Seven.

1.4K 72 0
                                    

Цялата вечер вървеше много добре. Говорихме си, смяхме се. Празнувахме новината на Джема и Бен. Говорихме се с Джема и е много развълнувана. Помоли ме да и' помагам със сватбата и разбира се съгласих, защото ще е много забавно. Ан и майка ми също щяха да се включат. Джема повдигна един въпрос, за който не се бях замисляла:

Исках ли с Хари да имаме сватба?

Наистина исках колкото се може по - скоро да стана официално ,,госпожа Стайлс", но бих предпочела да е след раждането на бебето. Наистина нямам толкова сили, а и напрежението... Не. Все още не.

След като всички си тръгнаха остана само майка ми.

- Ще ти помогна да изчистиш.

- Мерси. - усмихнах се и започнахме да носим чиниите и чашите към кухнята.

Хари беше отишъл да си мие зъбите и двете с майка ми си говорихме.

- Наистина ли не искаш сватба, мила? Като малко само за това гов...

- Искам, разбира се! Просто... Искам да е след раждането на детето. Ммого ясно, че искам да се омъжа за Хари... Просто нямаме време. Това е свичко.

- Ясно...

- Не искам да си мислиш, че не искма да се омъжа. Напротив.

- Разбрах те, мила. - прегърна ме.

- Как сте? - попита ни и целуна челото ми, като обви ръката си около кръста ми и леко погали малкото ми коремче.

- Имаш хубав дъх. - наистина ухаеше добре.

- Мерси. Хайде да ви помогна и аз. - отдели се и отиде да прибира и другите неща.

- Толкова е мил!

- Знам, мамо. - засмях се.

- Аз ще ви оставям. Лека вечер. - целуна ме по бузата.

- Лека, мамо. - отидох да я изпратя.

Когато се върнах, масата беше оправена и покривката беше изтупана. В стята беше тъмно и отидох направо в спалнята.

Лежеше спокойно на леглото със затворени очи. Знаех, че не спи, защото никога не заспиваше веднага след като легне.

- Как си? - попитах го докато се събличах. Загасих лампите. Нощната лампа до него светеше слабо.

- Спи ми се... - измрънка и се намести.

- Съжелявам... - прошепнах и се надраних точно пред него. Телата ми бяха на няколко сантиметра.

4 Months [ Harry Styles BG. Fanfic ]Where stories live. Discover now