Harry's Pov.
Την πήρα αγκαλιά. Ήταν περίεργος αυτό που είπα συνήθως δεν μιλάω έτσι, ιδικά σε κοπέλες. Τι μου κάνει; Την αφήνω της χαμογελάω και αρχίζω να οδηγώ. Πάμε προς το σπίτι μου και είναι σιωπηλή της πιάνω το μπούτι και το χαϊδεύω τρυφερά "Είσαι εντάξει?" με κοιτάει ξαφνιασμένη και μου χαμογελά "Καλά είμαι εσύ;" την κοιτάω με πονηρό βλέμμα "Μια χαρά είμαι ακόμα, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ όμως ενώ σε έχω δίπλα μου έτσι." δαγκώνει το κάτω χείλος της. Θεέ μου πρέπει να της πω να μην το κάνει αυτό. Είναι τόσο σέξι και μόνο και μόνο που σκέφτομαι ότι μέσα από το μπουφάν μου φοράει μόνο εσώρουχα μου έρχεται να την βάλω κάτω εδώ. Τι σκέφτομαι.. Φτάνουμε και σταματάω το αυτοκίνητο βγαίνω γρήγορα και της ανοίγω την πόρτα. Βγαίνει έξω στρώνει το μπουφάν μου πάνω στο στήθος της και βγαίνει. Έρχεται προς τα εμένα με εκτυφλωτικό χαμόγελο και μου χαϊδεύει το πιγούνι, "Πάμε;" χαμογέλασε και προχώρησε με σταθερό βήμα και με περίμενει σε ένα σημείο ενώ έχω σκαλώσει. Δεν είχα δει ποτέ τίποτα τέτοιο ξανά. Γελάει και χαμογελάω ενώ περπατάω προς τα εκείνη αργά. Ανοίγω την πόρτα μπαίνει μέσα και μπαίνω και γω . Κλειδώνω την πόρτα και την κοιτάζω. "Λοιπόν πως θέλεις να αρχίσουμε?" μου λέει με πονηρό ύφος. "Τι εννοείς?" της λέω και καταπίνω, είναι όντως έμπειρη "Θέλω να πω.. Δεν ξέρεις τίποτα έτσι;" της χαμογελάω "Κοίτα. Το ότι δεν έχω εφαρμόσει κανένα από αυτά τα περί του σεξ δεν σημαίνει πως δεν είμαι έμπειρος Μεσαλίνα." Την κοιτάζω και προχωράω με σταθερό βήμα προς τα εκείνη. Την κολλάω στο σώμα μου και την πάω προς την κουζίνα. Την ανεβάζω στον πάγκο και της ψιθυρίζω στον λαιμό της "Ας δοκιμάσουμε την στάση λουκέτο.." της χαμογελάω γλυκά και της δαγκώνω βίαια τον λαιμό. -Για όσες δεν ξέρετε το λουκέτο είναι μια στάση του σεξ στην οποία η γυναίκα τυλίγει τα πόδια γύρω από τη μέση του συντρόφου της και εκείνος διεισδύει μέσα της ετσι(δεν ξέρω κατά πόσο βοήθησα.. :3)-Mesalina's Pov.
"Ας δοκιμάσουμε την στάση λουκέτο.." νου χαμογέλασε και μου δάγκωσε τον λαιμό. Τόσο σέξι.. Όντως ξέρει τι κάνει. Αρχίζει να χαϊδεύει το πάνω μέρος του σώματος μου (μέση και πάνω) και να τρίβει επίμονα μερικά σημεία τα οποία αρχίζουν να με κάνω να τον θέλω κολασμένα. Αρχίζει να φιλάει το λαιμό μου ανά διαστήματα και συστηματικά και αρχίζω να δαγκώνω το κάτω χείλος μου δυνατά, πάει κοντά στο αυτί μου και ψιθυρίζει σιγανά "Μη μωρό μου, όχι τόσο δυνατά θα το ματώσεις.." αρχίζει να γλύφει με μανία τον λόγο του αυτιού μου και νιώθω μια σπίθα θερμότητας να διαπερνά τα δάχτυλα του ποδιού μου μέχρι την σπονδυλική μου στύλη. Αρχίζω να αναστενάζω ενώ αρχίζει να χουφτώνει με δύναμη και ρυθμό το στήθος μου κάνοντας με να αναστενάζω ακόμα πιο γρήγορα. Μου βγάζει το μπουφάν και γλύφει τα χείλη του, είναι πιο καλός από όσο περίμενα. "Είσαι σίγουρος πως είσαι παρθένος;" του χαμογελάω πονηρά με λαχανιασμένη φωνή. "Μεσαλίνα.. Για σένα είμαι τα πάντα."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
It's Pink. -Discontinued-
ФанфикΠεριγραφή. Ένα ντροπαλό αγόρι βρίσκεται για πρώτη φορά σε έναν άγνωστο χώρο για εκείνον. "Βρίσκει" μια κοπέλα η οποία ξέρει να χορεύει υπέροχο lap dance. Τα κοινά τους στοιχεία: κανένα απόλυτος. Κοινά σημεία τους: Πολλά. Η ιστορία τους πε...