DÖNÜŞ :D

37 12 3
                                    

Yazım yanlışım varsa affedin :)
Medya: Güney
Eve gelmistim arabayı kapalı garaja park edip telefonu ve çantamı alıp çıktım arabayı kitleyip eve doğru biraz yürüdükten telefondan tolgaya eve geldim die mesaj yolladim saat 17:00 di kapının zilini caldim kapıyı her zamanki gibi ezel acti her zamanki konuşmayı yapıp içeri girdim babam güldü :) yanına oturup opup annemin nerde olduğunu sordum mutfakta olduğunu söyledi bende mutfağa girip baktığımda cacolu kek yaptığını gordum onlara gülüp odama çıktım akşam için hazirlandim üstüme bordo bir buluz altima hafif yırtık buz mavisine benzeyen bir pantolon ve vans giyip sacimi duzlestirdim dudağama ise t-shirt mün renginde ruj surdum ince bir aylaynir surdum ve vansimi giydim arasin aldığı bilekligi takip son kez kendime bakıp çıktım. Merdivenlerden inerken konuşmaları duydum zil çaldı kapıyı annem acti ve yüzünde güller açıyordu babam da gülümseyerek içeri geçmesi için verdi.
Opss ne kadar yakışıklı çocuk bu ya :) iç ses o benim kuzenim unutma benim bir sevgilim var :) aman ve iylik te yaramıyor sana ben gittim BB tamam git bb.Adimlarimi aşağı inmeye yoneltim babam ve annem güneye bir şeyler soruyodu oda anlatıyordu sonra beni gördu ve durdu,ayağa kalktı ve bana sarıldı.
-Hande :)
-Güney :)
Benden ayrılıp beni süzdu sonra küçük bir gulumse ile
-Hoş geldin canim
-Hoş buldum güzelim :)
Koltuğa geri oturduk babam telefonu çaldığı için bahçeye çıktı annemde son hazırlıklara bakmaya gitti :)
Biz baş başa kaldık güney le
-Okula başlamayı düşünüyor musun?
Dudagimi hafif kemirir gibi gülüp.
-Evet akşam yemeğinde söylerim :),herkeze:)
-İyi bakalım.
Annem le babam nihayet geldi sofraya geçip oturduk eylem abla gine dokturmus cok lezzetli görünüyor du herşey :) tabagima sarma koydum önce yanına biraz yoğurt ve su içtim :),herkes iştahlı yiyordu güneye baktığımda ikici tabağını yiyordu :) tebesum ettim beklenen soruyu babam güneye sordu :)
-Güneycim okula başlamayı düşünüyor musun?
-Bende o konu hakkında sizinle konuscaktim Eniştecim :)
-Tabiki seni dinliyorum.
Çatalını tabağın kenarına bırakıp suyundan bir yudum alıp rahat bir şekilde :)
-Handenin okuluna gitsem bi sorun olur mu?
İçimden öksürme isteği geldi bi ara suyumdan bir yudum kenara koydum herkese donup.
-Tabiki olur Günrycim,kayıt işlerini ben hallederim :)
-Teşekkür Ederim Enişte ;)
Annem de sevindi bu olaya doğal olarak ama sanki bi tuhaf olmuştum aynı okulda olacağımız için :)
-Bu akşam burda kal yigenim itiraz istemiyorum.
-Olur halacim benlik sıkıntı yok :)
Aha bide yarın sabah bununla aynı okula gidicektik şaka gibi babam inşallah sınıfları aynı yaptirmaz mudur babamın eski bir arkadaşı ve onu kırmaz herşeyi yapardı *_* herkes sofradan kalktı.
- Annecim ben odama çıkıyorum istersen güney gel sende ;)
-Olur
Babamdan da onayı alıp odaya çıktık kapıyı kapattim yatagima oturmuş bir şekilde odayı inceleyen kuzenime bakiyordum saate baktığımda 20:09 du tolgadan mesaj yoktu **
****** 1saat sonra ******
^^^^^Burcunun Ağzından ^^^^^
Gözlerimi ovusturup etrafa baktım karşımda koltukta oturan adamimi berkimi gordum hafif gulumseyip yerimden kalktim uykulu sesle
-Saat kaç askim ??
Telefonunu cebinden çıkarıp
- 21:03 askim
Olduğum yerde şok geçirmiş şekilde berke baktım.
-Bir uyandirmadiniz askim yemek yediniz mi acmisin iyimisin?
- Sakin ol canim iyiyim gordugun gibi ve karnim ac değil aras makarna yapıyor mutfakta ;)
-Aras mi ?
-Birşey mi oldu yenge :)
Elindeki tepsiyi bana uzatıp makrna olan tabağı aldım aynı şekilde berkte aldı aras yerine geçip oturdu herkes makarnasini yiyiyordu,bir an durup arasa sordum.
-Zehirlenmeyiz dimi Arascım :)?
-Hayır :)
Bu dedigime karşı berk güldü,arasta tek kasını kaldırıp berke baktı.
- Tamam ya birşey demedim :)
Gulmemek için dudaklarimi bastiriyordum nihayet makarna bitmişti tabakları makinaya koydum salona gidip oturdum berk sıkılmış olcakki.
- Kankam gel bi maç yapalım.
- Olur kanka benim için uyar.
^^^^^^ Berkin Ağzından ^^^^
FIFA oynuyu plazma ya kurduk oynuyorduk,arada gözüm burcuya kaydı telefonuna gömülmüş şaşkın şaşkın oraya bakıyordu kesin gine ya watpadde kitap okuyordu yada hande ile yarın okul hakkında konuşuyordu neyse oyuna döndüm.
- Ben mutfağa gidiyorum birşey isteyen varmı ?
- Askim bana kola verirmisin?
-Yenge banada.
İçerden bagris sesleri arada karışan küfürler duyup aldırış etmeden kolalari doldurup tepsiye koydum tam önlerine bırakıp oturcaktim ki
- Hay amk, ya şu topu tuttamadin bi.
- Abi salak valla salak
Ben durmuş onları izliyordum artık sıkıntıdan patlamış gibi oldum yarım saat geçti hala oynuyorlardı bende.
-Bence artık bukadar oyun yeter com sıkildim ben burda.
- Tamam askim bitiyo şimdi.
Oyunun bitmesini bekledim ve 4-3 maçı askim yanı berk almıştı maçı o sevinçle beni kucağına aldı ve yukarı doğru çıktı ne olduğunu anlamadım :)
-Askim bi sakin ol
-Şuan zor duruyorum canim izin verirsen.
- Ya bırak tamam da nie boyle çıktık anlamadım :)
Beni odaya yere bıraktı arkadan kapıyı kitledi benim o sırada gozlerim kocaman acilmama sebep oldu :) napiyo bu ya anahtarı arka cebine koydu ve bana sinsi sinsi gelip gülmeye başladı ve bana doğru iğce yaklaştı elini beline koyup sertce vücuduna deydim.
-Sakin ol berk nou..
Dememe izin vermeden dudagima yapıştı,bu ne kadar doğru bilmiyorum ve ona şuan karşılık vermiyodum daha çok kendine bastırıp dudagimi isirdi ve agzimdan küçük bir inleme çıktı buyuzden ona ve dudagina karşılık vermek zorunda kaldım benden ağırlığında nefes nefese kalmıştık ikinciyi yapmaya çalışırken göğsünden ittim.
- Yeter aras burda kendine gel canim istersen?
Pic smile yapıp
- Borcun var bana unuttma bunu yarın sabah alırım.
- Ya pis sapik,sapsal,deli..
Ben böyle saydirken kapı tiklandi gidip berk kapıyı acti.
-Abi iyisiniz dimi korktum lan kızı öyle goturunce sen ?
-Birşey yok sadece
Devamını getirmeden lafa burcu atladı.
-Birşey yok arascim senin salak kankan aksiyon olsun die yapmış işte :)
Tek kasimi kaldırıp ikisinede bakıp odadan çıkarken.
-İyi geceler kardeşim ve en degerlim.
- İyi geceler kardeşim .
- İyi geceler askim.
Kapıyı kapatıp odaya girdim.
^^^^ Güneyden ^^^^
Hande ile hala özlem giderip sohbet ediyorduk Halam içeri girdi o sırada bakislarimizi oraya çevirdik.
- Canim odani hazirlattim istediğin zaman yerine yatabilirsin :)
-Teşekkür ederim halacim
Halam odadan çıktı hande elinde telefonla biriyle konuşuyordu yüzü guluyordu bu kızın en güzel yanı gulusu :) konuşmasını bitirince uykulu gözlerle bana baktı bende gormeye kiyamadim bende öyle haline elini elime alıp.
-İyi geceler cici kız sabah gorsuruz.
Elinden optum ve ayağa kalktim kapıya yoneldim.
-İyi geceler cici çocuk :)
Arkama dönüp gulumseyip kapıyı kapatıp odadan çıktım karşımda iki tane oda vardı birine girdim bana hazırlanmış olduğunu anladim çünkü yerde benim cantam vardı onu alıp odayı inceledim beyaz bir oda çift kişilik yatak ve bir banyo bir dolap gordum ;) cantamdan rahat edicek şeyler giydim ve yatağa yatıp yattım telefonumu acmamistim bugün böyle dursun yarın sabah acardim,kafami yastığa koymam la uyudum.

Bir Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin