Herkese selamm 👅✋😀😀😀 Yazim yanlisi varsa affedin
Sorusu olan varsa sorabilir oy vermeyi unuttmayin seviyorum sizleriii 😊😊😊
Burcuya sıkıca sarildim.
-İyimisin meleğim.
-İiyim kabus gördüm galiba çok korktum.
Saçlarini oksayip,öpüp kucağimdan indirip elini tuttum mutfaga girdim bir bardak su alip icirdim.
-Korkma ben yanindayken korkma.
Diyip tekrar sarildim,neyse ki kabus gormus kiyamam ben ona zaten ben varken kimse ona birsey yapamaz,dokunamaz o benim.
-Seni seviyorum.
-Seni seviyorum
Dudağina hafifçe eğilip öptum oda bana karsilik olarak opuyordu bende buna fazla danamayip hala onu öpüyordum tutkulu bir sekilde oda beni bu an rüya gibiydi ilk defa bu kadar rahattik taki aras öksürüne kadar ne ara geldik bu salk
-Öhö öhö
-Lan zevkimin içine ettin gine nevar
- Nerdden bilim abi öpüştunuzu 😊😂
Burcuya baktigimda kafasi egik utanmisti buyuk ihtimal kafasini kaldirdi yavaşca kolumu koluna dolayip sarildim oda ayni sekilde.
-Sanane lan benim o ister öperim ister..
Sözüm yarida kaldi burcu konuşta.
-Aynen hadi ben yemek yapim sizde birseyler yapin iste 😀
-Tamam birsey olursa cagir bizi yengecim
Berk kolundan tuttup arasin homurdanarak salona goturdu.
Bende mutfakta mantı vardı onu yapıyordum hazır mantı :) mantının suyu kaynarken,sosu yapıyordum ve hazırdı,mantilari tabaklara koyup berkle arasa seslendim.
-Hadi hazır yemek gelin.
-Tamam.
-Geliyoruz...
Sandalyeyi çekip oturdum içeri gulerek aras girdi çatık kaslarla da berk nouldu bakışı anlattım aras hemen gulerek anlatmaya başladı.
- Yenge maç yapıyorduk hahah
-Eee
-4-1 yendim Berki oyuzden böyle :) hahaha.
-Kes lan sesini ilki bi yendin.
-Ama kazandım ve ben nedersem yapicaksin biliyorsun dimi.?
-Maalesef.
Herkes masasındaki tabağındakilere yemeğe gömüldü aras homurdanarak.
-Harika olmos yengo bi tabak daha verirmisin?
-Tabiki arascim Afiyet olsun.
Aras ikinci tabagida gömüldü berk hala onundekini bitirmeye çalışıyordu.
-Ellerine sağlık güzelim.
-Afiyet olsun askim.
Tabağımi bitirip makinaya koydum aras ve berkte bitirdi tabakalarını bana verip salona gittiler bende makinaya koydum tabakları ve salona geçtim ikisinde yayılmış vaziyette bana bakiyorlardi berk bana çapkın çapkın güldü her zamanki gibi bende utandım her zaman ki gibi tekli koltuğa otururken.
-Yanıma gelsene güzelim.
Diyip yanında yer acti bende itiraz etmeden yanına yattım kaslı kollarını bana sardı öylece gözlerini hafif araladi aras kendinden geçmiş gibi duruyordu bende dayanamadım uykunun esiri oldum..
*******
^^^^Tolganin Ağzından ^^^^^
Okuldan sonra eve gelip spor çantamı alıp arabaya geri bindim spor salonuna doğru arabayı surdum zaten annem arkadaşına gittmisti,babam da işteydi rahat rahat çıktım spor salonunun önüne gelince spor çantamı omzuma takip çıktım.
Spor salonuna girdiğimde gözler bana bakıyordu saçlarımı kaldırıp etrafa baktım,belki borada gelir telefondan oburum yazan yere bastım 2 nci de acti.
- Obur
-Efondom
-Gine ne yigiyorsun lan Obur hahaaha.?
-Sevgi ablo çok gozol dolma yapmış ono yiyom.
-Ben geldim spor salonuna sen geliyorsun dimi?
-Evet gelcem sen başla spora.
- Tamam hadi uzatma gel :)
Telefonu kapatıp soyunma odasına doğru yurudum kapıyı kapattim ustumu değiştirip geri çıktım.
*****20 dk sonra******
Koşu bandida kosuyordum,borada üstünü değiştirip geldi oda koştuktan sonra ağırlık kaldırmaya gittik.
^^^^^Handenin Ağzından ^^^^^
Şuan salonda yayılmış ve yorgun şekilde yatiyordum annem arkadaşları ile yemeğe gitmişler babam toplantı uzamış ona kalmıştı ve annemi dönüşte alicakti ezel ve annesi tanıdıklarının düğününe gittmisti tabiki herseyi yapıp gittmisti yanı anlicaginiz güney le evde yanlız kaldık güney bana çarpık gulusle bakıyordu bende ona tebessüm ettim.
-Güney
-Efendim güzelim.
-Canim hadi nescafe veya sıcak çikolata yap gel :)
Homurdanarak mutfağa gitti arkasından guldum canim ya hahah tolgaya mesaj attım iki dakkika sonra bana fotoğraf attı oyş kaslara bak be yerim s.ss. iç ses sakin canim o benim yavsama lan hemen :D,ona değil baklavalarina dedim hiii :)..
Düşüncelerden sıyrılıp tolgaya da mesaj atıp kenara koydum elinde iki kupayla gelen güneyi gordum siritarak ondan bir tanesini aldım tek koltuklara geçtik güney de siritip duruyordu :)
-Teşekkür ederim,Afiyet olsun :D
-Önemli değil sanada :D
Kahvemi küçük sehpanın üzerine bırakıp güneye döndüm acaba onunda kası varmıdır bence vardır yafrim baksana eskiden vardı şimdide vardır bi sorsana yafrim gaz verip durma ya :D sorsana sonuçta kuzenin degilmi siz kuzenden otesiniz sor gitsin la s..s.s :D
°°°°Güneyin Ağzından°°°°°
Bana gülüp kahvesini sehpaya koydu bende onu yaptığını yapıp bir yudum alıp kenara koydum kahvemi :) gulumseyip ona döndüm.
-Birşey mi oldu?
-Ya şey sana birşey sorucam ama benli yanlış anlama :)
-Yo hayır sor gelsin :)
-Şey :) senin baklavan varmı :D
Bu soruyu sorduktan sonra gülüp hafif yanakları kizardi tabikide var hemen sorusuna cevap verdim.
-Tabikide 6 tane var hemde ama galiba dahada olabilir.
Derin nefes aldı sonra takrar güldü,gerçekten kuzenim die demiyorum çok tatlı gülüyor lan.
-Gösterim mi?
-He bilmem neyi.
T-shirti yavaşça kaldırdım handenin gözleri kocaman oldu sonra elleriyle kapattı sanırım biraz utandı :D
Resim deki güneyin baklavalri :)
-
Tamam gordum sağol :D
Karnimi kapatıp kahvelerimizi içmeye devam ettik sohbet ediyorduk bir yandan gulusuyorduk son olarak artık gözleri hafif kisildi yorgun duruyordu bende dayanamadım.
-Uykun geldi hadi kalk yatalim.
-Tamam.
Odalarimiza çıkıp benim karşı odamdaydi yani sesini bazen duyuyordum merdivenlerden çıkıp odalarimiza girmeden önce gülüp.
-İyi geceler fıstık :*
-İyi geceler canim.
Sesi çok uykuluydu hemen kapıyı kapatıp altimdaki eşorfmani çıkarıp yenisini giydim bu safarki siyah ve gri çizgileri vardı üstüme birşey gitmeden direk kendimi yatağa attım :)
***** Handenin Ağzından. ****"""
Güneye iyi geceler diyip odamin kapısını kapattim ustumdekilerden kurtulup en sevdiğim eşorfmani çıkarıp giydim ve yatağa yattım çok yorgundum saat 01;05 di gösteriyordu telefonu bırakıp uykumun bölünmesine izin vermedim ve uyuymaya başladım cidden çok uykun vardı ve uykunun kollarına bıraktım kendimi....
Sabah uyandığımda güneş isigi gozume girercesine giriyordu saate baktığımda 7:47 di yataktan kalkıp banyoya doğru gittim rutin islerimi halledip üstüme siyah çizgileri olan beyaz bir t-shirt giydim altima dizimin 2 parmak yukarısında siyah bir etek giymiştim beyaz konverslerimi giyip çantamı omzuma alıp çıktım. Güney acaba hala uyuyormudur die düşündüm kapıyı hafif araladim içeri girdim sirti yüz üstü yatıyordu :)
-Uykucuuuuuu
-Hı dur ya surda biraz kızları kesiyorum :)
- Kıza bak ya allahım çok güzel hahah
Sanırım bizim sapsirik rüya goruyodur bende artık uyandirmam gerekiyordu bende elime bir bardak su alıp başından aşağı döktüm önce nouldunu anlamadı sonra tek kasini kaldırıp. .
-Hayırdır
-Uyuyordun bende uyandırdım
Suçum yok gibi ellerimi havaya kaldırdım. Tabi bunu yermi yemez hemen çatık kaslarla yataktan kalktı ve üstünde birşey yoktu gine banyoya doğru yurudu.
-Ben sana hesabını sorucam,bu burda bitmedi :)cadı :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikâyesi
Ficțiune adolescențiÇocuk sevdiği kızı ne kadar üzeceğini bilmeden devam ediyordu hatalarına. Onları daha çok şey bekliyordu. Bu onların hikayesinin henüz başlangıcıydı.