Eski Bir Dost

73 14 1
                                    

-Deniz-

Saat 12:00 faka kış uykusuna yatmaya hazırlanan bir ayı kadar uykuluydum.Gerçi hiç ayı olmamıştım ama...herneyse.Bir an saçma bir şekilde gülümsedim.Dün gece ki konuşma,kendimi aptal gibi hissediyorum...Gerçekten onun kim olduğunu bilmek onu tanımak istiyorum "Emir" sahi kimdi o ?Nasıl bulunduğu ortamda bu kadar dikkat çekebiliyor? Hele o ukâla tavırlarına ne demeli ? Kendini beğenmeyi tabikide hak ediyor,lanet olsun! Nasıl bu kadar ortama ayak uydurabilmişti ? Bay Pröf ona âşık olduğumu falan düşünüyor bu çok saçma mükemmel görünmesi ona aşık olacağımı göstermez.Pekâla yataktan çıkma vaktim gelmişti berbat hâldeydim.Reklamdaki beyaz sporcu atleti giyen kızlar gibi güzel uyanmayı isterdim doğrusu,omzuma kadar gelen saçlarımı topladım lacivert gibi görünen kot pantolon,çok cırtlak olmayan sarı bir kazak ve siyah ceketimi giydim.Bazen neden bu kadar harikayım diye düşünmeden edemiyorum doğrusu.Kendimle dalga geçmeye de bayılıyorum lanet olsun.Telefonumun ekranı yeşil olmuştu bakınca arayanın Bay Pröf olduğunu gördüm ve telefonu açtım.

"Efendim?"

"Aşağıya inecekmisiniz Bayan yoksa sizi alması için birini mi gönderelim ?"

"Kendim gelebilirim,bu teklifini 60 yaşına gelince değerlendireceğim bayım teşekkürler."

Aşağıya indiğimde Bay Pröf ödemeyi yapıyordu.Emir ise köşede telefonla konuşuyordu.Bay Pröf işini halletti,Emir telefonu kapattı ve arabaya bindik.

"Kimdi o ?"

Arka koltuktaydım,önde ikiside şaşırmıştı,sanırım içimdekileri ahmakça dışarı yansıtmıştım pekâla sanırım daha düzgün bir soru sormam lazımdı.

"Emir,telefonda kiminle konuşuyordu?"

"Hmm bu seni ilgilendirir mi ?"

"Aynı ortamda ve işte çalışıyorsak evet."

"Sadece eski bir dost."

"Şu anda eski bir dosta ayıracak bir zamanın olduğunu sanmıyorum."

"Anlamadım?Baksana senin amacın ne ? Benden şüphelerin falan mı var ? Dün gece ki konuşma ve şimdiki tavır ! Kafanda neler var ?"

Açıkça bu sorunun cevabını tam olarak bilemiyorum.Aslında biliyordum fakat şüphelendiğimden emin değildim.Ona güvenip güvenmememiz gerektiğini bilemiyorum...

"Boşversene."

"Güzel."

"4.sınıfa giden minik âşıklar gibi birbiriniz ebeleyip kaçmayacaksınız öyle değil mi ? Çünkü öyle bir şey yaparsanız sizi nöbetçi öğretmene şikayet etmem gerekecek."dedi Bay Pröf

"Kapa Çeneni !"
Bunu Emirle aynı anda söylemiştik.

Uzun bi süre arabada herhangi bir konuşma olmadı.Hatta bâya uzun bir süre.Arada bir Berk arabada kısık sesle bir kaç şarkı açıyordu.Kafamı cama yasladım ve düşünmeye başladım ve "Harika!" Kafamı cama çarpmıştım.Sahi filmlerde böyle mi oluyordu?.Emirin ne yaptığını görmüyorum.Heralde o da dışarıya bakıyor olabilir.En sonunda iş konusu açıldı.Artık bir yerden başlamamız gerekiyordu gerçekten.
"Pekâla plan nedir?"diye başladı Emir.


...

Son kurşunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin