TDF5

1.2K 121 25
                                    

Papp!!!
"Aishh...geram plak aku dngan nyamuk ni taw!" bebel V smbil mnggaru tangannya yg dgigit nyamuk. Sdah lama dia dan JK mncari Jhope tpi dorang langsung xjumpa dia.

"Hyung.." panggil Jk.

"what?" tanya V smbil mnghadap JK.

"Hyung...aku nk buang air kecil lah." jawab JK smbil tersengih.

"aishh kw ni arr...Hahh pgi lah cepat! aku tnggu kw." V mnolak JK. JK hanya ktawa kecil mlhat reaksi V yg mrah tu. Dia taw yg V bukan marahkn dia tapi V geram dngan 'pnghuni penjara' yg asyik gigit dorang dari tadi. Jk trus ke blakang stu pokok untuk mmbuang air kcil.

"JK...dah ke belum? asal lama sngat ni? Aishhhh!!!" rungut V. Namun teda sbarang jawapan dri Jk.

"haihh budak ni kn. kalau lmbat sngat hyung tingglkan je arr." ugut V namun tetap teda jwapan. Dia mula risau. Perlahan2 dia mnuju ke arah pkok yg Jk pgi tadi dan mnjenguk ke blakang pkok tu. Xde sape2.

"JK!!! kw jngan nk main2...ni hutan ni." jerit V, cuba untuk mmbuang risau yg mula mnyerang dlm dirinya. Bunyi ranting2 kayu yg di pijak dri arah blkang mnarik prhatiannya. Belum sempat dia brpaling, satu rantai dawai tajam melilit lehernya. V cuba mnahan dawai tu dari trus mnjerut lehernya guna kedua tangannya. V mngerang kesakitan bila kdua2 tangnnya habis tcucuk oleh rntai dawai yg tajam itu. (ayt apakah ini -.-)

V cuba mnendang org yg menjerutnya dengn kakinya namun xbrjaya apbla lututnya ditendang kuat mnyebabkn dia terduduk d tanah. Setelah bberapa lma brgelut dengn org yg mnjerutnya, akhirnya V trlepas apbla dia mnyiku muka org tu mnyebbkan jerutan dawai trlepas dri lhernya. V mmegang lehernya yg mula brdarah akbat dawai tjam tu dengn sebelah tngannya. Dengan sebelah tngannya lagi, dia brusaha untuk bangun namun xsempat apbla kakinya ditikam oleh org tu. Dia jatuh smula. V mmusingkn bdannya untk mnghadap org tu. sebaik saja dia mnghadap org tu, dia dpt nampak snyuman sinis terukir di bibir org tu. V berundur ke belakang apbla org tu mndekatinya shinggalah blakangnya mnyentuh pkok.

Org tu tiba2 mngambil sesuatu dri belakangnya. Peluh mula mengalir d dahi V dan time tu jgak...ZAPP!!! Kepala V trputus dari badan sebelum jatuh ke tanah. Darah mnitis ke tanah dari sabit yg dipegang oleh org tu. (yg dia ambl tdi tu sabit K...ntahmcmna dia smpn kat blkg dya tu -_-)...


The Death ForestWhere stories live. Discover now