След като се прибрах, по ръцете си имах синини около китките, заради силното стискане на Зейн.
Седнах на дивана, с Емет в ръце и чаках интервюто да започне. Оставих Емет хубаво навътре, за да не падне. Изтърчах до кухнята, за да си налея една чаша вода и когато се върнах замръзнах от изненада. Емет лазеше бавно към средата на дивана. Когато ме видя, изпищя и забърза. Идваше към мен. Бърьо изтичах до него, защото щеше да падне. Хванах го и започнах да целувам цялото му лице.— Какво направи ти, слънчице?! Ти лази! Да! Обичам те! Обичам те! Обичам те! - смеех се заедно с него. Беше взел любовта към смеха от Хари, както и красивата усмивка. Погалих главичката му и отново се настанихме пред телевизора. Точно в дванайсет шоуто започна. Момчетата бяха по - късно и докато ги изчакам нахраних Емет. Реших да се обадя на Хари да му кажа за Емет.
— Хей, скъпи!! Ъм, можеш ли да говориш? Имам много добри новини!
— Да, слушам! - трудно можех да го чуя, защото около него имаше наистина много хора.
— Хари, ако наистина не можеш, ще ти кажа по - късно-
— Мисля, че така ще е най - добре, защото сега ще излизаме. Обичам те, бебе.
— И аз, Х— преди да завърша, той затвори.
Интервюто започна и всичко, беше чудесно. Осонено когато запопнаха да питат Хари за семейството му.
— Хари, синът ти е вече на шест месеца! Как се чувстваш, от както малкият невероятен Емет е в живота ти? - попита Дженифър и Хари се усмихна веднага. Другите момчета го погледнаха също, очаквайки с нетърпение да заговори.
— Не знам, Джей... Никога не съм си и представял, че може да имам толква невероятно семейство!
— Разкажи ни малко за Емет и Сара! Имали ли сте проблеми, карате ли се...?- Джени се намести по - удобно на стола си и не сваляше очи от него.
— Емет е моят живот. Моят малък свят събран в едно малко телце. - гледаше наоколо с широка усмивка. - А колкото до Сара... Няма какво да кажа. Обичам я с цялото си сърце и каквото и да се случи - ще я обичам до края на живота си.
— Това е моят Хаз! - Лиам го потупа по рамото и го приближи към себе си.
— Лиам? Две деца, wow! Как се справяш? Кога ще видим малкия красавец? Обзалагам се, че ще е пълно копие на майка си.
STAI LEGGENDO
4 Months [ Harry Styles BG. Fanfic ]
FanfictionЖивота на Хари Стайлс и Сара Стоун преди и след раждането на красивия им син. ••••• 2k16 #11 in fanfiction 20.12 2k17 #5 in fanfiction 17.03