Nasledujúci príbeh bude jeden z tých smutnejších. Odohral sa tiež dávnejšie, ale je rovnako dôležitý ako ostatné. Budeme hovoriť o mladom dievčati, ktoré verilo na zázraky a jeden taký zázrak sa jej aj stal.
So svojím detstvom sa nikomu nechválila. Kto by sa aj hej, keď jej otec a matka nepatrili k práve ukážkovým rodičom. Domáce násilie a týranie detí sú jedna z vecí, ktoré nedokáže strpieť, preto vám nepoviem o podrobnostiach, ktoré boli u Simonky na dennom poriadku. Emócie mladej dievčiny boli zmiešané. Na jednej strane sa svojich rodičov bála, ale zároveň to boli jediní blízki ľudia v jej živote.
Teda, až do príchodu jedného chlapca, ktorý jej život zmenil úplne od základov.
Jeho meno bolo Miro Slav a bol zázračný. A slávny. Svoju kariéru celebrity začal točením a pridávaním videí na YouTube. Veril, že byť dieťaťom a ostať mladý je cesta k dlhému a večnému životu a bol schopný, pre zachovanie svojho nestarnúceho výzoru urobiť čokoľvek.
Stal sa vzorom mnohých teenagerov. Medzi nich patrila aj Simonka. Jej snom bolo stretnúť sa s ním. Rodičia si s nej robili srandu a občas to bol dôvod ich útoku. Jedného dňa to už Simča u rodiny vydržať nemohla. Samozrejme, odišla. Nie navždy, len na pár dní.
Sedela sama na autobusovej zastávke a vnímala vražedné pohľady jednej mladej dámy, ktorá stála oproti nej. Liezlo jej to na nervy a už bola odhodlaná, že jej niečo povie, keď v tom zastavil autobus a kým znova odišiel, stalkera už nebolo. Miesto neho stál pred ňou on.Áno, ten on.
Nemohla tomu uveriť. Celý život čakala na túto chvíľu. Vystúpil z autobusu spolu so svojou spoločníčkou, ktorá s ním robila na videách. Obaja si asi všimli jej prekvapeného výrazu, lebo dievča sa mierne zachichotala a Miro sa jej prihovoril.
"Čo tu tak sama? Vieš, že je nebezpečné takto sa premávať po meste o takomto čase. Obzvlášť, keď niekto vyzerá tak roztomilo ako ty," usmial sa. Simonka nemohla uveriť tomu, čo sa práve udialo. Samotný Miro Slav stojí vedľa nej o pol jedenástej na zastávke a okrem toho jej pochválil výzor. Na odpoveď sa nezmohla.
"Toto je Miška," ukázal na svoju kamarátku, ktorá jej zamávala, "máš niekam namierené? Lebo sme sem prišli skúsiť nové regeneračné injekcie a nevieme, kadiaľ sa máme vybrať."
Simonka vedela. A aj im ukázala cestu. Šla s nimi oboma do miestnej kozmetickej lekárne. Miro šiel novú procedúru okamžite vyskúšať a Simonka ostala medzitým s Miškou.
"Aké to je?" spýtala sa kolegyňa.
"Čo?" nepochopila jej otázku.
"Keď stretneš niekoho slávneho. Ja Mira poznám celý môj život, takže som ešte nikdy nezažila ten pocit, keď pri tebe stojí celebrita."
"Takto si to myslela? No, vieš," zamyslela sa a pri spomienke na zastávku ju zaplavila radosť, "je to neopísateľné. Navalí sa toľko pocitov a ty potom nevieš, čo od radosti. Chceš ho objať, plakať, lietať a zomrieť zároveň."
Obe sa rozosmiali. Chvíľu sa ešte spolu bavili, kým sa neotvorili dvere a neprerušil ich Mirov hlas.
"Potlesk, pre najdokonalejšie stvorenie na svete!" a zaťapkal si sám.
"V čom sa zmenil?" spýtala sa nenápadne Simonka.
"Mal som príliš mäkké viečka," odpovedal jej Miro a prezrel sa v zrkadle, "dal som si ich skrátiť a natiahnuť. Tak dámy, máme teraz veľa voľného času, môžeme ťa s Miškou odkopnúť, ak by si si to želala."
"Oh.... jasné," povedala bez rozmyslu Simonka. Potom sa ale zarazila, "alebo radšej nie. Zvládnem to sama."
"Tak sa poď s nami aspoň ešte trocha poprechádzať. Nepoznáme to tu a ty si naša jediná známa osoba," hrdo jej ponúkol rameno a všetci traja vyšli z nemocnice.
Tento večer bol pre Simonku jeden z najkrajších zážitkov. Bola von spolu s človekom, ktorý pre ňu znamenal neskutočne veľa. Prechádzali sa po parku, potom po námestí a nakoniec sa rozlúčili pri zastávke. V tú noc šla konečne domov. Je to smutné, ale doma si jej neprítomnosť ani len nevšimli.
Na druhý deň, keď už si myslela, že je po všetkom, ktosi ju počas nakupovania zozadu uštipol do ramena. Hádajte, aká dvojica ľudí to bola.
"Vy ste neodišli?" bola v šoku.
"Boli by sme radi, keby si šla s nami," povedala Miška.
"Ja? Ale veď čo rodičia?" spýtala sa.
"Vieme, že život s nimi ti neprospieva," ustarostene na ňu pozrel Miro a usmial sa, "preto si ani nechoď zbaliť kufre, lebo nestihneme vlak!"
Bolo by pekné, keby tento jej príbeh skončil na tomto mieste. Odišla s Miro Slavom a Miškou a začali spolu odhaľovať tajomstvá mladosti, ale toto nie je rozprávka.
S Mira a Simonky sa stali úžasní kamaráti. Nebojím sa použiť výraz najlepší. Lenže Miška sa akosi stiahla. Miro ju pomaly nahradil Simonkou, preto jedného dňa vzala do rúk kameru a natočila video, ktoré zavesila na jej, Miro Slavov a odteraz už aj Simonkin kanál.
Vo videu hovorila o svojom odchode, že ju to mrzí, ale že už sa necíti na natáčanie videí a podobne. Miro so Simčou video objavili hneď ako vyšlo, ale jej názor nezmenili. Simonkyn život sa začal rúcať.
Bez Mišky to nebolo ono. Ubudli odberatelia, Miškiny fanúšikovia nadávali na Simonku a akoby nebolo málo, jedného dňa zrazu nebolo ani Miro Slava.
YOU ARE READING
Once Upon a Ship |SK|
Romance|storybyfinn| Rozmýšľali ste už nad tým, ako by asi žili princezné v dnešnom svete? Nie všetko by sa vyvíjalo podľa plánu. Peter Pan je slávny youtuber, Pocahotnas by sa venovala záchrane zvierat a Ariel stalkuje svoju živornú lásku. Príbeh je vy...