Tatil

15 3 1
                                    

~~~~~~~1AY SONRA~~~~~~~~
Medya: Aras ve Hande temsili
Yazım yanlışım varsa affedin seviliyorsunuz 😘😘
Herşeyim hazırdı son kez gruba gelen mesajlara baktım,herkes hazırdı bavulumu odadan sürükleyerek odadan çıktım bavulumu aşağı indirdim içerden ellerini havluya silip bana sarılan Emel abla oldu bende gülüp onun sarılışına karşılık verdim.
-Kuzum benim
-Emel Ablacığım
Kalın bir ses duyuldu ama bir okadarda çok yumuşak olan Bi ses kullağıma geldi.
-Canım.
Bu ses Tabiki babamın sesiydi,Emel abladan ayrılıp babama çevirdim kendimi.
-Babacım
-Güzelim benim tatile mi gidiyormuş.?
-Evet babacım,biliyorsun ki :)
-Biliyorum canım,Tabiki gidebilirsin gel önce Bi hoşçakal alalım senden.
O sırada annemde yanına geldi babamın elini tuttu benimde elimden tutup çok mutluyuz ve hep böyle olsun Dedi babam güçlü kollarını sardı ikimize birden.
••••••
Şuan arabada havaalanına doğru gidiyordum,yolum az kalmıştı arabadan inip güneş gözlüğümü taktım,bagajdan bavulumu aldım ve bagajı kapadım valizimi sürükleyerek yukarı geçişlerden geçtim bakışlarım karşıdan gelen Burcu'ya takıldı hemen gidip sarıldım sonra Berk geldi,Aras,Bora, benim aşkım nerdeydi hemen elime telefonu alıp aradım hemen açıldı.
-Bebeğim herkes geldi sen nerdesin
-Uyuya kalmışım aşkım birşey söylicem ama darılmak yok tamam mı ??
-Söyle bakalım aşkım
-Aşkım zaten özel uçakla gidiyorsunuz ya hani,bende sizden 2 saat sonra gelicem aşkım siz yazlık eve gidin yerleşin geldiğimde sana süprizim var.
-Tamam
-Darılma bana bak aşkım.
Telefonu kapadıktan sonra Aras la aramız çok yakın olduğundan gelip hemen omzuna yasladı beni güldürmeyi başarıyordu bu çocuk,uçağa doğru ilerledik.
£££££ 2 saat sonra
Yazlık eve geldiğimizde herkes dinleniyordu,bende valizi kenara bırakıp bahçeye çıktım çok güzeldi ortada Kocaman bir havuz ve şenzloklar vardı ve Kocaman masa mangal yapma yeri ve hamak mübarek ne kadar çok şey vardı gidip Hamağa uzandım kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkı çalıyordu sesini açıp gözlerimi kapadım..
Tolgadan..
Eve geldiğimde Burcu ile Berk koltukta uzanmış sarılarak Bora Herzamanki gibi tıkınıyordu beni görünce selam verdi.
-Diğerleri nerde ?
- Aras  markete gitti,yengemde en son sakıncaktaydı.
-Tamam Koçum eyv
Boran'ın yanından gidip bahçeye çıktım,hamakta çok sakin şekilde yaklaştım tam handem.. Diyicektim ki baktım çok mahsum şekilde uyuyordu kıyamadım gidip öptüm saçlarından sonra hafif uyanır gibi oldu sonra tekrar uyudu kulaklığını çıkarıp telefonunu cebime koydum sonra handeyi kucakladım eve girdim o sırada içeri Aras girdi böyle Bi baktı gözleri ile.
-Hoş geldin kardeş
-Hoş bulduk kardeşim,sende hoş geldin.
-Handeyi yatağına bırakıp geliyorum(elindeki poşetleri koyup istersen ben koyim Dedi bende)
-Yok sağol kardeşim,ben çıkartırım.
-Eyv
Yukarı çıkıp Prensesimi yatağa koydum,cebimden telefonu komidine koyup yanına uzandım saçları ile oynamaya başladım bir yandanda küçükken bana Bi Rus dadım vardı onun söylediği ninniyi çok severdim şimdi onu handenin kullağıma fısıldıyordum..
Ninni:
oy lululi lu li

naliy çilly vuly

naliy çilly vuly

tay silly na luli

stally dumat siyadat

çiymdi daytko gaduvat

çiym bubleçkom çiymedkom

çiym solodkim moloçkom

ni bubleçkom çiymedkom

çiym silly na luli

çimdi dayko gaduvat

çim solodkım moloçkom

kaliy saçkom librim

adi tinko sipiystmint

koliç saçkom perestalla

adi tinko maçkalustalla
Son cümleyi söylerken benimde gözlerim hafif kapandı ve karanlığa bende gözlerimi yumdum sevdiğimin kollarında.
Handeden..
Bu koku biyerden tanıdık geliyordu gözlerimi avuşturdum omzumda Tolga uyuyordu gülümsedim yaklaşıp yanağını öptüm.
-Hımmm..
-Aşkım
-...mm
- Birtanem
Boğuk bir sesle
-Güzelim
Elimi saçlarına götürüp oynamaya başladım,bunu bekliyormuş gibi daha çok sarıldı bana bende onu öptüm telefonumda "bidanem" yazısını görünce sırıtmaya başladım o sırada Tolga lavaboya gitti.
-Hayırsızım
-Güzelim
-Özledin galiba çaktırma bende çok özledim
-Kıyamam bebeğim bende özledim gelirim Bi ara gelim Oray'a ..
-Olur bidanem.
-Nasılsın bakalım kebelek
-İyiyim bidanem bildiğin gibi sen nasılsın?
-İyiyim bende :)
-Hep iyi ol bidanem
-Sende öyle ol bidanem
-Ben seni gine ararım sultan sesleniyor.
-Selam söyle halama enişteme :)
-A.s güzelim sende Tolgaya söyle öpüyorım
- bende seni muah
O sırada Tolga banyodan çıktı,Kaş'ları çatılı şekilde bana baktı bende Nouldu bakışı attım sonra normale döndü elini uzatıp güldü aşağı merdivenden inerken çok güzel şeyler kokuyordu ve tanıdık bu arasın meşhur makarna kokusu ve tavuk sote kokuyordu. Mmm
-mmm enfes kokuyor
-Ben yaptım çünkü,rahat uyudun mu Can'ım.
-Evet Can'ım.
Tolga'nın telefonu çaldı yanımdan biraz uzağa gitti gidip koltuğa oturdum sonra burcu gelip kedi gibi sırnaştı bu haline güldüm.
-Kapı çaldı ben bakim
Kapıyı içeri elinde tatlı ve içiceklerle bizimkiler geldi.
•••••••
Şuan da Burcu ile beraber sofrayı toplamış makinayı topluyorduk,erkekler ise Berk,Tolga tv maç bakıyordu Aras la Bora da dışarda çerezleri ve Efes almış içiyordu mutfağı halledip Tolga'yı gidip yanağından öğütüm maç izlerken çok ciddi oluyordu ama güldü sonra.
-Hatun
-Aşkım
-Maç bitsin,döncem sana hatun
-Tamam aşkım
Kapının kenarına gittim Oray'a yaslandım bizimkileri süzdüm sonra öyle onlara bakarken Aras seslendi
-Güzelim
-Canım
-Yengem
-Canım
- Gel buraya sarılcam
Dedi Aras gidip hemen sarıldım 1 dk öyle kaldık sonra hafif öksürük duydum,Bora baktı böyle Bi
- Hani bana hani 😂
Dudaklarını büzdü ay tontişim ya kıyamam gidip onada hemen sarıldım sonra yanaklarını sıktım.
-Yav tamam kızım dur Dedi 😜
-Tamam yav 😂
Sonra gidip yanlarına oturdum içerlerken bir yandan birşeyler konuşuyorlardı bende Bi onun kureyemişinden bide onun kinden yiyodum sonra Aras bana baktı
-Yeme git kendine başka koy
Bunu hafif alay eder gibi söyledi ben tabi ciddi aldım kırıldım.
-Peki
Arastan..
Handeye şakasına
-Yeme git kendine başka koy dedim
Gözleri hafif buğulandı bana gelip omzuma vurup dil çıkarcak sandım ama tam tersi oldu
-Peki diyip yanımdan kalkıp gitti.
-Nouldu şimdi bına yav
-Abi işte kırıldı biraz git bak istersen
-Doğru diyorsun kardeşim Bi bakim
Burcu'ya sorduğumda üst katta terasta olduğunu söyledi,bende hemen adımlarımı hızlandırıp yukarı çıktım terasın kapsına yaslandım handeye baktığımda garip mahsum bir çocuk gibi oturmuş yıldızlara bakıyordu. Genelde kendini sakinleştirmek için söylediği şarkıyı mırıldanıyor du,yanına gidip oturdum...
-Canım
-..
- Güzellim
-...
- Konuşur musun birtanem?
- gerek yok
Diyip yanımdan kalkıp gidiyordu bende kolundan çekip kucağıma oturmasını sağladım,yüzüme bakmıyordu bende ellerini arkasında birleştirdim
-Güzelim biliyorsun şakasına yaptım
-tamam
-Yüzüme bak
-Efendim
Gözlerime öyle baktım ki bilmediğim Bi duygu vardı o gözlerde sonra elini kurtarmaya çalıştı bende rahat durmasını söyledim.
-Affetin mi beni
-Tamam affettim.
Sakince nefesimi dışarı düzenli şekilde verdim handenin kolunu bıraktım ve kendime daha çok bastırarak kafasını göğsüme yasladım gömdüm kıyamazdım ki ben ona o benim çocukluğumdu herşeyim o benim.

Bir Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin