Semua pasukan pnyelamat mula mngepung rumah usang trsebut. Time tu jam mnunjukkan 4 petang. Sengaja mereka memilih waktu petang sebab mereka dapat brsembunyi di sbalik pokok2 besar yg trdapat di situ. Ini bagi mngelakkan mereka drpd dikesan oleh pmbunuh trsebut. Isyarat dberikan dan anggukan dterima mmberitahu kwasan trsebut sudah dikepung spenuhnya. Senjata diangkat untuk prsediaan.
"Kawasan anda telah dikepung!! Lebih baik anda menyerah diri!!" Arah ketua pasukan trsebut mnggunakan pmbesar suara. Burung2 yg brtenggek di dahan2 pokok brterbangan. Suasana brtukar sunyi sepi. Hanya bunyi hutan saja yg kdengaran.
"Sh*t!!! Tak pa. Korang ingat korang hebat sangat. Go to h*ll lah!!" Senyuman terukir dibibir. Senyuman yg penuh misteri. (Cehh)
Lelaki yg terikat kedua kaki dan tangn itu dipandang tajam sebelum dia mengambil langkah mndekatinya. Lelaki itu mngerang kesakitan apabila tiba2 saja perempuan tu tarik paksa untuk bangun. Diheret keluar dri bilik sterusnya mnuruni tangga dan mnuju ke pintu utama.
"Arghh!!!" Dari dalam rumah usang itu kdengaran suara seseorang mnjerit kesakitan. Makin lama makin kuat jeritan trsebut. Bberapa saat kmudian keluar seseorang dari dlm rumah usang itu dan brhenti betul2 di pintu utama. Semua mata trtancap ke arah tangan llaki itu yg mmegang seseorang yg diikat. Pistol diangkat srentak dan diarah kpd llaki itu.
"Jiminnnn!!!" Seseorg kluar dari arah blkang pasukan pnyelamat trsebut. En Kim ingin mndekati Jimin dan llaki tu sbelum ketua psukan mnghentikannya.
"Bersabar encik."
"Macam mna sya nk brsabar kalau yg di depan tu anak sya!" Balas En Kim lantang.
"Anak encik mungkin akan cdera kalau encik brterusan brsikap macam ni. Kita tak tahu apa yg akan llaki tu akan buat kalau encik mnerpa ke arah mereka." Kata ketua psukan itu lgi. Dan ianya mnghentikn prbuatannya untk mndekati Jimin.
Ketua psukan trsebut kmbali brpaling mnghadap llaki itu dn Jimin. Tiba2 dia trfikir tntang perempuan yg turut brada d rumah trsebut. Okay. 'Selesaikan dlu mslah yg d depan sbelum msalah yg lain.'
Dia mngarahkn pasukannya mnurunkn senjata sbelum mula mnapak selangkah ke hadapan. Pistol ditangan diletakkan perlahan2 di tanah sebelum ditendang ke tepi. Dia kmbali brdiri dan mnapak selangkah lgi ke depan.
"Okay....sya dah tak ada senjata. Tolong turunkan snjata kamu. Dan mnyerah saja. Kami akn pastikan yg kamu takkan kna hukuman yg berat. So...lepaskan llaki tu, okay?!" Pinta k/p trsebut.
Llaki brtopeng yg brdiri di depan pintu dngn sbelah tangan mmegang Jimin hnya trsenyum sinis. Tangan diangkat sedikit sebelum prlahan2 di alih ke belakang. Dan....
ZUPP..
Sebilah pisau tepat menusuk dada sebelah kiri k/p trsebut sbelum dia rebah ke tanah. Seorg ahli pskan tu segera mndapatkan k/p trsebut.
"Ketua!!!" Dan srentak pistol diangkat kmbli.
"Kalau ada prgerakan sdikit pn....llaki ni akn mati!" Ujar llaki itu smbl sbilah psau diambl d poket sluarnya dn di dekatkn di leher Jimin.
Mereka tragak2 mnurunkan snjata. Llaki trsebut mula brgerak ke tepi prlahan2 sambil mngheret Jimin. Mata sntiasa mngawasi prgerakan ahli psukan yg brada d hadapnnya agar tidak mlakukan apa2.
Tanpa d sedari.....Jimin mncapai ssuatu di kaki llaki trsebut. Dan.......
TSSKK!!!!
Halooo...aiishh chinca mianhae😥😥....sya xdpt updte fr almost a month...and the reasonsssss....
1.studyyyy n examm
2.camping
3.lazyyyy
But actually the main reason was...no 3😅😅 after thisss....Im free to updte this not logic ff...n ofcoz thanks sbb add this ff to your r/l..For readers...keep votment k😇
Love you all😍😍😘😘 to the neptune and back...
YOU ARE READING
The Death Forest
HorrorCuti semester adalah saat yg pling dnanti²kan oleh sekumpulan remaja yang popular yg dikenali sbagai BTS. Mereka yg sngt minat akn pngembaraan merancang untuk menerokai sebuah hutan larangn yg digelar The Death Forest. Pengembaraan yg mnyeronokkn be...