O necelé tri hodiny v cirkuse zavládol ťažký chaos a vlná sebaobviňovania. Borisa sa obviňovala, že Matúš odišiel kvôli tomu, že mu nepovedala pravdu, Monika sa zase strachovala, že Arnold zmizol pretože odmietla a Miške napočudovanie chýbala Evka.
"Dievčatá, toto už nemôžeme nechať len tak!" panikárila Borisa a Miška s Monikou jej prikyvovali, "musíme urobiť niečo skôr, než nám zrušia cirkus!"
"Neboj sa Borisa," pohladila Miška mohutnú ženu, "ja s Monikou ich pôjdeme nájsť. Nemusíš sa o nás báť, budeme hneď späť."
"Sľubujeme, že sa vrátime," prikyvovala hlavou aj Monika, "vy pekne ostaňte doma. Ľahnite si a oddýchnite si."
"Tak dobre dievčatá," upokojovala sa Borisa a odišla do svojej izby. Monika s Miškou sa potichu vybrali na obhliadku.
Borisa upadla do hlbého spánku. Netrápi nás čo sa jej snívalo, ale spala skutočne silno. Nevzbudil ju ani príchod osoby do jej spálni. Matúšovi život bez Borisy nevyhovoval, preto sa ešte v ten večer vrátil. Chvíľu sledoval jej spánok a rozhovoril sa.
"Neviem či ma počuješ. To som ja, Matúš. Prišiel som ti len povedať, že ti odpúšťam. Mrzí ma, že som od teba tak hnusne ušiel a sľubujem, že sa už nikdy nič také nestane. Vždy budeš mojou matkou ty," a rozplakal sa.
Na tichý plač vstala nakoniec aj Borisa. Keď uvidela Matúša, jej oči sa naplnili slzami a pridala sa k nemu. Po chvíli zdvihla hlavu a pozrela na ... syna.
"Matúško?"
"Mami," utrel si soplík.
"Poď ku mne," a objala chlapca.
Matúš síce nedokázal načerpať nový kyslík, ale aj tak sa nechal stískať. Borisa ho okamžite zaplavila otázkami. A teraz sa pripravte!
"Ako ďaleko si zašiel?"
"K námestiu, ale potom som si všetko uvedomil a tak som sa vrátil."
"Hneváš sa ešte ne mňa?" sledujte, čo sa stane!!! Videli ste X men? Viete kto je Wolverine?
"Em... nie," Matúš klamal. A keď Matúš klamal, diali sa s ním čudesné veci. Vysúvali sa mu tie pazúre. Viete... Monika nie je jediná, kto má superschopnosti. Tie jeho sa ale prejavovali iba keď nebol úprimný (áno, dokázal celý život hovoriť iba pravdu). Viete o tom, že Wolverine bol v minulom živote Matúš?
"Matúško? Si v poriadku?" spýtala sa Borisa ale skôr, než jej mohol syn odpovedať, pocítila vo svojich tukových ložiskách na bruchu ostrú pichľavú bolesť. Skôr než sa ktokoľvek z nich nazdal, Borisa sa mohutne zvalila na zem a Matúš objavil krv na "pazúroch":
Borisa umierala v červenej kaluži a Matúš sa preľakol. Neurobil to zámerne! Nevedel o tom, že je monštrum (nič proti tebe Matúš, si úžasný!). Nevedel čo urobiť a preto proste iba ušiel. Nikto nevie kam.
Monika s Miškou sa vrátili už keď bol večer a videli, že ich dom je obkľúčený policajnými páskami a autami. Nechápavo sa jedna na druhú pozreli a priblížili sa. Pred nimi stál mladý strážnik v aztéckom policajnom oblečení a šiel im oproti.
"Bum bejbi! Prepáčte, nechal som sa uniesť dnešným počasím," zložil čiapku a hneď si ju aj nasadil, "dobrý deň, ja som strážnik Lukáš. Žijete v tomto... vagóne?"
"Áno," odpovedali dievčatá spoločne.
"Vy hádam viete, čo sa stalo. Nie?"
"Áno," mysleli si, že Lukáš hovorí o strate spolubývajúcich.
"Myslíte si, že za to môžete?"
"Áno," zopakovali po tretíkrát.
"Skvelé! To bolo rýchle! Poďte so mnou!" a baby išli.
Všetci traja vošli do Podsvetia, čo bolo vlastne názov pre súd aj väzenie. Strážil ho samotný Borisa. Nie ten mŕtvy Borisa, ale nový, oveľa neodpudivejší Borisa!
Borisa sa hrdo postavil pred dievčatá a predniesol:
"Monika a Michaela, jednu aj druhú odsudzujem na veľa rokov za vraždu Borisy, ktorá sa udiala dnes popoludní. Námietky nie sú povolené, právo slobodného prejavu zamietnuté! Dohovoril som! Do ciel!"
Dievčatá ani nespracovali informáciu, ktorá sa im práve dostala do uší a obe sa ocitli v cele s dvoma ďalšími osobami - chlapec a dievča.
YOU ARE READING
Once Upon a Ship |SK|
Romance|storybyfinn| Rozmýšľali ste už nad tým, ako by asi žili princezné v dnešnom svete? Nie všetko by sa vyvíjalo podľa plánu. Peter Pan je slávny youtuber, Pocahotnas by sa venovala záchrane zvierat a Ariel stalkuje svoju živornú lásku. Príbeh je vy...