Thirty • Seven

1K 53 3
                                    

Т Р И   Г О Д И Н И   П О - К Ъ С Н О





Harry's POV.



— Моля посрещнете, Хари Стайлс! - извика Елън и излязох на сцената. Всички ме аплодираха. Видях Сара и Емет на крака до публиката. Усмихнах им се обратно и Емет започна да пляска още по - силно.

Превърнахме се с Елън и седнах пред нея.

— Как си, Хари? Толкова много неща се случиха през последните години... - започна тя, слагайки ръце в скута си.

— Не знаех, че човек може да бъде толкова щастлив. Искам да кажа, че не съм си и мислел, че живота ми може да стане още по - хубав след One Direction. - вички в залата въздъхнаха.

— Разбрах, че след няколко дни се връщаш в Лондон. - кимнах. Както си и мислех, щяхме да се върнем в Лондон. Нямаше как Сара да издържи. Пък и двамата искахме Емет да отрасне в Англия.- Как ти се стори в Америка? Три години не са малко.

— Права си. Ъм, ако трябва да съм честен, не съм и предполагал, че ще е толкова хубаво. Още от началото не исках да се местя тук -

—  Как така? - прекъсна ме и се усмихнах.

— Сара искаше да се преместим. Изобщо не бях съгласен. Знаех, че ще замине и без мен, а това няма как да се случи. - всички се засмяха. Дори и Сара.

— Но Емет е нямал още годинка! Как така Сара се е съгласила?

—  Все още не знам. Преди три години за нея беше един много труден период. Опитваше се да се оправи колко се може по - бързо и това беше един от малкото начини да забрави за трудностите. И успя. - усмихнах се накрая.

—  Като споменахме Сара, кога ще има сватба? Сгодени сте от колко, седем - осем години...

— Всичко с времето си. - усмихнах се.

—  Но защо все отлагате? Сара не иска ли да се види в бялата рокля? Или ти се страхуваш? - засмя тя.

—  Проблема е, че все няма кога. Винаги изниква някаква работа. А и искаме сватбата ни да е в Англия. Да, и тук имаме приятели, но там е по - различно. - тя кимна - Проблема не е в нито един от нас. И двамата искаме да се омъжим най - сетне.

— Разбирам те. Искаш всичко да бъде перфектно.

— Повече от перфектно. - усмихнах се и хвърлих бърз поглед към Сара. Усмихваше се, докато галеше гръбчето на сина ни. От тук видях как в очите и' се оформяха сълзи. Усмихнах се още по - широко. Изведнъж Елън удари коляното ми.

4 Months [ Harry Styles BG. Fanfic ]Where stories live. Discover now