PrensesiM

19 6 2
                                    

££Handenin Ağzından££
###19 bölüm####
Başımın ağrısıyla uyandım en son hatırladığım arabayla eve geliyorduk gözlerimi yavaş yavaş açtım etrafıma baktığımda heryer beyaz hakimdi sanki yattığım yatakta doğruldum,merdivenlerden aşağı indim.
-Uyandın mı aşkım :)
-Evet aşkım.
-Güney uyudumu ?
- Yoruldu biraz sanırım,gel otur yanıma.
Yanına gidip oturup sarıldım oda bana geniş omuzlarını sardı saçlarımı okşuyordu.
-Ben birşeyler hazirlim canim
-Yok hayatım hazırlama hem dinlen sen dışardan söyleriz ne istersen.
-Peki canim.
Tolga iyki vardı iyki benimleydi yavaşça yanına yaklaşıp.
-Seni çok seviyorum ..
Yüzüme sıcacık üfleyip.
-Bende seni çok seviyorum
Bu içimi birazda olsa rahatlattı biz böyle sarılırken güney gözlerini açmaya başlayıp ovaladi,kaşları çatılmış vaziyette bize bakıyordu hafif bir sesle.
-Napiyosunuz orda ikiniz :)
-Gördügün gibi sevgilime sariliyorum güney.
-İyi hı :)
-Hemende kiskandin gel sanada sarilim canim kuzenim :),ben gidip hemen güneye sarıldım oda bana sarıldı arkamdan bana tolga kaş göz işaretleri ile 'sonra sorarım sana ' bakışı atip mutfağa girdi hemen kıskanmasa olmaz dimi :) :D bende sonra peşinden mutfağa girdim.
££ Tolganın Ağzından ££
Hande ile çok huzurluyum onun kokusunu hiçbirşeye değişmem hele o koca gözlerini ben bunları düşünürken içeri hande girdi bana gülüp içtiğim bardağa su koydu bana:
-Ne taraftan içtin askim ?
-Sağ taraf canim nouldu ;)
-Hiç
Bi baktım benim içtiğim taraftan içti yüzümde bi gülümseme oldu gidip beline sarıldım oda dönüp yanağımdan öptü ama ben onun dudaklarını istiyorum neyse kendimi tuttum sonraya saklicam :D
Elime telefonu aldım pizza yemeğe karar verdik gidip koltuklara oturduk :)
££££ 30 dk €€€€
### Tolganın Ağzından ###
Hepimiz pizzalırımızı yemiştik son birtane pizza kalmıştı,biz güney ile kavga edip ben yiğcem hayır ben derken o sırada hande pizzayı gümletti güneyle ikimiz kötü bakışlarımızı yolladık handeye hande ise ben masumum bakışı attı.😀😀😀😀😂😂
Çok yediğimiz hepimiz şişmiştik karnımız doymuştu hande kutuları çöp poşetine koydu,sonra tekli koltuğun oraya gidip oturdu. Bende ona bakıyodum,arada sırada telefondan gözünü ayırıp bi güneye bide bana bakıyordu. Çok sıkılmıştim ,sonra güney bi soru sorunca ona döndüm.
-Abi sende FIFA varmı.
Tek kasimi kaldırıp alaylı gülüşle.
-Tabikide var.
Oda aynı şekil bana gülüp.
-Kuralımda oynuyalim abi istersen?
-Olur
Hande ayağa kalktı merdivenin oraya gitti.
- Ben yorgunum yatiyorum bb
-Birşey yok dimi aşkım.
-Yoo keyfinize bakın güneyle siz.
-Tamam prenses.
-Tamam canim.
Ağır adımlarla yukarı çıktı umarım birseyi yoktur neyse şu güneyi yenelim de aşkımın yanına çıkarım.
###Berkin Ağzından ####
Burcuyu sakinleşmişti sonunda handeye birşey oldu sandı ve şüphelendi ve hakliydi sonra kendine geldi gidip yatağına yatirdim 2 saattir yukarda uyuyordu,telaş yapmamaliydim tolgayla konuşup öğrenmiştim hande iyidi şuanda ben bunları düşünürken aşağı burcu gözleri kızarık şekilde indi ne yani ağlamışmıydı belliki çok korkmuş,hemen yanına gidip sarıldım.
-Meleğim..
- Aaşkım.
-Korkma meleğim hande şuanda iyimiş,korkulcak birşey yok tamam mı.
Kafasını olumlu sallayıp güldü,böyle işte hemen telefonunu alıp handeyi aradı.
-Aşkım ben bi handeyi arim ozaman bi.
-Tamam canim.
Yanimdan gidip balkano çıktı,bende içim rahatladı diyip televizyon un kumandasını alıp kanallarda geziyordum güzel bir film başladığında durdurup izlemeye başladım o sırada yanıma burcu gelip oturdu bende ona sarılıp öptüm :).
###İlyasın Ağzından ###
Tolga beyin dediğinin hepsini yapmıştım yektayi baya bi hirpalamistik adamlarla beraber sonra onu orda bırakıp ne hali varsa görsün diyip bıraktık patrona söyledim oda bana takip etmemiz için adam ayarla dedi bende onayladim peşinde 2 tane adam vardı -umut bide -ayhan vardı.
###Tolganin Ağzından ###
Maç bitmişti ve maçı ikimiz berabere kalmıştı birdakine oynariz diyip güneye kalcağı odayı gösterdim odada kıyafet olduğunu soylip handenin yattığı odaya girdim ışığı hafif açıp (şimdi nasıl hafif açıp dokunmatik olduğundan.)handeye baktım dudakları,burnu saçları o güzel şekilde uyurken bende daha fazla dayanamayıp pijamalarimi giyip handenin yanına uzandim ve kokusunu içime cekerek uykuya dalmaya çalıştım.
Uykuya fazla direnemeyip,Prensesime sarılarak uyuya kaldım.

Bir Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin