Meleğim

16 3 0
                                    

Handeden.
Multi: Hande❤️Tolga
Yazım yanlışı varsa affedin öpüldünüz 😘😘
Yatakta doğrulup gözlerimi ovuşturdum,yan tarafıma baktığımda tolga vardı :) şuan çok mahsum bir şekilde uyuyor şuan onu öpmeyi çok istiyorum ve buna engel olamayıp tolganın yananı öptüm uyanır gibi oldu sonra arkasını döndü.
Tam karşıdaki odaya girdim ayağının altında yastık yüzü yastığın altında güney' i gördüm, bu gülmeme neden oldu odadan çıkıp aşağı indim mutfağa baktım ve hüsran tabaklari,bardaklari makinaya koydum. Bizim herzaman yediğimiz yerin numarasını aradım kahvaltılık birşeyler söyledim.
1 saat
Herkes şuan sofrada yerini almıştı :) kahvaltimi yapıp ayaklandim.
- Nereye canim?
-Üstümü değiştirim olur mu?
-Tamam.
Ben yukarı çıkarken onlarda salona geçip oturdu.
Güneyden.
Hande yukarı çıktıktan sonra tolga ile koltuğa oturduk ben hemen anlattım oda cevap olarak hallederiz diyordu sonra telefonu çaldı bahçeye çıktı,bende telefonda snapchat 'e bakiyordum,kafami merdivene yönelttim hande üstüne tayt tişört giymişti yanıma gelip oturdu bende elimi omzuna koydum.
-Nasılsın canim ?
-İyiyim canim sen nasılsın?
-İyiyim.
-Eve ne zaman gideriz annem merak etmiştir.
-Ben halama haber verdim canim,sen nezaman istersen gideriz ;)
-Peki :)
Tolgadan
Güneyin yanındaydım,telefonum çalınca bahçeye çıktım arayan en guvendigim adam ilyastı biraz konuşup kapadım. İçeri girdim hande üstünü değiştirip gelmiş handenin öbur yanı boştu gidip oturup sarıldım oda bana içten gülümseme ile sarıldı,biz böyle sarılırken güney lavobaya doğru gitti ben handenin saçlarını okşayıp öpüyordum sonra benden ayrılıp kocaman gözlerini açtı hande yapma çok tatlı oluyo :*
-Handem
-Aşkım
-Birtanem,sen çok mu tatlisin.
-Mavisim ya :))
Dudağına yaklaşıp öptüm oda bana karşılık verince yavaş yavaş öptüm bikere hizlandim sonra yavaş yavaş dudaklarimizi ayirdik.
-Aşkımmm
-Güzelimmm
İçeri güney geldi,konuşmaya başladı :
-Biz gidelim artık halam felan merak eder :) anladın sen :) birader.
-Tamam birader haklisin zaten yarın okul var görüşürüz,aşkım sen geliceksin dimi?
-Tabiki aşkım gelirim,yarın hem okuldan sonra cafeye gidelim konuşcaklarim var senle canim
-Tabi hayatım :*
-Hadi sizi birakim.
-Olur aşkım.
Diyip beni öptü,üstümde eşorfmanım vardı arabanın ruhsatı ile anahtarı alıp çıktık evden handenin elini tuttum güney arada arkaya bakiyordu.
Hande ile güneyi bırakmıştım eve dönüyor dum Yekta işini temamen ortadan kaldırmıştım en azından içim rahatti bu akşam eve gitsem iyi olur bizimkiler özlemiştir :) annem yazan yere bastım ikinci calışta açıldı
-Kuzum
-Annem
-Neredeydin kuzum kaç zamandır yoksun evde merak ettim aricaktim ama biraz yanlız kalmak istersin diyip rahatsız etmedim.
-Evet annem ondan oldu akşam geliyorum,haberin olsun özledim meleğini.
-Bende oğluşumu çok özledim.
-Annem şirkettemisin sonra konuşalım.
-Yok bugün gitmedim kuşum
-İyisin dimi annem
-İyim oğluşum.
-Tamam annem,akşam görüşürüz.
-Dikkat et öptüm birtanem.
£££££££2 saat sonra ££££
Güneyden
Hande ile bahçede kahve iciyorduk bir yandanda sohbet ediyorduk kafasını dağıtması lazımdı üçgün önce yaşadıkları aklıma geldikçe elimi yumruk yaptım hande bunu farkedip.
-Sorun mu var canim ?
-Yok canim,sen iyisin dimi?
-İyiyimm.
İçimi rahat tutuyordum en azından.
-Acaba diyorum.
Kahvesinden bir yudum alıp bana baktı başı ile 'dinliyorum' der gibi baktı.
-Burda kalsam bu gece acaba prenses ister mi?
Gözlerini kocaman acip boynuma direk atladı,cok sevinmişti belli.
-Tabikidee, harika olur..
-Senimi kiricam.
Diyip bende ona sarıldım gerçekten çok iyi kız ve onu gerçekten seviyorum biz böyle sarılırken bahçeye Eniştem ile halam geldi küçük öksürük sesi gelince geri cekildik :)
-Mutlusunuz bakıyorum
Hande söze atladı :)
-Hemde çok
-Sevindim,neye borçluyuz bu mutluluğu acaba?
-Güney bizde kalicakmis..
-İyi bakalım hadi içeri geçin bizde geliyoruz hemen.
Handeden
Güney le içeri geçtik salonda oturduk sevinmiştim bizde kalicagini duyunca küçükken yaptığımız birşey geldi aklıma direk guneye döndüm telefonu ile birşeyler yapıyordu.
-Birşey sorabilir miyim.
-Sor canim.
-Küçükken beraber uyurduk bazen hatırlıyor musun bu gecede birlikte uyursak senin için sorun olurmu.
-Hayır tabikide olmaz,ay evet sen hep rüyalarında konusurdun :) hahaha.
-Ya tamam :)
Utandı hemen küçük masum prenses :).
Yazardan
Her iki taraf içinde akşam yemeği güzel geçmişti.
Hande aklında sürekli Tolga'yı düşünüyordu ve onu çok özlemişti.. Tolga ise babası ile tatil planlarını konuştu.
Tolgadan.
-Ben odama geçiyirum izninizle ;)
-Tamam oğluşum
-Öyle olsun bakalım kerata.
Babam bana hep böyle derdi annem de oğluşum demeyi severdi ikiside benim için çok değerli. Cebimden telefonu çıkardım ekranda hande gözünü kocaman açmış şekilde nuttella yerken fotoğrafı vardı bu gulmeme sebep oldu hemen watsappa girip handeme mesaj yolladim.(H hande T tolga)
-T: Aşkım napiyosun ??
-H: Güney ile oturuyoruz aşkım sen napiyosun?
Kesin gine handelerde kalcak neyse melegime yazim ben :)
-T:Eve geldim şimdi yatağa uzandim seni özledim.
-H:Bende özledim aşkım.
-T: Himm,selam şöyle güneye _-_
-H:Tabi söylerim onunda sana selamı varmış:)
-T:Aşkım benim,yarın sabah ben seni alırım.
-H:Sen bilirsin aşkım.
Canim ya nasilda söz dinliyoyo hahaha tabi dinlicek sevgilisiyim ben onun:)
-T:Koca gözlümm
-H: Mavişş gözlümm
:) :) :) :) :)
Handeden (Gece)
Tolga ile konuşmamiz bitmişti güneyle sohbet ediyorduk esnediğimi güney gordu :).
-Hadi uykucu uyuyalim ay ah benimde geldi sanki ;)
-Olurr
Bu gece çocukken hep beraber uyurduk biz birbimizi herşeyden öte görürüz oturduğumuz yerden kalkıp merdivene yürüdük annemler uyudu herhalde diyip yukarı benim odama çıktık ama güneyin pijamasi varmı ki ;)
-Canim ben sana babamkilerden veririm pijima istersen?
-Yok canim hiç gerek yok,çünkü halam geçen gelmemde kıyafet bırak oğlum dedi bende getirmiştim.
-Hımm anneme baksen :))
-Ozaman ben gidip giyinip gelim prenses sende ozamana kadar giyin :*
-Tamamdir. :D
Güney odadan çıktı bende hemen dolabimi açıp ayıcıklı pijamalarimi giydim,sacimi tepemden topuz yaptım.
-Geldim.
Güneye baktığımda altında siyah eşorfmanı vardı üstünde beyaz kısa kolu t-shirti vardı.
-Gel bakalım :)
Diyip yatağı açtım oda hemen geldi yattı yan tarafa kaydı bende yanına uzandim bana sarıldı bende ona sarıldım. (küçükken hep böyle uyurduk o bana herzaman abim gibi bende kardeşi gibi oldum.) Birbimize bakıp esnemeye başladık,biraz daha konuşup yarın okul olduğunu hatirladik ve birbimizin yanağından öpüp.
-İyi geceler prens
-Haha iyimiş bak bu,iyi geceler prensesim.
Tolgadan.
Handeyi düşünerek uyuya kaldım,
Çünkü hep onu düşünüyorum o benim her şeyim. Yarın sabah onu ben alicaktim evden ve mutlu olmuştu buna masum benim meleğim. .

Bir Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin