HASTANE

26 8 0
                                    

Merdivenlerden inerken bir yandan tolgaya günaydın mesajı atmıştım ve annemlerin yanına gittim oturdum.
-Günaydın :))
-Günaydın kuzum.
-Günaydın kızım.
Tabagima biraz doldurup yemeye başladım cidden güney hala inmedi babam bana
-Güney nerde güzel kızım ?
-Uyanmıştır gelir şimdi babacim.
Kahvaltima devam ettim telefona ses geldi elime aldım tolga yazmıştır umuduyla açtım ama mesaj bu sefer arastan gelmiş :) ben mesajı okurken güney de annem le babam la konuşuyordu okulu felan bir yandan kahvaltı yapıyordu. Ben mesajı açınca mesajda
-Arascıkkk
Güzelim panik olma burcuyu hastaneye getirdik birazcık fenalasmis ti işte neyse serumu bittince eve gidicez haber verim dedim.
-Ben gidiyorum iznizle
-Bi sorun yok dimi kuzum
-Bilmiyorum şimdi ogrencem umarim yoktur,burcu hastanedeymis.
-Geçmiş olsun dileklerimi illet kuzuma :*
-Dur panik olma bende gelim senle istersen tabi ;)
-Gel hadi
Tolgayi aradım 3 açışta
-Efndm
-Canim burcu hastanede yanına gidiyorum sende gel .... Hastanesi.
-Tamam canim çıkıyorum şimdi.
Tolgayla konuşmam bitince arabaya binip biraz hızlı surup 13 dk fln surdu hemen hastaneden danışmadan öğrenip 201 nolu yazan odaya girdim baygın gibiydi burcu yanına gidip.
-Nasıl oldu anlatsaniza kardeşime. ?
-Sakin ol handecim burcu gayet iyi birazcık tansiyonu düşmüş.
- Olsun anlatın siz.
Berk anlattı
-Ben su içmeye kalkmistim işte sonra saat 7 felandi galiba aşağıda burcuyu gordum su içti beni öpüp çıktı sonra berk dedi bende efendim dedim birden yere düştü bayıldı gliba bende kucagima alıp hemen arasa bağırdım işte geldik ve burdayiz doktor serum bittince gidebilirsiniz, dedi biraz dinlense iyi olur dedi.
-Oh iyi bari birşey olmamış
Cumlemi tamamlamadan içeri tolga girdi belli oda biraz paniklemis gibi duruyordu işte hepimiz geçmiş olsun felan diyip burcuyla Berki yanlız bıraktık yanlız kalmaları daha iyiyiydi biz ise hastaneden çıkmıştik..
£££££ Burcunun Ağzından £££££££
Kolumdaki serum bittikten sonra hastaneden cikicaktik berk elimi sımsiki tuttup arabaya doğru ilerledik hande,tolga,aras bizi yanlız bırakmışlardı arabaya gelince kapımı acti ben oturunca kapımı kapattı kendi sürücü koltuğuna oturdu arabayı çalıştırdı yola odaklı bir şekilde.
-Güzelim iyimisin şimdi ?
-Evet biraz yorgun hiseddiyorum,askim.
-Normaldir bebeğim doktor dedi :)
-Ben biraz kestirim mi askim. :)
-Keyfine bak canim.
Ben cama basımı hafif yaslayıp camdan dışarı bakmak huzurluydu arada gözlerim kapanıyor gibi oluyordu berki çok seviyordum yanında güvende,huzur,çok fazlasıyla mutlu daha bir çok sayamadığım duyguyu onunla yasiyordum..
Gözlerim hafif agirlasti uykunun teslimi oldum kucağa alınmış hissi ile havalandim birinin kolunda berkti beni kucağına alan ve hala uyuyordum.
***"Handenin Ağzından *****"
Burcunun hastaneden yanından ayrıldık arabayla okula surdum 2 saat dersimiz vardı bugün bende okula sürdüm arabayı bu arada bu akşam dayimlar bize yemeğe gelicekmis dönüşte güneyde onlarla dönecekti ama gelirdi gine die umut edip arabayı durdurum çantamı alıp sınıfa girdim yerime oturdum güney lavobaya gidiceni söylemişti tolga da işleri varmış galiba okula gelmicekti,aras ve borada arada bi gözüküyolardi içeri 4-5 kişi girdi yerlerine oturdu ve son olarak güneyde girdi içeri ve yanıma oturdu sıraya kendini yasladi.
-Seninki yoksa oturcam haberin olsun :)
Çarpık bir gülüş yolladı bende ona guldum.
-Olur :)
Sinsi sinsi güldüm,o sırada içeri Eray hoca girdi ilk iki derse girip isim bitiyordu.Hocanın şimdi gideri var yani yakışıklı felan ama benim sevgülüm var :D ve benden büyük bir hoca zaten 80 dk ders başladı hoca dersi anlatıp bir yandan tahtaya birşeyler yazdı çizdi defterimize gecirmemizi söyledi biz onu yaparken yoklamayi almaya başladı hoca sonra ellinde kâğıtlarla sıralara koydu,sirasina geri oturup.
-Gençler verdiğim kâğıtlar bugün derste yapın anlamadığınız yeri sorun bana :)
Herkes onaylayıp kağıda bakıyordu kimisi defterini yazıyordu kimi hocaya bakıyordu kimide benim gibi kağıda odaklanmış ti güneye baktığımda sıranın altından instagram a baktığını gordum defterini yazmış kagdi bomboş duruyordu onu durtup.
-Hadi yapsana canim.
-Tamam canim şu kıza bi bakim cikicam.
Soruları yavaş yavaş yapmaya başladım sonra saati gordum saat 14:45 olmuştu zil çalmasına 12 dk fln vardı sonra bir tane soruyu anlamadım hocanın yanına gidip sevicen gibi gulumseyip elindeki iPhone 5s kenara bırakıp.
-Evet dinliyorum.
-Hocam ben bu soruyu anlamadım da yardımcı olur musunuz ?
-Öncelikle hocam değil
Kaslarını catip
-Adın neydi :)
Kocaman gulmustu vay be gamzesini yesinlerr iç ses sus bi sen bi ya s..s.s
-Hande
-Handecim..
Hoca adımi harika söyledi :D yanlız he :) jsjs sonra beraber soruyu cozduk bende ona yakın bulmuştum ama sormustum ginede emin olmak istiyorum hoca saatine baktı bende göz ucuyla baktığımda 3 dk fln vardı galiba.
-Teşekkür Ederim :)
-Her zaman hande :)
Zil çaldı hoca kitaplarını alıp sınıftan çıktı,ardından güneye baktım beni bekliyordu çantamı alıp sınıftan çıktık,arabaya yürüdük güney arabayı kullanmak istedi bende onu kıramadim anahtarı yukardan attım havada kaptti ve gülüş attı :) :D biz tam arabaya binicektik arkadan beni biri beni çekti kendine doğru çantamı güneye vermiştim beni bekliyordu beni arkasına doğru çeken bir erkekti. Kimdi ki şimdi bu çocuk yüzünde gülüş vardı bende 'hayirdir bakışı ' attım çocuk hala kolumu sıkıyordu ve hızlıca çektim.
- Kimsin sen ya nouluyor?
-Az kaldı tanicaksin güzelim
Dedi ve yanimdan gitti kimdi bu ya tanımıyorum da neyse arabaya bindim güney de sordu hemen bende birşey yok dedim ama kimin nesiydi o çocuk acaba <_<..

Bir Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin