Mutluluk Yakın

8 2 1
                                    

Şuan çok mutluyum güzel okuyucalarımm,koskocaman aile olduk 😄😄😄 1,46 BİN kişi sizler ailem oldunuz iyiki varsınızz😊😊😊😊

Medya:
İyi okumalar bebeklerimmm.

-Handenin Anlatımı-
O rüyanın etkisi ile etrafa bakındım bir süre,komidinin üzerinde duran telefonumu elime aldım,kimi arasam ki acaba bu saate
watsapptan burcu,tolga,aras dışında kimse yazmamıştı.
Mesajları kısa şekilde cevapkayıp çıkmıştım.

••••••••••••••••••••••••••
-Prensesimm hadi uyan birtanemm
Annem beni uyandırmaya çalışıyordu,ama nidenn.
-Annecim
-Günaydın tatlım,seni aşağıda bekliyorum,30 dk var..
Dağılmış saçlarımı karıştıp banyoya girdim annem o sırada odadan çıkmıştı,ay..
Kısa duşun ardından krem renkli bornozumu giyip dolabımın karşısına geçtim,elime siyah kot tulumu aldım ama hava serindi biraz.
En sonunda bu kombine karar verdim...

M

erdivenleri inerken annemi tok sesi çıkaran topuklu ayakkabası ile yanıma yaklaştı.
-Çok güzelsinn annemm..
-Sende çok tatlısın yavru kuş..😁
Anneme ısrar edip arabayı ben kullanmaya ısrar etmiştim çabam sonucu almıştım tabiki..
-Handem bizim gittiğimiz butiğe gidelim.
-Tabi annecim.
Cihangirde annemin yakın arkadaşının katlı güzel bir mağzası vardı oraya doğru yol aldık.
••••••••••
Yarın akşam davetli olduğumuz bir yer vardı,ailecek oraya gidicektik.
Arabayı park ettikten sonra arabanın arkasından çantamı alıp mağzaya doğru ilerledik.
Annemin yaşlarında oldukça güzel bir bayan karşıladı.
-Hoş geldiniz efendim.
-Hoşbulduk merhaba.
Tüm içtenliğimle gülüp'merhaba' demiştim.
-Oo kimleri görüyorum handecim sen buralara çok gelmezdin.
Siyah up uzun saçlı yeşil gözleri ile beni süzen doğa ablaya bakıyordum.
-Tabiki hep vardım ben doğa ablacımm.
Kocaman gülümsemesi ile beraber
Annemle ile doğa abla'nın müdür odasına gitmişlerdi,bende kendime elbise seçmekle meşguldüm..
İlk uzunlardan başlicaktım,elime ilk gelen gece mavisi bir elbise takılmıştı,daha sonra hafif kabarık kırmızı elbise ıımm güzele benziyor.
Elime 5-7 tane elbise almıştım görevli hanfendi kabine kadar yardımcı olmuştu. İlk mavi elbiseyi denedim bu biraz içimi gösterir gibi olunca hemen çıkardım..
Telefonumun bilindik melodisi çalınca ekrana bakınca 'Maviş'yazısini görünce çok bekletmeden açtım.
-Efendim canım?
-Napıyosun prenses?
-Yarın akşamki davet için hazırlık,sizinkiler biliyordur belki.
-Iı sanirim evet aşkım,ben gitmicektim ama sern gelirsen giderim bende.
-Tabikide gelicem aşkım.
-Elbisen umarım çok kısa değildir canım..
Kıskançlık kokusu alıyorumm..
-Yok normal yani merak etme maviş sen.
-Ozaman tekrar seni ararım,konuşuruz öpüyorum güzelim.
-Bende seni öptüm maviş.
Arayan biricik sevgilimdi tabikisii.
•••••••••••••••••
-'Bu elbiseye bayıldım'sesim mırıltı gibi çıkmıştı,üzerimdeki ile beraber kabinden çıktım..
Annemin ağzının o şekli aldığını görmüştüm,doğa ablada bana hayran şekilde bakıyordu..
👍👍👍👍👍👍👍👍

••••••••••••••
Şuan koltuğa kendimi uzandırıp yemeğin olmasını bekliyordum,çok yorulmuştum bugün.
-Çiçeğimm,hadi sofraya gel.
Ezeller ,1 aylığına izne gitmişlerdi arada watsapptan yazışıyorduk.
Annemin seslenmesi ile yemek sofrasında aileme baktım,nede güzellerdi.
-Afiyet olsun canlarım.
Babam diyince çorbamdan bir kaşık alıp içmeye başladım,miğdem biraz acıyordu çorabamı bitirince sofradan izin isteyip kaklmak istedim.
-Kızım neden yemiyorsun?
-İćim almıyor babacım..
-Ama bak ben sana ne yaptımm??
Annem elindeki borcamdaki baklayı bana gösteriyordu.
-Söz sonra yerimm annem
'Peki' dediklerini duyunca hemen odama çıktım ama hala birşeyler yiyesim vardı fskat içim birtürlü almıyordu..
Telefonumu elime alıp,sosyal medya hesabıma bir göz gezdirmiştim burcu kendini koymuştu altına 'çiçek kızım benim'diyip yollamıştım.
-Napıyosun bebekk??
Bebek diyince aklıma güney gelmişti sahi güney napıyordu kim bilir.
Burcuya daha fazla bekletmemek adına yazdım.
-Uzanıyorum yavrukuş sen?
-Napim bende sahile gidicem berk ile beraber hazırlanıyorum.
-İyi canım enişteme çok selam söyle görüşürüz..
-Tamam tatlımm..
••••••••••••
Yüzümü yıkayıp üzerime rahat kıyafetlerimi geçirdim.
Telrfonuma mesaj sesi grlince yazana baktığımda gözlerim kocaman oldu..
Mesaj:0533*********
Yarın seni görücem çok heyecanlıyımm.
Kimden gelmiştiki?
Numara yabancıydı?
Sizce kimden geldi?
Evetttt bu bölüm biraz kisa oldu ama birdahikine bomba gibi geliyorum beklemede kalın💋💋💋💕💕💕💕💕✋✋✋😇😇

Bir Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin