Warning! Bütün bölüm smut içerir.
"Seni istiyorum Dean." Dediğinde yatağa oturarak, kucağıma gelmesi için elimle işaret ettim.
Castiel'de bana sinsi bir gülümseme ile bakarak kucağıma oturdu. İkimizde bir an bile gözlerimizi birbirimizden ayırmıyorduk. Üzerimde hareket ediyordu. Adeta kucak dansı yapıyordu, diyebilirim.
"Castiel pantolonunu çıkarmalısın." Diyerek güldüm.
"Sabırlı ol Dean." Deyip boynumu öpmeye başladı. Öpme seslerinden onunda sabırsız olduğunu anlayabiliyordum. Nefes alışlarımla aynı doğrultuda öpmeye devam ediyordu.
Birden sıcak nefesini kulağımda hissettim. Her nefes verirken, tüylerim ürperiyor ve hoşuma gidiyordu.
Ardından, dudaklarını kulak mememi öperken hissettim. Öpmesi bir süre sonra emme halini alırken ben 'mımm, ahh' gibi sesler veriyordum.
Ellerimle kalçasını sıktığımda, güldüğünü duyuyordum.Geri çekilip, dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra ayağa kalktı ve soyundu. Pantolonunu yere attıktan sonra öylece durdu.
"Fena sayılmaz he?" Deyip güldü. Ben ise penisine bakıyordum.
"Harika." Dedim ve elinden tutarak kendime doğru çektim. Soğuk bacakları tenime değerken, gözlerimin içine baktı.
"Dean yardımın gerekecek. Çünkü darım." Deyip tatlı bir yüz ifadesiyle bana baktı.
Olduğu yerden, yüzünü ve bedenini yatağa doğru çevirdim. Yatağa uzanır vaziyetteyken bacaklarını kaldırarak, bacaklarımın üstüne bıraktım. Ellerimle kalçasını tutup, deliğini yalamaya başladım.
Castiel'den "Ah, Dean." gibi mırıldandığını duyduğumda iki elimi yalayarak, deliğine sokmaya başladım. Titrediğini hissediyordum. Çok darsın Castiel.
Castiel'den zevk dolu sesler duyduğumda, genişlediğini anladım. Olduğum pozisyonu değiştirerek, o sırt üstüyken üzerine doğruldum.
Onun yanda olan ellerini tutarak, bacaklarını rahat etmem için araladım.
Penisimi daha ilk içeri sokma çabalarındaydım ki, Castiel inliyordu.
"Alışabilecek misin?" Dedim telaşlanarak. Nefes nefese bir durumdayken,
"Devam et Dean." Dedi.
Yine yavaş bir şekilde penisimi tamemen içeri soktum. Bu onun art arda inlemesine sebep olmuştu. Asıl işlem şimdi başlıyordu oysa.
İlk yavaş bir şekilde gel git yapmaya başladım. İnlemenin verdiği ince sesle 'Ahh, Deann, Tanrım' gibi sözler söyledi. Gel git yaparken, sırtına küçük öpücükler kondurdum. Bunu yapmamın sebebi kendini iyi hissetmesini sağlamaktı. Güvende hissetmesini sağlamaktı.
Bir süre sonra, biraz hızlandım. Castiel ellerimi öyle sıkıyorduki, parmaklarım kırılabilirdi. İnlemelerine devam ederken duyduğum sesiyle zevk alarak, biraz daha hızlandım. Bu sefer öyle bir inliyordu ki apartmandakilerin bizi duyacağı kesindi.
Tam hızımı aldığımda ise benim inlemelerimle onun inlemeleri birbirine karışmıştı. Alnımdan ter aktığını hissettim ve elimin tersiyle onu silerek tekrar Castiel'in elini tuttum.
"Castiel içine mi boşalayım?" Dedim gülerek.
"Evet." Dedi bağırarak.
Bir kaç saniye sonra ben, benden giden o sıvının zevkiyle inlerken, oda nefes nefese kalmıştı.
Yanında uzandım ve ona baktım. Kızarmış yüzüyle bana baktı.
"Sanırım beni patlattın Dean." Dedi ve kahkaha attık.
"Seni içimde hissettim. Bu harikaydı." Dedi.
Hiçbir şey söylemeden ona yaklaştım ve alnından öptüm. Geri çekildiğimde gözleri dolmuştu. Yaş akan gözüne öpücük kondurduktan sonra başımı, ona yasladım.
"Dean, seni seviyorum."
Dediği an ona bakmaya başladım. İçimde havai fişekler atıyordu resmen."Bende seni seviyorum Castiel." Dedim gülümseyerek.
Ama o ağlıyordu. Bunun için üzülmeye başlamıştım. Kaşlarımı çatarak üzgün bir şekilde ona baktım.
"Canını mı yaktım Castiel?" Dediğim anda başını kaldırıp, olduğu yerden kalkarak ani bir hareketle bana sarıldı.
"Beni yalnız bırakma." Dedi.
Ona sımsıkı sarıldım. Kokusunu içime çektim."Yanındayım Castiel, her zaman yanındayım..."
Arkadaşlar yorum ve beğeni sayısının düştüğünü görüyorum. Oysaki ben sizin istekleriniz için hergün bölüm yayınlamaya çalışıyorum.
Eğer böyle devam ederse hikayeyi bırakabilirim. :( Yorumlarınızı unutmayın. Sizi seviyorum.