Selamm beni hiç yanlız bırkmayan güzel insanlarım.. 1K olduk😊😊
Bölüm şarkısı: Reymen-Derdim Olsun
Medya:Hande,Aras.Hatırlatma:
Handen'in Anlatımı
- Ssen nasıl girdin içerii?••
-Yedek anahtar sağolsun güzellik..
Flash bellek .
Bana kollarini kocaman açtı sarılmasına karsilik verip geri cekildim,gülümseyip.
£££££££££££££££
Karşımda 32 diş sırıtan ARAS'I beklemiyordum,her halime alışkın olduğu için pijamlarımla mutfağa doğru ilerledim.
Ne yapsam die kara kara düşünüyordum,düşüncemden bölen arastı.
-Kahvaltıyı dışarda yapalım mı canım?
-Olur..
Yukarı çıktım üzerime,kısa kollu siyah tişört giydim,üzerindeki yazı çok hoşuma gidiyordu,altıma mavi kotumu giydim.
Strong and beautiful☺
(Güçlü ve güzel)
Arasla arabaya bindik sessizdim bu aralar arada bana bakıp gülüyordu ama neden yani sanki açıkta birşeymi var?
-Dikizlemen bittimi tatlım..
-Yoo
İstemsiz olarak sırıttım.
Çok acıkmıştım nerdeyse 1 haftadır düzgün yemek yiyemiyordum,tolga aramız normal gidiyordu,sonra anlatirim kizçeler,karışık tostumdan bi ısırık aldım.
-Yanaklara bak dünyaya yanak olarak mı geldin sen acaba?
Gülmeme engel olamadım..
-Ya şapşik şeyy.
Tabletten yazdığım için bir takım sıkıntılar var..affedinA
rasla beraber çıkmıştık,yolda giderken cama kafamı yaslamıştım sahile gitmek istediğimi söylediğimde aras kabul etmişti..
-Hadi in bakalım
Denize doğru yürüdüm,çok güzeldi gökyüzü masmavi bulutlar bembeyaz,deniz sonsuz mavilik..
Arkamda duran aras kendini banka yaslamış derin düşünce içindeydi.-Arasın anlatımı
Hande sahile gitmek istemişti banada iyi gelir die arabayı sahile sürdüm.
Banka kendimi yasladım düşünceler kafama işliyordu,nasıl dı ama die düşünüyordum,handenin akası bana dönük olduğu için yüzüne bakamadım..Bana koca gözlerini dönünce,dolduğunu fark ettim hemen yanına gittim.
-Neden ağladın canım benim?
-Şeyy
-Söyle bakalım
Kollarımı açtım hemen tebessüm edip sarıldı,o şekilde banka oturduk sarışı çok içten ve samimi herzaman.
-Dinliyorum
-Neden beni kimse sevemiyor hep soğuyor benden aras..
Ağlamaya başlamıştım içim çok tuhaf olmuştu..
-Birtanem bu nerden çıktı?
-Bilmiyorum aras hep böyle oluyor tam mutluyum derken gine aynısı oluyor.
-Hayat bazen oyun oynuyor prenses,sakın ağlamak yok.
Die tekrar uyarımı yaptım,göz yaşlarını silip elimi elinin üzerine koyup.
-Teşekkür ederim canım
Tebbesüm ettim,küçükkende böyleydi bu,arabaya bindik şarkı açtım en sevdiği şarkı çalıyordu hemen sesini açıp gülücükler saçıp şarkıyı söylüyordu..
Ah uyuya kalmış market poşetini alıp arabanın diğer tarafından handeyi kucağıma alıp kapıya ilerledim.
-Hoş geldiniz aras bey
-Hoşbulduk ezel
Merdivenlerden yavaşça çıkıp ezel kapıyı açıp çıkmıştı,bende handeyi yatağ uzandirdim doalbindan ice pikeyi üzerine örttüm..
Ne kadar mahsumdu.. Elime not kağıdı alıp çikoltanın üzerine not yazıp yanağını öpüp çıktım.
'Prensesim hepsi senin afiyet olsun,uyanınca aramanı bekliyorum kuzum.'
-Handenin anlatımı
-Beni nasıl aldatirsin adi herif
Die haykırdı hande!! Yatakta kadının üstüne yatılı şekilde..
-Seni artık SEVMİYORUM git burdan(tolga)
Koşar adımlarla evden çıktım arabama bindim çok hızlı gidiyordum önümü göremiyordum önüme bir araba çıktı ve çarptım pattt..
Sıçrayarak yataktan kalktım kabusmu görmüştüm,derin bir oh çekip telefonumu elime aldım..Evetttt bebişler yeni bölüm umarım beğenmişinizdirr
SİZLERİ SEVİYORUM YENİ BÖLÜM YQKIN BİR ZAMANDA GÖRÜŞÜRÜZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikâyesi
Roman pour AdolescentsÇocuk sevdiği kızı ne kadar üzeceğini bilmeden devam ediyordu hatalarına. Onları daha çok şey bekliyordu. Bu onların hikayesinin henüz başlangıcıydı.