Thirty • Six

1K 46 0
                                    

П О Г Р Е Б Е Н И Е Т О.





11:32 часа.

Денят беше облачен. Нормален за Лондон. Имаше вятър.

Туко - що оставихме Емет в Лу. Днес за първи път Сара видя някой от приятелите ни. Лу толкова се зарадва да я види.

Сега пътувахме към гробищата. Сара беше облечена в черна дълга рокля, стигаща до глезените, черните и' високи обувки и черна шапка. Носеше малка черна чантичка през рамо. Разбира се и яке. Аз бях облечен с черна риза, черен панталон и черните ми боти. Аз също носех шапка.

Сара гледаше право напред. Играеше с пръстите си.

Хванах едната и' ръка и я стиснах леко.

— Ще мине преди да си осъзнала. - усмихнах и' се, но тя не откъсваше поглед от пътя. Наклоних глава и продължих да следя пътя.

Малко по - късно паркирах на импровизирания паркинг. Хванах отново ръката и' и този път ме погледна. Очите и' вече сълзяха. Сложих ръка на бузата и'.

— Искам да се опиташ да не плачеш. Баща ти не би искал това. Нали? - гледаше надолу и кимна. - Погледни ме. - вдигна главата си и веднага и' потекоха сълзи.

— О-обещай ми, че ще си до-до мен през цялото време. - хванах и другата и' ръка.

— Разбира се. Дори и да не ме бе помолила, пак бих го направил, миличка. Обичам те. - целунах я. Усетих соления вкус на сълзите и'.

— И аз те обичам. - изплака и слезе от колата. Въздъхнах и излязох. Вървеше бавно с наведена глава. Настигнах я и бавно хванах ръката и', като тя преплете пръстите ни.

Отидохме пред камъка му, където имаше 5 реда от двете страни. Имаше хора, които бях виждал и други, които си нямах и на идея кои са.

Щом майка и' я видя, веднага дотича и я прегърна. Двете започаха да плачат. Беше толкова тъжно.

Реших да ги оставя да си поговорят насаме. Видях, че свещеникът вече беше тук. Бабата на Сара също беше тук ( майката на баща и' ). Отидох и я прегърнах.

— Здравей, Хари. - едва говореше. Беше съкрушена. Разбирах болката и'. Аз също имах възможността да се доближа до чувството.

— Как си, Джени? - как можах да я попитам.

— Как да се чувствам, Хари... Ужасно... - прегърна ме по - силно и я чух как тихо плаче.

4 Months [ Harry Styles BG. Fanfic ]Where stories live. Discover now