Selamss yazım yanlisi varsa affedin :D
Medya:Yekta
...
Eve gelmistik arabadan indim eve doğru yurudum güney arkamdan geliyordu koluma girip.
-Bi sorun yok dimi fıstık.
-Hayır yok :)
Ama o çocuk kimdi tanımıyorum aslında kafami kurcalayan sorulardan siyrildim.
-Emin misin çok dalgın gibisin.
-Evet sadece biraz burcuya üzüldüm ondadır,dusundugun için sağol canim.
Evin kapısını çaldık kapıyı ezel acti selam verip içeri girdik güney her zamanki gibi sapik ve çapkın bakışlarını ezele yolladı deli diye demiyorum ben bu çocuğa içeri girdiğimde annem dergi okuyordu babam elinde telefon vardı benden önce güney davranıp.
-Selam halacim,Selam Eniştecim gorusuruz izninzle diyip merdivene yöneldi bana ağız hareketiyle 'yukari gel'dedi bende kafami onaylayıp bizimkileri öpüp yukarı ciktim,güneyin odasını kapısını tiklattim 'gir' dedi bende hemen girdim içeri,gelmem için yatağı gösterdi bende oturdum dinliyormus gibi yaptım.
-Sen iyi değilsin hande anlat hadi o ..
Tam bi laf digcekti lafını böldum
-Hayır sacmalama güney onunla alakası yok Anlatcam ama ama aramızda kalsın.
-Tamam güzelim.
İşte bu çocuk bu konuda çok iyi beni anlıyordu canim ya .s.s.
-Bak şimdi senle okuldan çıktik ya hani işte arabayı çantayı koydum 2 dk bekle dedim ya .
-eee
-İşte o sırada yanıma bi çocuk geldi işte bana birşeyler söyleyip gitti ama çocuğu hiç görmedim,beni kendine felan çekti sonra bende napiyosun felan dedim birşey soyliyip gitti.
Tek nefeste söylemiş gibi oldum,güney ayağa kalkmış tek kası havada.
-Neden bana demedin doverdim o çocuğu kim lan o benim kuzenim hatta daha oteme dokunuyo yavşak ya eğer okulda görür sen o iti bana göster tamam mi güzelim.
Kafami sallayıp,tesekkur edip odadan çıktım,tolgaya söylesem nasıl tepki verirdi canimdan ote olan kuzenim bu tepkiyi verdiyse tolgayi tahmin edemiyorum en iyisi geç olmadan onada söylemek ti ama soylesem mi ki cesaretime yenik düşüp tolgayi aradım telefonu kapalıydı sonra ararim diyip komidinin üstüne telefonu bıraktım akşam yemeğine dayimla yengem geliyordu ve güney belki onlarla döner.Dolaptan en çok rahat ettiğim elbisemi aldım ve banyoya girdim,isimi halledip banyodan çıktım elbisemi giydim altima onun rengine benzeyen bir babet giydim saçlarım hafif kurutunca hafif dalgalı oldu bende mısır örgüsü yaptım kirazli nemlendirici surup merdivenlerden aşağı indim bizimkiler ortalıkta görünmüyor du sanırım yukardlar,mutfağa eylem ablaya yardım edilecek birşey varmı die sordum oda olmadığını söyledi annemleri sorduğumda dışarı çıkmışlar babam la gelirler şimdi diyip içeri oturdum kanallari gezdim ama hiç birşey zevkime uymadı burcuyu aradım telefonu berk acti dinlendigini biraz daha iyi olduğunu söyledi ve telefonu kapattim. Yukarı çıkıp güneyin yanına çıktım uykusu vardı sanırım yatağının ustunde iki büklüm yatmıştı bende koltuğun ustundeki kalın mavi battaniyeyi alıp üstüne örttüm,kapıyı tam çıkıyordum o sırada telefonumu alıp hemen çıktım tolga aradı.
-Efendim
- Beni aramişsin güzelim bi sorun yok dimi.
- Hayır yok ama konuşmamiz gereken bi konu var askim.
-Anlat dinluliyorum yavrum.
-Telefonda anlatılacak birşey degil, yarın bir yerde buluşuruz olurmu aşkım.
-Sen nasıl istersen askim ben seni alicam itiraz yok saat 12:00 uygun mu?
-Uygun aşkım.
- Tamam güzelim.
Kapinin tik tik etmesini duydum.
-Öpüyorum :*
- Bende güzelim dudaktan :*
Gine utandirdi sapsik gir dedim annem içeri girdi dayimlarin 1 saat sonra gelicegini söyledi bende tamam dedim odadan çıkmıştı annem,saate baktığımda 18:09 du ne ara zaman çabuk geçti anlamadım güney Uyanmıştır diyip odadan çıktım kapısını tiklattim içeri girdim güney duşta sanırım.
-Güney canım duşta misin?
-Evet güzelim 2 dk ya çıkarım,cikinca yanına gelirim.
-Tamam
Odanın kulpunu indirip odadan çıktım kendi odama girdim üstünü değiştirmek için dolabin önüne geçtim dayim geleceği için biraz özen gösterim dedim dolabimdan çıkardığım kıyafet
Handenin giydiği kıyafet
Üstünü giyindim sacimi açtım istediğim gibi çok güzel olmustu kapının tiklanma sesini dudyum saat 18:40 oldu ve gir dedim,güney ıslık çalarak.
-Vay vay vay
-Tesekkur ederim.
Bana ağzı sulanmış gibi bakıyordu delirtcek bu çocuk beni :)
-Kızım harika görünüyorsun :*
-Teşekkür ederim canim sende çok yakışıklı olmuşsun :)
Surati iyiyce yayıldı gülmeye başladı bende ona eşlik edip guldum. Oda çok güzel olmuştu gerçekten siyah dar pantolon üstünde siyah kazak vardı.
Aşağı indik beraber gözler bize kaydı dayimlar 5 dk ya burda olacağını söyledi annem,bizde oturduk bekledik babamin gine telefonu çaldı sanırım bu arayan sekreter di birşeyler söyleyip kapattı. Dayim ve yengem içeri girdi selamlaşma fasti bittince oturup yemek yedik sohbet felan ettik bu akşam çok güzeldi sofradan sonra tatlı felan yedik bizimkiler koltuklara geçti kahvelerini içmeye bende güneyi alıp teras katına çıktık burası hafif esiyordu ama ben üsemedim.
-Konuşmak istersen konuşalım.
İlk soruyu ben sordum bana iyi gözlerle baktı ve birden kaslarını catip.
-O çocuğu görim bak nouluyor sende bana göster tamam mi güzelim.
-Ttamam.
-Sen korkma ben burdayim güzelim.
Dedikten sonra bana sıkıca sarıldı güney çok iyi biri bu yönlerini görebiliyorum ve çok korumacı hala ona sarildigimi anlayıp hafif aralandik.
-Ben tolgaya herşeyi anlaticam yarın.
-Sen bilirsin canim,birşey olursa o piçin hesabını beraber keseriz.
-Tamam :)
Bu gecede çok güzel geçmişti ve biz saat 1 'e kadar güney le felan konuştuk sonra dayimlarla geri döneceğini söyledi bende biraz üzüldüm oda beni öpüp ben herzaman burdayim güzelim beni istediğin zaman ara diyip öpüp gitti.
O gecenin yorgunluğu ile geceliklerimi çıkarıp üstüme giyip yatağın içine yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikâyesi
Teen FictionÇocuk sevdiği kızı ne kadar üzeceğini bilmeden devam ediyordu hatalarına. Onları daha çok şey bekliyordu. Bu onların hikayesinin henüz başlangıcıydı.