Chapter 4

946 34 0
                                    

Harry's Pov.
Αναστενάζοντας μου λέει "Χαρρυ είσαι σίγουρα παρθένος;" μπορώ να ακούσω την καύλα στην φωνή της, νιώθει να το απολαμβάνει και το μόριο μου σκληραίνει ακόμα περισσότερο. "Μεσαλίνα.. Για σένα είμαι τα πάντα." δαγκώνει το κάνω χείλος της.. Είναι τόσο... Τόσο! Της ανοίγω τα πόδια και ετοιμάζομαι να γευτώ τα υγρά της. Γατζώνει τα χέρια της στον πάγκο και ετοιμάζεται. Κάθομαι πιο χαμηλά και αρχίζω να ανασάνω ακριβώς πάνω από την κλειτορίδα της. Την νιώθω να ανασαίνει πιο γρήγορα και συνεχίζω για λίγο.. Μετά από αυτό αρχίζω να αφήνω υγρά φιλιά στο εσωτερικό μέρος των μπουτιών τις και δείχνει να της αρέσει.. Πλησιάζω περισσότερο το σημείο της και αρχίζω να φιλάω όλη την περιοχή με μικροσκοπικά φιλιά χρησιμοποιώντας και την γλώσσα μου.. Νιώθω τον κόλπο της να γίνεται υγρός και βύθιζω μονομιάς την γλώσσα μου μέσα της. Κάνω κύκλους κινήσεις ξεκινώντας από τον κόλπο της κατευθυνόμενος προς την κλειτορίδα της. Παίζω μαζί της, την ρουφάω την στρίβω και την δαγκώνω.. Είναι σε οργασμό και αρχίζει να τραβάει τα μαλλιά μου από την ρίζα.. Αρχίζω να τσιμπάω απαλά τις ρόγες της έξω από το δαντελένιο σουτιέν της και της νιώθω σκληρές. Ωραία. Μπράβο μου, για να πω την αλήθεια νιώθω πολύ χαρούμενος χωρίς λόγο. Βάζω τη γλώσσα μου βαθύτερα μέσα της και αυτή σχεδόν τσιρίζει από την ηδονή που της προκαλεί η γλώσσα μου. Είναι τόσο όμορφη ακόμα και όταν αναστενάζει.. "Χαρρυ.. Θα.. Θα τεκειωσω αν συνεχίσεις..,!" με προειδοποιεί.. Κάνω μερικές αργές κυκλικες κινήσεις λίγο πιο κάτω από το σημείο της κλειτορίδας της και φιλάω όλη την περιοχή μέχρι τον αφαλό της. Κατεβάζω το παντελόνι μαζί με το μποξερακι μου και την αφήνω να μου σκίσει το κακόγουστο μου πουκάμισο.
Mesalina's Pov.
Του σκίζω το πουκάμισο και βγάζει ένα κουτί με προφυλακτικά από την τσέπη του. Παρατηρώ ότι το μέγεθος είναι XXL.. Θεέ μου. Στέκεται μπροστά μου με το πεις του πυργωμενο με τρελή στύση.. Το κοιτάω επίμονα και αφού αφήνει ένα μικρό γελάκι και με ξυπνάει από το θέαμα φοράει το προφυλακτικό και μπαίνει κατευθείαν όλος μέσα μου.. Τον νιώθω τόσο κοντά είναι τόσο ζεστός και τρυφερός.. Ζέστη και πόθος κατακλύζει το μυαλό μου και τυλίγω τα πόδια μου γύρω από τη μέση του.. Κάνει μικρές επιθέσεις μέσα μου κάνοντας με να θέλω πιο γρήγορα.. "Πιο γρήγορα Χαρρυ..!" φωνάζω για εκείνον ενώ το σώμα μου αποζητά περισσότερο.. Άρχιζει να μπαίνει και να βγαίνει βίαια μέσα μου και νιώθω απελευθερωμένη.. Αρχίζω να φωνάζω από έξαψη και ηδονή το όνομά του και δείχνει να του αρέσει.. "Σε.. Θέλω..!" του φωνάζω και μετά από λίγα δευτερόλεπτα δεν μπορω να ανοίξω τα πόδια μου πλέον.. Τα κρατάει και αρχίζει να κάνει κυκλικες κινήσεις με το σώμα του κάνοντας με να έρθω πάλι σε μια καταστάση γλυκού οργασμού. Ρίχνω το κεφάλι μου πίσω και το απολαμβάνω.. Μετά από λίγο νιώθω το προφυλακτικό και επίσης τα συναισθήματα μου να γεμίζουν. Λαχανιασμένος με σηκώνει κρατώντας τα οπίσθια μου ενώ είναι ακόμα μέσα μου και προχωράει προς τον καναπέ. "Σου αρέσει μωρό μου;" δεν προλαβαίνω να πω κουβέντα και με έχει στήσει ήδη στα τέσσερα..

It's Pink. -Discontinued-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora