Medya: Burcu ve Hande havuz selfisi :) 😜
Gözlerimi ovuşturarak yatakta bağdaş pozisyonu aldım üstümdeki askılı tişörtün askısını düzeltip ayağa kalktım,banyoya doğru ilerledim banyoya girip yüzümü yıkicam sırada yansımam korkmamı sağladı benim gibi üşengeç olmayın ben zira şuan dünki makyajımı silmeden uyuduğum için şuan aynı bir cadı gibiydim.
Salona indiğimde kimse yoktu büyük ihtimal herkes uyuyordu oyüzden bende gidip dolaptan malzeme çıkardım güzelce koydum ek olarak güzel şeyler yapmam lazımdı gidip Burcu'yu uyandırcaktım adımlarını 2 katta ilk sağdaki odaya çevirdim.
Burcu'dan
Rüyamda güzel birşeyler görürken birinin dürtmediyse gözlerim faltaşı gibi açtım.
-Hadi kalk kahvaltı hazirlicaz bebeğim
-Ya ben gelmesem tatlı uykuma devam etsem
Bunu dedimde ciddimisin bakışı attı sonra kalkıp yüzümü yıkadım handenin yanına indim.
1 saat sonra """"
Sofraya baktığımda süper gözüküyordu gidip bizimkileri uyandırmaya Berk biraz mırın kırın ederek yataktan kalktı sonra ayılınca öptü beni :)
Aşağı indiğimizde hepsi sofrada otuyordu,Hande ise çayları koyuyordu bende kolaylık olsun die servis yaptım.
Boradan
İlk defa benim ağzımdan dinliyorsunuz hadi bakalım Nasıl olucak :)
Yatakta Bi sağ Bi sola dönüyordum Ada'm dövüyordum,sonra affedersiniz mal gibi kalktım gözlerim ağırlaşmış gibi hissetim kalkıp yüzüne su çarptım bugün kü planımız havuz ve gelsin yemekler tamam tamam şimdi siz bana obur diyosunuz ama ben sadece 60 kiloyum abartılacak birşey yok Bencede hem boyum uzun yakışıklıyım da oh mis 😂😜
••••••
Yengem benim be gine döktürmüş tabağımı güzelce doldurdum herkes te bana bakıyordu. Piç gibi sırıttım sonra herkes yemeğe döndü.
-Ellerinize sağlık yengelerim
Hande tebessüm edip
-Nedemek tatlım Herzaman.
Burcu gülüp
-Afiyet olsun oburcuk
Ortaya konu atmak amaçlı soru yönelttim kafalar bana döndü.
-Bugün diyorum acaba havuza mı girsek he nedersiniz.
Hande ile burcu ellerini çırpıp güldüler Berk ve Tolga ilk Kaş'larını çattı sonra hepsi onayladı Aras ta dahil.
Berk'ten
Dua etsin bana bence burcu bugün iyi günümdeyim onu yoksa asla mayo ile kimseye göstermem :) kıskancım arada öküz olabilirim yani :) ama hep sevdiğimden bunlar...
Şortu üstüme giyip güneş gözlülerimi alıp odadan çıktım o sırada içerden Burcu çıktı yutkundum Bi oha Lan taş olmuş taş diyodum içimden sırıtıp gidip hemen dudağından öpücüğü kaptım gülümseyerek sarıldı bana bende sarıldım kulağına fısıldadım.
-Bunlar sadece bana ait bebeğim.
-Seninkilerde bana ait (Baklavalarım ve diğer yerlerimi gösterip tutup 👅)
Elini tutup aşağı indik herkes hazırlanmış Hande aşkım çok kötü değil diyodu Tolga da Kaş'larını çatıyordu bu hallerine tebessüm ettim.
Tolgadan
Oha Lan ağzımın suyu aktı kesin Hande off çok güzel olmuştu ve ben kızmıştım bunu onada söyledim ama birşey olmaz felan Dedi bak hele birşey olsun ben sorucam sana Hande hanım Kaş'larımı çatmaya devam ederken Berk ve Burcu geldi tebessüm etti Berk bende hala Kaş'larım çatmış handeye bakıyordum.
Hande hemen yanımdan gidip havuzun duşuna girdi kendini suya bıraktı bende onu izliyordum gerçekten bu kız çok iyidi acaba üstüne fazla mı gittim die düşünürken Aras geldi
-Gel hadi bilader girelim böyle durma Dedi
-Geldim biladerim dedim
Havuza baktım Bora suyun altında yüzüyor arada handeye şebeklik yapıyordu,Berk Burcu öpüşüypdu bende attım kendimi 1 dk 1 dk onlar öpüştümü :)) Aras ta arkamdan yetişti Hande havuzdan çıkıp havluya kurulandı.
-Ben yoruldum gençler birşey ister misiniz Dedi.
-Bende ..nereye gidiyorsun hatun dedim cevap vermedi,ben onun gönlünü alırım
Hande den
Tolga ya tripliyim evet gönlümü alsın ben kendimi havuza attım artık o suratını öyle görmeyi sevmediğim için girdim çıktım hemen yukarı,duşa girdim havlumu giyip banyodan çıkıp dolap karşısına geçtim siyah dar kot ve beyaz askılı bluzumu giydim ayakkabımı arıyordum ki he buldum süper star giydim işte tam oldum saçımı yukardan Bi topuz yapıp aşağı indim.
Herkes eve gelmiş Tolga senle sonra görüşcez bakışı atıyordu bende sırıtıyordum..
En son hatırladığım koltuktaydım şuan ise hala koltukta gine uzanıyordum hafif bir titreme oldu içime sonra farkettim ki tolgsnın hırkası üzerime örtülü hemen hırkayı kenara koyup ayağa kalktım mutfağa gideceğim sıra biri bileğimden tutup yukarıya çıkarmaya başladı kolumun morardılarsa eminim kolun sahibine baktım birde ne görim..!!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikâyesi
Roman pour AdolescentsÇocuk sevdiği kızı ne kadar üzeceğini bilmeden devam ediyordu hatalarına. Onları daha çok şey bekliyordu. Bu onların hikayesinin henüz başlangıcıydı.