Ve yukardan bir ses geldi...
Kocaman sessizliğin içinde ufak bir ses...Ne kadar gürültü yaratabilirdi?
Deniz ve diğerleri tabancasını hızlıca hazır hâle getirdi ve demir merdivenlerden yavaşca çıkmaya başladı.1,8,10 ve 12...yukarı çıkmışlardı.Deponun bir duvarı tepeden zemine kadar camla kaplıydı,bunlardan kırık olan yoktu ve tek çıkış geldikleri taraftaydı.Kaçma ihtimali yoktu.
Bir oda,kapısı açık bir oda vardı yukarda.Odanın lambaları açık değildi güneş sayesinde kendi taraflarına doğru bir ışık vuruyordu.Odanın içini henüz görememişlerdi duvaraya yapışık bir şekilde kapıya ilerliyorlardı.Arada yaklaşık 6 metre mesafe vardı.Deniz sıklaşan nefesini ve titreyen ellerini durdurmaya çalışıyordu,bir adım daha attılar ve ;
"Nefeslerinizi duyabiliyorum."dedi içerden biri.
Üçüde hızlıca silahları doğrultup içeri girdiler.
"Kimsin sen?" dedi Bay Pröf normalde şirin ve aptal çıkan sesi çok ciddi ve sertti.
"Bulduğunuz her depoya ahmakça ateş edermisiniz ?"dedi kadın.
Sıkı duruyordu.Üzerine yapışan deri siyah bir tayt yine aynı siyahlıkta boğazlı bir kazak giymişti.Suratı hafif buruşuktu fakat vücudu gayet sıkı duruyordu.Siyah saçlarının dağınık ve örülüydü aralarında yeterince beyaz vardı.Bu beyazlık ona hayatın verdiği kötü bir armağan gibi duruyordu."Sorularına cevap almak istiyorsan önce bizim sorularımızı cevaplamalısın." dedi Emir.
Uzun bir aradan sonra onun sesini duymak sanki Deniz'in hoşuna gitmişti dudağı hafif yana doğru kaymıştı."Böyle bir zorunlulukta olduğumu sanmıyorum."dedi kadın.Tek kaşını kaldırıp hafif sırıtarak.Özgüveni yüksek birine benziyordu.
"Şuan sana 3 silah doğrulmuş durumda,kafanı çalıştırırsan yaşamana yardımcı olurum."dedi Bay Pröf
"Üzerime herhangi bir kurşunun değdiğinde tekrar silahı yenilemeye vaktin kalmadan ölürsün evlat..."Kadının bu lafı silahların inmesi için yeterli oldu.
"Geldiğiniz iyi oldu,sizleri bekliyordum.Bu bok heriflerin kafalarından neler geçiyordu bilmeliydiniz.Adım Rowena,biliyorum bu ada sahip bir yaşlı kadın nasıl böyle bir türkçeye sahip olabilir?Babam Türk,annem bir İngilizdi.Londra 1972 doğumluyum.Babam bana çocukluğumdan beri türkçe konuşmayı öğretiyordu anneme de öyle.Ben ve annem babamın öğrencileri gibiydik.O yüzden Türkçeyi iyi biliyorum.Erken yaşta ajan olmaya karar verdim,ailemden kaçtım aslında iyi insanlardı fakat yaşamamın bir anlamı olmalıydı ve özgür olmayı istiyordum ve bir kaç macera ve gizli işler ...Böylelikle New York'a gittim ve harika binamıza yerleştim siz kim bilir o zaman neredeydiniz...Her neyse kim olduğunuz bilmiyorum fakat arada size görevlerinize yardım etmek için geleceğim.Bu huysuz ihtiyara alışsanız iyi edersiniz."
"Hey hey hey bekle biraz.NE! Sen bizim tarafımızdamısın?"dedi Bay Pröf
"Beni dinliyormuş gibi yapıp hiçbir şey anlamadığını biliyordum ama...Evet evet sizin tarafınızdayım."
"Bize bununla ilgili hiçbir şey söylenmedi"dedi Deniz soru sorar tarzında."Senin burada olacağına,hatta kaçırıldığına."
"Bu normal"dedi Rowena."Siz gelmeden bir gün önce kaçırıldım.Yani dün.Benden şirketle ilgili bilgiler istediler.Peşlerinden gelen birileri var mı ? Tam olarak nerde barınıyoruz ? Etraftakilerin ajan olduklarını nasıl anlarız ? gibi sorular.Bu odaya beni kitlemişlerdi yada kitlediklerini sanmışlardı.1 gün geçti ve siz geldiniz.Bu bir tesadüf mü yoksa kader mi emin değilim fakat hâla sizin gibi ahmakların olması güzel."dedi Rowena.
Onun "ahmak" lafına hiç kimse bir cevap yetiştirmiyordu.Kimse kızmıyordu da sanki onların anneleri gibiydi yada büyükanneleri bu onları rahatsız etmiyordu,onu yıllardır tanıyor gibilerdi.Emir hariç...
O kadını hâla dikkatle süzüyordu.Rowena bunun farkındaydı fakat görmezden geliyordu
yada iyi bir oyuncuydu...* * *
Biliyorum kısa fakat çok yakında devamı gelecek.Oylamayı yorumlamayı ve arkadaşlarınıza duyurmayı unutmayın!Hepinizi çoook seviyorum!İyi ki varsınız 💞😍💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son kurşun
General Fictionİnsanoğlu doğar büyür ve ölür Hayatı değiştirmek sizin elinizde. Şu an o harika yatağınızın üstünde yada sadece bir göz atmak için bu yazıyı okuyor olabilirsiniz... Yada gecenin bir yarısı geçmişinizde yaptığınız hataların değerlendirmesini yapabili...