"Appa...omma..." pnggil Jk. Kedua ibu bapanya segera mmandangnya.
"knapa Jungkook?? Ada sakit kat mna2 ke? Nak minum ke??" soal omma Jk.
"Ani...Jk just nak tanya pasal...err pasal hyung. Ada apa2 berita pasal hyung ke omma, appa??" soal Jk dengan riak ingin tahu. Dia cuba untk bertanyakan tntang Jimin sejak dia sedar dari koma haritu. Tapi dia pendam jer memandangkan omma dengan appanya macam tak sedia nak bagitaw dia.
"hmm...macamna nak terangkan ye..abg??" omma pandang appa. Seperti memahami pndangan omma, appa mngangguk sebelum melepaskan keluhan kecil.
"sebenarnya...hyung kamu..."
*****
"Arghhh!! Pabo! Pabo!!" semua barang-barang yg ada disekelilingnya dibaling, dihempas ke lantai menunjukkan yg dia benar2 marah.
"kalau kau nak menggila pun jangan kat sini lah, b****!" Jimin yg sedari tadi memerhatikan 'kegilaan' perempuan yg di depannya meluahkan kemarahannya.
'ish pompuan ni..kalau ye pun nak menggila merosakkan semua barang jangan lah kat depan aku...arghh dasar gila!!' bebelnya dalam hati.
PRANGG!!
Jimin yg dari tadi marah2 terkejut, terkedu, terkaku, terperanjat dan semua yg seangkatannya. Apabila pinggan kaca yg tadi di atas meja kini pecah berkecai di tepinya selepas menghentam dinding yg betul2 di sebelahnya.
"Argghh kau diam lah setan! Ka-..."
"maaf2! Maafkn aku! Ak-.."
"Huh!! Persetankn semua ni!! Aku maw bunuh kau!! BUNUH!!"
"Arghh!! Keluar2!!"
Jimin hnya mmerhati kelakuan perempuan tu dngan rasa takut. Perempuan tu macam..macam ada dua perwatakan? Sebab dari tadi dia bersoal jawab dngan dirinya sendri. Lpastu marah2 sambil sesekali menarik2 rambutnya. Gila!!
Tiba-tiba dia didekati oleh that crazy girl. Nasib dia masih diikat kalau tak...huh dah lama dia ajar perempuan gila ni.
"kau yg buat aku lakukan semua ni...ni semua salah kau!! KAU!!" PAPP..berpinar terus muka Jimin apabila pipi kanannya ditampar sekuat itu.
"hah...maaf2..a-aku tak sengaja! Aku b-btul2 tak sengaja.." cepat2 perempuan tu mngusap pipi Jimin yg mula berbirat. Tapi hanya sekejap sebelum satu tamparan lagi hinggap di pipi kiri Jimin.
"Urgh..huk huk!" bibirnya mula berdarah. Pecah. Dahinya berkerut menahan pedih yg mnjalar dikedua2 pipinya. Kiri dan kanan.
Perempuan tu pula. Mukanya berubah2 reaksi. Sekejap trkejut dngan perbuatanya sekejap trsenyum puas hati. Tidak semena2 perempuan tu bangkit sebelum menuju ke penjuru bilik dengn pandangan masih terarah kepada Jimin. Dia duduk di sudut bilik itu sambil memeluk lututnya. Kepala digeleng2 beberapa kali. Dia menyembamkan kepalanya dilutut. Tanganya pulak sekejap-kejap menarik rambutnya. Jimin hanya memerhati kelakuan perempuan tu. Dia melap mulutnya yg berdarah di bahu memandangkan tngannya diikat.
1 minit...
2 minit...
3 minit...
.
.
.
10 minit...Perempuan tu bangun dari duduknya. Satu pandangan tajam diberikan kepada Jimin sebelum keluar dari bilik yg menempatkan Jimin. Pintu bilik itu bergegar seketika selepas dihempas dengn kuat oleh perempuan.
"apa yg xkena dengan dia tu? Huh kalau dah gila tu...memang gila lah!" gumam Jimin.
Kepala yg berpinar2 selepas makan 2 penampar dari perempuan tu memaksa dia untk merebahkan badannya. Sekejap jak dia mula terlena.
________________________________________________________________________
Sementara itu....
"Arghh!!!" dia lepaskan kemarahannya dengn memotong 'daging' itu. Daging yg pastinya takkan habis selagi sumbernya masih banyak di basement.
Daging itu dicincang-cincang sehingga lumat sebelum disumbat dalam mulutnya. Dikunyah dan ditelan. 'Dia' kini semakin kerap memunculkan diri. Dan susah untuk mengawalnya. Sehingga lelaki yg dia sayangi sanggup dicederakan.
Tiba2 terbit satu senyuman menakutkan di bibirnya yg kotor dengan 'makanan' yg dimakannya.
'macamna rasa daging org yg kita sayangi arr ?'
"arghh!!! Tak boleh..tak boleh..!!" dia menggenggam rambutnya sambil menghentak kepalanya di dinding sebelahnya. Kawal!!!
Dia mengambil lagi daging itu dan memakannya dengan rakus sebelum meninggalkan dapur yg kotor dan hanyir itu. Dan berlalu ke biliknya. Dia perlu menenangkan dirinya. Ya...tenangkan diri. Dia merebahkan badannya dan menutup mata. Akhirnya...terlelap.
Fuhh penat menaip taw...so like what I've promised to you...tadaaa...so enjoy reading this updte ok ^^...
N ntah nape author rasa nk muntah bila tulis part last tu ><...euww author rasa mcm 'daging' tu dpan author plak @_@..geez Xp...
Err trmerapu plak taw ;D...hahaa btw stay tuned ok lovely readers...jngn forget votcom ye ^3^ nnti xsemngt plak nk update :(...huh gediks nye author ni muahaha...k lah jmpa kat next chap ok..klo smpt esk sya updte...hw btimbun weii xoxo...dadidu xD..
YOU ARE READING
The Death Forest
HorrorCuti semester adalah saat yg pling dnanti²kan oleh sekumpulan remaja yang popular yg dikenali sbagai BTS. Mereka yg sngt minat akn pngembaraan merancang untuk menerokai sebuah hutan larangn yg digelar The Death Forest. Pengembaraan yg mnyeronokkn be...