Selammm :) canımlarr iyi okumalar yanlışım varsa affedin :)..
Kolum istemsizce acıyordu kolumu bıraktığında morardığını gördüm,gözlerim doldu.
-Neden kolumu sıktın ki (bunu derken sesim boğuk çıktı)
-Özür dilerim bitanem ama beni dinlemen lazımdı.
-Peki dinlicem seni.
Derin bir nefes aldı ve söze başladı.
-Bak Can'ım ben seni çok seviyorum ve kıskanıyorum biliyorsun işte beni hayatım özür dilerim.
Gözlerini gözlerime dikti ona öyle bakarken o ayrıldı önce gidiceği sırada kolundan tutup dudağını öptüm,gözleri parıldadı ve benden ayrılıp.
-Asla ama asla seni bırakmicam hatunum diyip sarıldı.
Bende seni bitanem bende seni asla..
******
Koluma sargı bezi koyduk azcık şişmişti Aras sorduğunda kötü birşey olmadığını söyleyip geçiştirdim,sonra hepimiz birşeyler yapmak için karar verdik Tolga'nın bildiği çok güzel pizzacı varmış Oray'a gidicekmişiz,hemen yukarı çıkıp üstümü giyinmeye başladım..
Tolgadan
Üstümüzü giyinmeye yukarı çıktık hep beraber bildiğim çok güzel pizzacı vardı Oray'a gidicektik ;)
Üstüme siyah tişört,siyah kot giyip siyah airmax giydim,handenin kapısını tıklattım içeri girdim içeri girdiğimde rimel sürüyordu.
-Aşkım çok tatlı olmuşsun (içten gülüp)
Gülmeme karşılık verip,odan içten şekilde güldü.
-Sende fazla yakışıklı olmuşsun hayatım.
Bu gülmemi sağladı elimi uzatıp elini üzerine koydu komidinin üstündeki telefonu aldı ve arka cebine koyup aşağı merdivene doğru yürüdük :) beraber.
Ve herzamanki gibi gözler bizim üstümüzdeydii harika..😀.... 3 Ay sonra...
Kulağımın sağır olduğuna eminim hemen telefonunumu susturup,terliklerimi giyip banyoya atmıştım kendimi.Aşağı inerken keyifimin kaçtını farkına vardim neden mi 2 gün sonra okulum başlıyor gözlerimi devirip karşımda bana sırıtan kollarını açmış,
- Ssen nasıl girdin içerii?••
-Yedek anahtar sağolsun güzellik..
Flash bellek .
Bana kollarini kocaman açtı sarılmasına karsilik verip geri cekildim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikâyesi
Ficção AdolescenteÇocuk sevdiği kızı ne kadar üzeceğini bilmeden devam ediyordu hatalarına. Onları daha çok şey bekliyordu. Bu onların hikayesinin henüz başlangıcıydı.