Eight.

1.4K 68 1
                                    

Шест месеца по - късно.

Миналите шест месеца бяха едни от най - хубавите в живота ми. Хари се прибираше доста по - често от обикновенното.  Намах си и на идея как го пускаха или как изобщо намираше време, но беше хубаво, че не бях сама. Бремеността ми вървеше повече от отлично и бяхме щастливи.

В началото на 3- тия месец се грижихме за Лили седмица и половина. С Хари се запознахе с доста нови неща. Наистина децата изискваха много грижи. Лили беше едно много послушно и сладко дете. София и Лиам я бяха възпитали много добре за две годишно. След тази седмица и половина бях готова на 101% за новия ми живот.

Връзката на Найл с Ели вървеше отлично. Бях заминала с Хари за няколко седмици в четвъртия месец и наистина си бяха много бизка. Бях убедена, че Найл вече я обича.

Лиу беше предложил брак на Дани и тя беше страшно щастлива. Бри нямаше нищо против. Интересното беше, че двете бяха в приятелски отношения и никога не са се ревнували една от друга. Малкият Фреди растеше пред очите ни. Беше очарователен. Все повече и повече заприличваше на майка си, но имаше очите на Лу. От време на време отиваше при инструментите и започваше да дърпа по много сладък начин струните на китарата на Найл.

Сватбата на Джема и Бен беше един от най - вълнуващите моменти през последните месеци. Забавихме се доста с подготовката и вместо тя да е след 1 - 2 месеца - беше след четири. Разбрахме, че сватба не се организира толкова бързо, но в крайна сметка се получи уникално. Джема беше невероятно красива булка.
По време на самата церемония, хвърлях поглед  на Хари и видях, че когато казваха клетвите си, по бузата му се стече една сълза, но бързо я изтри преди някой да е забелязах. Не мисля, че знае за това, но така е по - добре. Между тях имаше една невероятна връзка и им се възхищавах. Винаги съм искала по - голям брат или сестра. Но щях да се погрижа да имам повече от едно дете в живота си.

В края на четвъртия месец с Хари казахме в социалните мрежи за детето ни. Все пак, скоро, те сами щаха да разберат.Феновете бяха толкова щастливи. Имаше бурни реакции от всички, а след това " жълтите " вестници започмаха да си измислят всякакви измислици за това как с Хари сме се разделили. Как той ми бил изневерил и такива работи... Но имаше едно ужасяващо заглавие, което ме беше изкарало от извън нерви. Бяха написали, че съм изгубила детето си. С Хари бяхме ужасени... Е, ужасени е меко казано. Умовете ни не го побириха. Не знаехме как е възможни някой изобщо да си помисли, че може да публикува таква нещо. Бяхме на едно мнение и повдигнахме дело срещу вестника. Наистина търпяхме да говорят лъжи за нас, но нито аз, нито той щеше да допусне да обсъждат детето ни по този... По този нечовешки начин.

4 Months [ Harry Styles BG. Fanfic ]Where stories live. Discover now