Poznáte dnešné teen vzťahy? Všetci vieme, ako dlho to tím dvom zaľúbencom vydrží. Lenže to, čo sa stalo Andreasovi... páni, normálne, že sánku mám stále v pivnici. Neskutočne ma to šokovalo. Neviem sa z toho spamätať. Ale o mňa nejde, moje city sú v tejto chvíli nepodstatné... och, cítim sa niekedy tak nedoceneno!
Andreas a Mirka spolu tvorili príjemne vyzerajúci párik. Ľudia sa na nich s údivom pozerali a boli im veľmi sympatickí... ale nie večne. Neviem presne aký čas spolu boli, ale bezcitná Miroslava dala Andreasovi kopačky práve vo chvíli, kedy sa chlapec už aj nádejal, že urobí niečo hlbejšie. Chudák. Jeho duša bola zapálená pre jej srdce a teraz pomaly hasla. Páni, to znie tak strašne dobre s hnusne zároveň!
Svoju bolesť a žiaľ si bol vyliať v krčme, v ktorej spoznal Borisu. Barman mu nalial pohár a Andreas sa pristavil k nariekajúcemu chlapcovi vedľa neho.
"Zlomené srdce?" prehovoril Arnold.
"Hej," ani nezdvihol zrak od pultu.
"Miloval si ju?"
"Z celého môjho srdca! Bola pre mňa všetko! Zapredal by som jej moju vlastnú dušu!"
"Tak to muselo byť niečo hrozné! A všetko to ukončila len tak? Mala nejaký dôvod?"
"Ja neviem čo som urobil! Bolí to, neustále som jej hovoril, že ju veľmi milujem!"
"A čo povedala, keď ťa odkopla?"
"Že som úbožiak! A ja viem, že som! Nedokážem si pomôcť!"
"A nevieš prečo ste sa hádali?"
"Hlúpe prkeko na záchode!" buchol Andreas pohárom piva a sklo sa rozbilo.
"To len kvôli tomu?" Arnold si odpil zo svojho pohárika a tváril sa, že je to úplne bežné, z takých príčin ukončiť vzťah.
"A ty?" hodil pohľad na Arnolda.
"Podobne," vzdychol.
"Aj ona sa na teba len tak nahnevala?"
"Nie..."
"A čo?"
"Friendzone."
Andreas sa naklonil a objal Arnolda. Navzájom plakali v náručí toho druhého a čakali na zázrak. Neprišiel a preto si vzájomne utreli slzy a ubolene na seba pozreli.
"Kam teraz pôjdeš?" spýtal sa Andreas.
"Ešte neviem, som prvý deň vonku."
"Nechcel by si prespať u mňa?"
A tak chlapci šli. Vošli do Andreasovho bytu, ktorý zdieľal s aj inými ľuďmi. Mladý chlapec v modernom oblečení utekal za dievčaťom v starých ale elegantných prírodných šatách. Malo zbalené kufre a nahnevane odchádzala.
"Prosím, stoj!" volal za ňou a napravil si okuliare.
"Nechaj ma na pokoji, Tomáš!" zasyčala a zabuchla mu dvere pred nosom. Tomáš sa z toho zrútil a začal na zemi plakať.
Arnold s nepochopením sledoval túto scénu. Andreas mu všetko s potešením vysvetlil.
"To bola Žofka. Tomáš ju hrozne miluje, ale ona je naňho nahnevaná."
"Čo urobil?"
"Vieš... všetci z nás máme temnú minulosť. Ja som bol napríklad zlodej, ale spoznal som Borisu, ktorá mi z toho pomohla von. Tomáš zase na tom až tak zle nebol. Iba hľadal vzrušenie a zábavu tým, že porušoval zákon. Raz sme my dvaja a ešte náš kamarát Kamil vtrhli na veterinárnu stanicu, kde sme urobili trocha bordel. Tomáš sa ale zamiloval do Žofky a rozhodol sa kvôli nej zmeniť. Ja s Kamilom sme stanicu navštevovali iba za účelom kradnutia, no Tomáš bol vždy s ňou. Raz sa to všetko prevalilo, Kamila chytili, ja som ušiel a Žofka sa dozvedela o Tomášovi pravdu. Tomáša teraz niekedy pustili z väzenia a nasťahoval sa ku mne. Nevedel, že tu býva aj Žofka. Podľa všetkého sa rozhodla nemať ho na očiach a pravdepodobne šla zmeniť adresu. A doprčic!" Andreas prerušil svoju reč.
"Deje sa niečo?" obzeral sa Arnold okolo seba kým nenašiel dôvod Andreasovej straty reči. Mirka S. si tiež všimla niekoho nového a okamžite sa zhmotnila pri chlapcoch.
"Ahoj miláčik," zvodne žmurkla.
"Medzi nami je koniec, ak si si nevšimla," Andreas sa jej otočil chrbtom.
"Ja som ani nehovorila s tebou Andrej," mávla nad ním rukou a pozrela hlbo na Arnolda, "nechcel by si ísť niekam von? Ty a ja? Čo mi na to povieš?"
"Em.... no... on sa volá Andreas," vykoktal zo seba odpoveď, "von? Teraz? Prečo by sme mali?"
"To zvyčajne ľudia vo vzťahu robievajú, nie?"
Arnold sa chvíľu nad tým všetkým zamyslel. Skutočne si práve našiel dievča? V srdci pocítil príjemné teplo a radosť. Usmial sa, chytil Mirku za ruku a spolu odišli od Andreasa, ktorý ostal v rovnakom šoku ako jeho nový známy.
Ani tento vzťah dlho netrval. Po siedmych hodinách prišla Andreasovi správa.
Podviedla ma. Mira sa vracia domov ja uz nepridem. Cislo mam od nej. Arnold.
YOU ARE READING
Once Upon a Ship |SK|
Romance|storybyfinn| Rozmýšľali ste už nad tým, ako by asi žili princezné v dnešnom svete? Nie všetko by sa vyvíjalo podľa plánu. Peter Pan je slávny youtuber, Pocahotnas by sa venovala záchrane zvierat a Ariel stalkuje svoju živornú lásku. Príbeh je vy...