Avaa vuokra-asuntoni oven ja astun sisään. Asuntoni ei ole kummoinen, mutta on tarpeeksi iso yhdelle ihmiselle. Olisin aiemmin ajatellut yksin asumisen olevan hiukan helpompaa, mutta tosiasiassa kaikki päivät menevät vain laskuja maksellessa. Mutta sellaista elämä on kun haluaa aloittaa alusta. Eikö vain?
En ole pitänyt mitään yhteyttä perheeseeni tai kavereihini lähtöni jälkeen. Siitä on siis noin kaksi vuotta. Olen siis nyt 18-vuotias tyttö Lontoosta. Minulla ei ole niinkään kavereita ellei alakerran Ellietä lasketa. Tai no olemme puhuneet muutaman kerran ja olen vahtinut hänen lapsiaan muutaman kerran kun hän oli töissä, ei sen kummempaa.
Poikaystäviäkään minulla ei ole ollut, sillä ensinnäkään en vieläkään usko olevani tarpeeksi hyvin päässyt yli Rasmuksesta, että voisin aloittaa uutta suhdetta.
Ja toisekseen en ole ystävystynyt tai puhunut juuri kellekkään tämän kahden vuoden aikana.Ulkonäöllisesti olen melkein saman näköinen paitsi hiukseni ovat taas ruskeat eivätkä enää pastellin pinkit, vaikka olisinkin halunnut pitää sen värin, mutta harmikseni uusi työnantajani ei hyväksynyt erikoiaen värisiä hiuksia työntekijöillään, joten minun piti värjäyttää ne takaisin ruskeiksi.
Olen asunut Lontoossa nyt pari vuotta, mutta se ei silti tuntunut minusta kodille. Lisäksi minusta tuntuu kuin yksi osa minusta puuttuisi enkä tarkoita sillä Rasmusta. Olen jo hetken ajatellut takaisin Suomeen palaamista. Kaipasin perhettäni ja ystäviäni vaikkakaan en voi edes tietää muistavatko he edes minua.
Minulla ei ole täällä mitään. En saa työstäni tarpeeksi rahaa eikä minulla ole pian edes varaa asua täällä.
So.. this girl is going back to Finland!
Hirvee osa, mutta niinkuin jotkut ovat saattaneet huomatakkin niin AINA kirjojeni alut ovat ihan HIRVEITÄ! mutta hei, tästä on vain matka ylös päin!😂
KAMU SEDANG MEMBACA
Step Brother || Book 2
Fiksi RemajaJatkoa kirjalle 'Step Brother'. Sandra on päättänyt kahden vuoden jälkeen palata Suomeen Englannista. Hän ei ole pitänyt koko kahden vuoden aikana mitään yhteyttä perheeseensä tai kavereihinsa, joten heidän löytämisensä ei ole niin helppoa kuin hän...