Chapter 19

349 22 9
                                    

Harry's Pov.
Έπρεπε να σηκωθώ αλλά δεν μπορούσα. Ένιωθα πως ο καναπές είχε βγάλει χέρια και πόδια και με κρατούσε εγκλωβισμένο εκεί, να μην μπορώ να κουνηθώ. Ξαφνικά κάτι χάιδεψε τα μαλλιά μου. "Κοίτα τι σου έκανε. Θα το πληρώσει. Και αυτός και αυτή. Δεν πρέπει να γίνεις σαν εμένα. Πρέπει να ζήσεις τα όνειρα σου." χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά μου και νιώθω τον παλιό μου εαυτό να μου ξαναχτυπά την πόρτα. Εκείνον που φορούσε πουλόβερ που το έπλεξε η μαμά.. Εκείνος με τα μεγάλα γυαλιά που όλοι κορόιδευαν. Και εκείνον που ονειρευόταν να πραγματοποιήσει το όνειρο του. Τον παλιό Χάρρυ. Και όχι εκείνον τον Χάρρυ που πάει σε πορνεία για να περάσει καλά. Όχι εκείνον που θέλει κοπέλες αντί για διάβασμα. Όχι ο μεθυσμένος μπάρμαν που σέρνεται στα σπίτια πλουσιοκόριτσων για να κοιμηθεί το βράδυ. Δεν ειμαι εγώ αυτός. Πρέπει να συνέλθω. Νιώθω κάτι υγρό στο πρόσωπο μου. Κλαίει; Δεν μπορώ να το επιτρέψω. Ανοίγω τα μάτια μου και σοκαρισμένη σκουπίζει τα δάκρυα στα μάγουλα της. Κατεβάζει τα χέρια της "Δείξε μου ποια είσαι πραγματικά Μεσαλίνα. Μην κρύβεσαι. Δεν είσαι εσύ αυτή." αρχίζει να σκληραίνει. "Και συ δεν είσαι αυτός Χάρρυ! Μπορεί να σε ξέρω 2 μέρες αλλά δεν είσαι εσύ. Δεν μπορείς να γίνεις μπάρμαν να κάνεις χρήση ναρκωτικών και να μεθάς κάθε βράδυ. Δεν μπορώ να σε αφήσω να καταστραφείς μαζί μου." την κοιτάζω στα μάτια "Μπορεί τα όνειρα μου να μην πραγματοποιηθούν. Αλλά μόλις σε είδα, ήξερα πως τα όνειρα μου δεν πιάνουν μια στο πρόσωπο σου.  Αυτό είναι το όνειρο μου τώρα, να σε κάνω δική μου Λίνα." την βλέπω να βουρκώνει και την τραβάω στην αγκαλιά μου "Πρόκειται να καταστρέψεις τον εαυτό σου." της χαϊδεύω την πλάτη "Τα πάντα για σένα. Όλα εσύ, παράδεισος και κόλαση." με φιλάει στο μάγουλο και νιώθω πεταλούδες στο στομάχι. Νομίζω πως είμαι επιτέλους χαρούμενος ξανά. Τώρα πρέπει να ξεδιαλύνω το κουβάρι που αποτελεί μέρος της ζωής μου τις τελευταίες δύο μέρες και να προλάβω να της πω τι έγινε πριν το μάθει από κάποιον άλλο. "Λίνα;" με κοιτάζει περιμένοντας απάντηση "Δεν έκανα κάτι με την Καλλιπάτειρα. Αλλά έκανα κάτι χειρότερο." με κοιτάζει "Είναι δουλειά μου να κάνω και χειρότερα.. Και έχεις δει ποια είναι η δουλειά μου. Δεν νομίζω πως μπορούμε να έχουμε σχέση Χάρρυ.. Θες κάτι σταθερό. Εγώ δεν είμαι κάτι σταθερό." με κοιτάζει "Μεσαλίνα. Δεν με νοιάζει αν είσαι κάτι σταθερό ή οτιδήποτε. Σε θέλω. Δική μου. Και θέλω να σου πω πως έκανα κάτι με την πρώην μου. Αλλά δεν θα ξαναγίνει. Και δεν με νοιάζει για την δουλειά σου. Σε θέλω Λιν." μου χαμογελάει και με αγκαλιάζει σφιχτά. Νομίζω ότι είμαι ολοκληρωμένος. Και όχι. Δεν θα γυρίσω στον παλιό μου εαυτό. Ο καινούριος είναι καλύτερος. Μ'αρέσει να καταστρέφομαι.

.
.
.
.
Γεια σας 😄 συγγνώμη που είχα καιρό να δημοσιεύσω αλλά δεν μου ερχόταν καμιά ιδέα.. Επίσης θα ήθελα να κάνω λίγο σποιλερ.. Θα υπάρχουν έντονες σκηνές, βίας ίσως λίγο βρίσιμο.. Και κυρίως αυτοκτονικές τάσεις όπως και πράξεις με κάπνισμα ή ναρκωτικά. Θα ήθελα οι μικρότεροι αναγνώστες/τριες να είναι προσεκτικοί με ότι διαβάζουν και βέβαια να έχουν στο νου τους πως είναι αντικείμενο μυθοπλασίας. Σας ευχαριστώ για το support  τα 2Κ και τα 200 votes και δεν είμαστε ούτε καν στη μέση του βιβλίου! Νιώθω πολύ περήφανη για σας και την στήριξη σας!
All the love xoxoxox
Vote•Comment•Share

It's Pink. -Discontinued-Where stories live. Discover now