GELMİYORUM !!..

34 9 0
                                    

###17 bölüm##
Oy ve yorum yaparsanız sevinirim,yazım yanlışı varsa affedin öpüldünüzzz ...
Medya: Aras ve Bora
Bugün kendi isteğimle kalkmistim yataktan ve ilk defa oluyordu bu saate baktığımda daha 9 du banyoya girip yüzümü yikadim dün güzel bir gün gecirmistik üstüme beyaz bir t-shirt ustudunde siyah yazılarla my life yazıyordu altima mavi kot giydim ve vanslar tam olmustum odadan arabanın anahtarını ve telefonu alıp çıktım.
Yoldayım ve nereye gittiğimi bende bilmiyorum ama arabada en sevdiğim müzik çıktı ve açıp dinlemeye başladım ve bir yandan araba kullanıyorum şarkı baby brown.
-
I guess it's still hooked on, but now it shoots
Sanırım hala takılmış, ama şimdi atıyor
too quick
Çok hızlı

Oh God I am the American dream
Oh tanrım, ben Amerikalı hayalim

Yeahhh çok egleniyordum cilgilanlar gibi benzilikte durup benzin alıp yoluma devam ettim nereye gitsem die düşündüm ve canim sıkkın veya neşeli olsam hep oraya giderim diyip oraya surdum arabayı camimi hafif açıp nefes aldım denizin kokusu burnuma kadar geliyordu geldigimi anlayıp arabadan indim ve kapıyı kilitledim banka gidip oturdum burası gerçekten huzur veriyordu ve çok güzel bir yandan ,boğaz ve güzel kokan deniz harika gelmişti yaklaşık 30 dk burdayim saate baktığımda 10:23 olduğunu gördüm daha çok erkendi arabama bindim yollda son gaz müzik dinliyorum gine ara sokaklardan geçiyordum kırmızı ışıkta durdum düşündüm tolgayi arasam mi yok ya uyuyordur kiyamam ben ona müziğin sesini biraz kistim arkama yaslandim yeşil ışık yanınca harekete geçtim sanki arkamda biri var gibi takipteymişim gibi arabayı kenara çektim bi parkın önüne gelince durdum sokakta kimse yoktu sonra gözlerimi o tarafa çevirdim a5 ten biri indi ve bana geliyordu ama ama bu o günkü çocuk ve bana doğru geliyordu korkup hemen kendi arabama doğru koştum çok geçti beni bileğinden tutup çekti kendine.
-Nne yapıyorsun sen ya bırak kolumu?
-Benle geliyorsun
-Hayır gelmiyorum!!
-Geliyorsun yoksa..
-Ne yoksa sen kimsin beni bırak ya !!
-Gelmezsen zorla götürüm.
-Bunu yapamazsın.
Dememe kalmadan beni kucağına aldı ve indiği arabanın arka tarafına fırlattı bildiğin kurtulmam lazım bu kimdi şimdi buben iyisi konuşup başını agritim belki beni bırakır şuan çok korkuyorum arabayı çalıştırdı yola odaklıydi dikiz aynasindan bana bakıyordu bense hemen konuşmaya başladım hemen.
-Ya sen kimsin ne istiyorsun benden yeter artık beni bırak yoksa sen beni birakmasan sürekli başını ettini yerim ve ben bunu çok iyi yaparım bırak beni gitmek istiyorum kime diyorum ya ben salak herif gerizakal ..
Arabayı kenara çekti.
-Susucak misin ?
-Hayır beni bırakmadığın surece susmicam ve seni öldürcek bence beni bırak sen dimi ?
-Suuusss!!
-Susmuyorum..
-Sen istedin bunu handecik.
Sinsi sinsi siritip burnuma doğru birşey tuttu ne oldunu anlamadım debelenip durdum son duyduğum cümle benim olacaksın die birşey dedi sonrası karanlık..

Yekta Yılmaz.
Kısaca tanitim kendisi Tolganın belalısı lise 3 te tolgayla kavga etmişler cok kötü bir şekilde ve ogünden sonra bir daha ortalıklarda yokmuş ve herzaman tetikteymis.
22 yasında 1.85 boy kilo 60 ve öfkeli, pisikopat, bir kaç kişiye zarar vermiş bi tip yeni fovorisi de hande yanı Tolganın sevgilisi ve şuan onu evine götürüyor ve manyak bir planları var.

****** Yektanın Ağzından ******Saat 11:05 arkada hande uyuyordu onun yüzünden onu bayiltmak zorunda kaldım çünkü fazla konuştu ve ben çok konuşanlara bide boş konuşanlara sinir olurum,ah tolga meleğin artik benim oldu ve 1-2 gün cezalandircam seni...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

****** Yektanın Ağzından ******
Saat 11:05 arkada hande uyuyordu onun yüzünden onu bayiltmak zorunda kaldım çünkü fazla konuştu ve ben çok konuşanlara bide boş konuşanlara sinir olurum,ah tolga meleğin artik benim oldu ve 1-2 gün cezalandircam seni evin otoparkına girdim arabadan inip handeyi kucagima aldım eve götürdüm yatak odasına çıkardım onu belki uyanirsa aşagi iner diyip üstünü örtüp çıktım ve tolgaya mesaj attım 'prensesin artık benim'.
****** Tolganın Ağzından******
Banyodan çıkıp,üstümü giyip odama geçtim handemi aramaliyim telefondan rehebere giriyodum mesaj sesi geldi mesajı açtım.
-Prensesin artık benim.
Lan piç kurusu nasıl buldu hemen handeyi aradım ama açmadı pis gerizakalı ya sevdiğim kıza birşey yaparsa onu çok kötü yaparım. Hemen güneyi aradım 3 üncude acti.
-Alo
-Efndm tolga
-Handeyi kaçırmış o piç hemen harekete gecmemiz lazım.
-Ne nasıl Hay amk ya
- Tamam oyalanma da gel bana adresi yollarim ben sana.
- Tamam.
Konumu hemen güneye yolladim adamlarimi bir kaç tanesini arayıp bütün heryeri aramalarını söyledim sonra aşağıdan kapı çalma sesi geldi güney gelmiştir diyip aşağı indim evet güney gelmişti hemen odama geçip plan yaptik adamlarimdan İlyas aradı
-nevar
-?...?
-iyice bakın
?....?
- nerdesiniz hemen konum at İlyas çabuk.
Telefonu kapattim sinirden kaskatı kasildim,güneyde elini yumruk yapmış kaşları çatık kaşlarla etrafa bakıyordu,telefona konum gelince hemen açtım tahmin ettigimden fazla.
- Adamlarimdan biri burda olduklarını konum attı gidip bakalım hadi.
-Tamam.
Arabama binip evden çıktık hemen oraya doğru sürmeye başladım.
*******Handenin Ağzından******
Basıma dokundum hafif ağrı vardı yataktan dogrulup kalktim etrafima baktım heryer bembayaz sadece yatak siyahti ve hemen ustumdeki ortuyu attım,merdivenlerden indim aşağıda beni kaçıran pisikopat televizyona odaklanmıştı aslında kaçabilirdim tam acicaktim ve kacicacktim ki benim uyandigimi gördü.
-Oo günaydın güzelim.
-Ben senin güzelin değilim.
Bana doğru geldi yaklaştı elimi tuttu napiyo bu salak elimi çekmeye çalıştım ama çok sıkıyordu merdivenlerle yukarı çıktık o kaldığım odanın kapısını acti beni yere fırlattı hafif inilti çıktı agzimdan hemen yerden doldurdum.
-Ya yeter sen kimsin bırak beni ya yeter imdatttt.!!!
-kes sesini susss !!
Eliyle ağzımı kapattı ben debelenmeye başladım o sırada bana sıkıca sarıldı  ben kaskatı olup onu sirtina vurdum.
-Rahat dur yoksa daha kötü şeyler yapmak zorunda kalicam.
-Hayır sakin dokunma bana tolga benim kurtarır güney beni kurtaracak ve sen bana hiç birşey yapamazsın.
-Öylemi.
Beni yatağa kadar sürükledi yatağa fırlattı beni ve üstünü çıkardı yere fırlattı ben şuan ağlıyorum hayır hemen engel olmam lazım.
-Sakin bunu deneme.
Onu ittim ama nafile ustume abandi şuan hıçkıra hıçkıra ağladım ve üstümde yatıyordu hiç birşey yapmıyorum.
-Daha zevkli şeyler yapmak isterdim ama bunu geceye saklamam gerek şimdi böyle çok iyiyim bu arada benim adım Yekta..
-Seni tanımak istemiyorum,pis herif kalk üstümden emin ol bana gece böyle birşey olmicak ve ben burdan kurtulcam.bunları söylerken agliyordum o üstümden hala kalkmadı ve sonra kalktı aşağıda birşey unuttuğunu soyliyip kalkıp gitti. Hala agliyordum pislik herif ya ama benim askim beni kurtaracak ama ben çok korkuyorum...
Kapı hafif aralandi içeri o pis herif Yekta girdi elinde bir poşet vardı kenara bırakıp yanıma gelip oturdu.
-Açmısın?
-Hayır !
Şuan hiç birşey istemiyorum beni bulmalarını istiyordum,o poşete ne koydu acaba aklıma kötü kötü şeyler gelmeye başladı ya bıçak varsa ya beni öldürse hadi sevgilim kurtar beniiii noulurrr.
-Oo poşette nevar ?
-Çok mu merak ettin?
-İçinde gece için zevkli şeyler var.
Hayır hayır böyle birşey yapmaz dimi hayır aklım almıyor nediyordu bu salak herif !!!..

Bir Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin