Fifty • One

1.2K 57 5
                                    

С Р Е Щ А

Harry's POV

Определено постоянното присъствие на семейството ми и приятелите ми помагаше ужасно много. Подобрявах се с всяка изминала минута и за по - малко от месец ме изписаха от ужасната болница. Поне една седмица след това постоянно ми миришеше на болница вкъщи. Седмица след изписването се бях възстановил напълно, но Сара постоянно ми повтаряше да си почивам.

Между другото Сара вече беше напълно възстановена от загубата на бебето ни, за което бях повече от щастлив.

След това отидохме да посетим майка и' в Буенос Айрес. Тя беше много щастлива от гостуването ни. А и на Емет много му хареса там. За наша много голяма изненада се запознахме с приятеля на Ела... Още щом ни каза, че се вижда с някого, видях, че Сара не е много доволна. Когато си поговорихме с нея вечерта, ми каза, че за нея не е нормално да си има приятел след смърта на баща и', но и' казах, че и на нас да ни се беше случило, щяхме да искаме другия да продължи и да бъде щастлив. Разбира се, тя е твърдоглава и трудно се съгласи, но успя да се държи прилично пред Александър, приятелят на майка и'. Той е с една година по - голям от нея, но двамата си допадат. Гледат се влюбено и постоянно са заедно. Връзката им е толкова силна, че чак той живее в къщата на Ела.

Решихме навръщане да минем през Лос Анджелис. Беше наистина страхотно да постоим там малко, защото хубавото време ми липсваше. На Сара и' хареса много, защото се срещна с приятелките си от миналата и' работа.

Както Стела ми беше обещала, си беше намерила приятел! Да, бяхме много щастливи, особено Сара... Вече нямаше нужда да ревнува.

Емет отново не искаше да се връща, защото Зара и Колби си играха с него от сутрин до вечер.

Върнахме се преди една седмица. Тази вечер със Сара решихме да излезем на вечеря само двамата. Щяхме да оставим Емет в Джема и Бен. Двамата бяха много развълнувани, защото съвсем скоро щяха да си осиновят дете. Джема беше на седмото небе и искаше да прекарва колко се може повече време с деца, особено с Ем, а той ги обичаше и нямаш никакви проблеми с тях. Всички документи бяха налице, само трябваше да видят децата и да си го изберат. Проблемът беше, че всичко щеше да се случи след Нова година, което беше след две седмици. Те искаха да прекарат празниците с детето, но от агенцията им казали, че искат това да се случи точно по празниците, а тогова никой не работел. Джема беше бясня, опитаха всичко, но онези не се даваха. Накрая се примири.
Емет беше развълнуван, защото той искаше братче или сестриче, а Джема и Бен щяха да му го дадат.

4 Months [ Harry Styles BG. Fanfic ]Where stories live. Discover now