Kapitola 15

5 0 0
                                    

Nechce sa mi rozpisovať ako sa Arnold utápal vťažkých depkách a ako ho bolelo srdce po tom, čo mu ho Mirka zlomila. Sklamali ho dve ženy behom dvoch dní. Bolo to naňho priveľa. Už ani nevedel, či má zmysel utekať, všade sa nájde nejaká samica, ktorá mu pomotá hlavu. Ach jaj.

Svoj život sa rozhodol ukončiť mokro. Plánoval, že skočí do Hrona vedľa umeleckej školy. Alebo je to ešte Slatina? Absolútne netuším! Akurát meral aká hlbá rieka to je a z ktorého mosta by mal skočiť, keď v tom ho takmer trafil šľak. Znenazdajky sa vedľa neho objavil masívny parník a takmer zavraždil Arnolda. Môže byť rád, že sa mu to naozaj nepodarilo, lebo chlapca čaká v živote ešte veľa príjemných zážitkov.

Z lode zoskočil mladý chudý dlhovlasý kučeravý jednoruký holobriadok v pirátskom oblečení. Najskôr si pomyslel, že ho našli jeho kolegovia z cirkusu, ale keď sa mu pirát prihovoril, jeho obavy sa zaraz vyparili.

"Ahoj, kamarát! Čo tu tak sám?!" zoskočil a objal Arnolda, ktorý sa ešte spamätával zo šoku.

"Chcel som sa zabiť," odpovedal priamo, čo brčkavca zarazilo.

"To je mi vec! A ešte stále chceš skoncovať so svojím životom?"

"Myslím, že už nie."

"A máš v pláne ho nejak rozvinúť?"

"Ešte neviem. Prečo sa pýtaš?"

"Hľadám podkapitána svojho parníka. Poznáš to... všetci starneme a ja potrebujem niekoho aby strážil moju korisť."

"Korisť?"

"Som pirát. Piráti musia mať svoju korisť! Pridáš sa ku mne teda?"

Arnold bez rozmyslu prijal novú prácu a okamžite nastúpil na pirátov parník.

"Prečo si vlastne pirát?" spýtal sa Arnold, keď už boli na palube.

"Lebo milujem Johnyho Deppa a strašne sa mi páčia Piráti z Karibiku! A okrem toho, bezrukého nechce nikto zamestnať."

"Aha..." odvetil Arnold.

"Ešte sa nepoznáme, prosím, dovoľ mi, nech sa predstavím. Moje meno je Borisa a mám tridsaťosem rokov, som pirát a fanboy."

"Borisa? Poznám jednu Borisu a tiež má tridsaťosem rokov," Arnold si spomenul na svoju predchádzajúcu prácu a trocha sa mu po nej zacnelo. Keby len vedel, čo sa stalo jeho Borise.

"Meno Borisa bolo v minulosti veľmi populárne. Vieš? Borisa totiž znamená hlbý, hlbá, ako len chceš," vysvetlil pirát, "ale svoje dieťa tak nepomenujem."

"Ty máš dieťa?"

Borisa zosmutnel. "Nie, som sám. Ale raz si nájdem skutočnú ženu a budeme mať krásne dieťa s fabulóznym menom!"

"Budem hádať. Boris?"

Pirát prevrátil očami. "Borisa a Boris sú dve odlišné mená! Nijako na seba nenadväzujú! Ach, vracajú sa mi moje školské spomienky..."

"Čo ti robili v škole?"

"Bol som v triede s jednou babou. Bola z polovice krokodíl. Volala sa Maťka a chcela ma zjesť. Naháňala ma tikala ako hodiny.... Bo-ris... Bo-ris.... Bo-ris..." vzdychol, "ja som Borisa!"

"Ou..."

"Ale dosť už o mne! Teraz sa poďme venovať niečomu zmysluplnému!" hlesol Borisa a potom sa vážne pozrel na Arnolda, "chcel by si vidieť moju zbierku mangy a komiksov?"

Arnold nevedel o tom, že po celý čas bol sledovaný Evkou. Áno, táto vodomilná osoba si naďalej udržiavala svoj titul stalkera a prenasledovala svojho kolegu až k pirátskej lodi. Kým pozorovala Arnoldov rozhovor s Borisou, napadlo jej, že by sa mohla dosať zo Zvolena na tomto luxusnom dopravnom prostriedku. Preto, kým boli chlapi zažratí do debaty, ona sama sa nenápadne presunula na parník a schovala sa do podpalubia.

Dole bola tma a myslela si, že je sama, preto sa preľakla, keď začula chlapčenský hlas.

"Borisa?"

"Psss! Ticho! Nie som Borisa," zasyčala.

"A kto potom?" chlapec sa trocha upokojil.

Evka vytiahla z vrecka mobil a svetlo osvietila celú miestnosť. Nechtiac zasvietila chlapcovi do tváre.

"Prepáč," skryla mobil, "ja som Evka. Nevedia, že som tu. A ty?"

"O mne vedia, že som tu," Eva si všimla, že chlapec je priviazaný o stĺp, ale netrklo ju, že by sa patrilo odviazať ho, "moje meno je Miro. Možno ma poznáš z internetu. Som celebrita."

Evka vedela o koho ide, ale keďže sa o beauty vlogerov nezaujíma, nevedela o tom, že kanál MiroSlavCrewTV sa rozpadol. "Čo sa presne stalo?" spýtala sa.

"Spoznal som jedno dievča. Boli sme len kamaráti, ale druhá kamarátka niečo proti nej mala a tak odišla z Youtubu a nám klesli odbery. Rád by som vedel čo s ňou je. Volala sa Miška."

"Poznám jednu Mišku, ale ona to určite byť nemôže," mykla Evka ramenom, "pokračuj, čo sa stalo ďalej?"

"No vlastne ani neviem. Simu začali všetci hejtiť a takmer som musel zrušiť celý kanál, lebo to bolo na nevydržanie. Už som to chcel vážne vzdať ale jedno ráno som sa odrazu prebral tu na lodi s Borisou."

"A čo je vlastne on zač?"

"Je divný. Strašne sa do všetkého vžíva a namotá sa na všetko. Prvé dni mi čítal svoje fanfiction na Supernatural a Merlina. Spáva oblečený ako Sherlock a minule mal dvojtýždňovku, keď každý deň chodil oblečený ako iný Doctor. Odvtedy čo som tu, ukazuje mi svoj album s mojimi fotkami. Viem, že to bude znieť možno namyslene ale Borisa je na mne doslova závislý! Desí ma to!"

Evka ostala trochu zaskočená všetkými informáciami, ktoré ju práve zaplavili. Ozvalo sa v nej dlho stratené svedomie. Nemotorne natiahla ruku a opatrne potlapkala Mira po chrbte. Chlapec sa na ňu zmätene pozrel ale nebránil sa. Bolo to pravdepodobne tým, že ho Eva stále neodmotala.

A obaja takto pekne sedeli v tme a rozprávali sa aj dlho po tom, čo sa Evke vybil telefón.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Once Upon a Ship |SK|Where stories live. Discover now