Myrto's Pov
Το πρωί μου τηλεφώνησε η Μεσαλίνα. Να πω την αλήθεια δεν το περίμενα αλλά ήξερα από το επείγον τηλεφώνημα που χρειάστηκε να κάνει ο Χάρρυ χθες πως σε εκείνη τηλεφώνησε.. Την άφησα να μπει μέσα και ήμουν έτοιμη να φάω όταν ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο μου. Το όνομα έλεγε "Τρεβ" τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν, το κεφάλι μου σφυροκοπούσε.. Άρχισα να ζαλίζομαι τα μάτια μου θόλωσαν και το στόμα μου στέγνωσε. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα απαλλάχθηκα από όλα αυτά γιατί έπρεπε να το σηκώσω. Ήθελα πολύ να του μιλήσω, δεν μπορούσα να τον αποφεύγω για πάντα πάρα τα όλα όσα έγιναν. Σέρνω το δάχτυλο μου προς την αποδοχή κλίσης και βάζω το κινητό στο αυτί μου. "Ναι;" μια απότομη αναπνοή ακούγεται από την άλλη γραμμή "Πραγματικά μετά από τόση ώρα που καλούσα δεν περίμενα να το σηκώσεις.. Και ίσως ακόμα να θυμάσαι.." τον διέκοψα "Τέλος πάντων." είπα σκληρά "Τι θες;" ξερόβηξε. "Ήλπιζα ίσως αν θα μπορούσα να μπω μέσα; Είμαι έξω από το σπίτι σου έχω φέρει την Λίνα..." "Ποια Λίνα;;" μάλιστα, έχει φέρει το ερωτικό του παιχνίδι σπίτι μου. Τι ωραία. "Την Μεσαλίνα τέλος πάντων, να δει τον Χάρρυ. Και ήθελα να μιλήσουμε.. " κοίταξα προς τα πάνω και σκέφτηκα για λίγα δευτερόλεπτα. "Μπες. Αλλά δεν έχω και όλο τον χρόνο στην διάθεση μου." νομίζω πως ένιωσα το χαμόγελο του. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ήταν χαρούμενος με το ότι θα μιλούσαμε εφόσον είχε πει όταν προσπαθούσα να του δείξω τα συναισθήματα μου μου είπε ξεκάθαρα και σκληρά πως ήθελε την Λίνα. Ήταν σκληρό. Και δεν ξέρω τι θέλει πέρα από το να απολογηθεί. Πριν το καταλάβω χτύπησε κουδούνι. Αφού με έχει δει και σε χειρότερα αγνόησα το γεγονός πως φορούσα ακόμα πιτζάμες και άνοιξα. "Καλημέρα" λέω και μου χαμογελάει ενώ μπαίνει. "Θα ήθελα να μιλήσουμε για εκείνο το πριν μιας βδομάδας γεγονός." του έδωσα ένα βλέμμα να συνεχίσει χωρίς να θέλω να μιλήσω ιδιαίτερα. Κλείνω την πόρτα και τον βρίσκω μερικά βήματα πίσω μου. "Δεν ξέρω τι θέλω πραγματικά. Μπορεί να είμαι χαζός που το λέω αλλά δεν μπορούσα να σε βγάλω από το μυαλό μου να προσπαθείς. Δεν μπορώ να κάνω σχέσεις αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αλλά σου υπόσχομαι πως μπορώ να σε κάνω να νιώθεις καλά. Σε μια ελεύθερη σχέση." τον κοίταξα με δυσπιστία. Αυτός δεν ήταν ο Τρελός που γνώριζα μέχρι στιγμής. Θέλοντας όμως να τον έχω σε αναμένα κάρβουνα τον κοίταξα με ένα προκλητικό βλέμμα. "Δηλαδή θα μπορούμε να παίρναμε καλά;" ανασήκωσα τα φρύδια μου. "Εννοείται κούκλα. Οπότε θες, όπου θες." ήταν τόσο ελκυστικός. "Αναρωτιέμαι που θα μπορούσες να με πάρεις σήμερα." με έφερε κοντά του. "Ω μωρό μου. Μπορώ να σε πάρω όπου θέλω ακόμα και τώρα." χωρίς να το καταλάβω με πετάει στον καναπέ και μου κατεβάζει το εσώρουχο και το κάτω μέρος της πιτζάμας. Πόσο το χρειαζόμουν εκείνη την ώρα αυτό. "Μωρό μου θέλω να μην φωνάξεις πολύ όσο θα πηδάω εσένα και το μυαλό σου θα βρίσκεται σε έκσταση από πόθο, ξέρεις μπορώ να διακρίνω πως είσαι ανεξέλεγκτα υγρή, υπάρχουν άτομα που θα ήθελα να μην φαντάζονται πράγματα γιατί ποτέ δεν θα δουν το δέρμα σου όπως εγώ." μου φιλάει τον ώμο και αρχίζει να κάνει ένα απαλό μασάζ στους γλουτούς μου και πιάνω ένα μαξιλάρι σφιχτά. Γλύφει τα δύο του δάχτυλα και χωρίς προειδοποίηση τα βάζει μέσα μου. Δεν τα κουνάει για λίγα δευτερόλεπτα και και αρχίζει να κάνει κύκλους με τα δάχτυλα του μέσα στο σώμα μου και με φέρνει σε μια κατάσταση πλήρους εφορίας. Αναστενάζω και φαίνεται να του αρέσει γιατί νιώθω το γοητευτικό χαμόγελο του στην αισθησιακή ατμόσφαιρα. "Μυρτώ είσαι τόσο όμορφη." ψιθυρίζει στο αυτί μου και σφαλιαρίζει το ένα μου μάγουλο. "Και έτοιμη να τελειώσεις." δαγκώνει το αυτί μου και με γυρνάει έτσι ώστε να τον βλέπω. "Γεύσου τον εαυτό σου μωρό μου." υπακούω σε εκείνον και γλύφω τα δάχτυλα του ενώ τα ρουφάω απαλά και μου κλείνει το μάτι. Χωρίς να χάσει χρόνο κατεβάζει το πρόσωπο του στο σημείο μου και αρχίζει να δίνει φιλιά στο εσωτερικό των μπουτιών μου. Βογγάω σιγανά και κλείνω τα μάτια μου. Φυσάει πάνω στην κλειτορίδα μου και την αιχμαλωτίζει με το στόμα του. Αρχίζει να πιπιλάει και να την γλύφει ενώ βογγάω τοσο δυνατά. Απομακρύνεται ελάχιστα "Φώναξε το όνομα μου καθώς θα τελειώσεις στο στόμα μου από στιγμή σε στιγμή μωρό μου." Δαγκώνει τα μικρά χείλη και πιέζει με τα δάχτυλα του την κλειτορίδα μου. "Τρέβορ.." φωνάζω δυνατά καθώς τελειώνω. Δείχνει να του αρέσει τόσο πολύ που γραπώνει τους γλουτούς μου και ρουφάει τα υγρά μου. "Γαμώτο, είσαι τόσο καλή." με φιλάει με πάθος και μπορώ να πω πως η καψούρα μου για αυτόν τον άντρα έχει γίνει τεράστια.
.
.
.
.
Χελλο σααας. Ελπιζω να σας ελειψα :3 ελπιζω να σας αρεσε αυτο που εγραψα. Επισης ελπιζω να δωσετε σε αυτο το Chapter μια ψηφο και ενα σχολιο για να το κανω καλυτερο. Ευχαριστω και παλι για το 1k im really proud :))
Lots og love
XoxoxoxoΑφιερωμενο Μυρτω.💭
ВЫ ЧИТАЕТЕ
It's Pink. -Discontinued-
ФанфикΠεριγραφή. Ένα ντροπαλό αγόρι βρίσκεται για πρώτη φορά σε έναν άγνωστο χώρο για εκείνον. "Βρίσκει" μια κοπέλα η οποία ξέρει να χορεύει υπέροχο lap dance. Τα κοινά τους στοιχεία: κανένα απόλυτος. Κοινά σημεία τους: Πολλά. Η ιστορία τους πε...