TDF14

902 73 5
                                    

"Hara!!!" jeritannya mmenuhi ruang rumah kayu 2 tingkat itu. Selepas itu terdengar bunyi derapan kaki laju menuruni tangga dari tingkat atas ke tingkat bawah. Seorang remaja perempuan lingkungan umur 14 tahun tercegat di depannya. Badannya jelas kelihatan menggigil. Jari-jemarinya ditaut sesama sendiri kerana ketakutan. Dia tidak berani memandang mata lelaki yang berada di hadapannya itu. Mata lelaki itu merah. Mukanya jugak turut merah padam menahan marah yang pada bila-bila masa akan meletus. Genggaman tangannya pada sebatang rotan dieratkan. Tangannya diangkat tinggi sebelum rotan itu mendarat pada tubuh kecil itu.

Jeritan budak perempuan itu bergema di segenap ruang rumah itu. Setelah beberapa kali rotan itu menjamah tubuh si kecil, dia berhenti.

"Nah!!! Aku nak kau masak benda ni!! Aku lapar..aku nak makan!! Kau faham ke??" arahnya sambil mencampak sebuah plastik tepat ke muka budak tu. Badan yang masih menggeletar menahan kesakitan itu langsung tak menimbulkan kekesalan pada riak wajah llaki itu. Malah senyuman sinis diberikan.

"kau beruntung sebab aku biarkn kau hidup lagi. Tak macam kawan2 kau yang lain. Huh!! Cepat pegi sana. Sebelum...." ayatnya sengaja digantungkan.

"B..baik tu..tuan.." balasnya sambil cuba berdiri. Sesekali dia merengis kesakitan akibat sebatan tadi. Plastik hitam yg dilemparkan tadi diambil dan dibawa ke dapur. Lelaki tadi sudah menghilang ke tingkat atas. Dia tahu apa maksud kata2 lelaki tu walaupun ayat tak abis.

Plastik hitam dibuka. Serta-merta bau hanyir darah menusuk rongga hidungnya. Kalau dulu dia pasti akan muntah. Tapi sekarang dia dah terbiasa. Satu benda dikeluarkan dari plastik itu. Pisau diambil sebelum dia mula menghiris benda tu.

"Hoii!! Kau dah siap masak ke belum?!" suara bak halilintar itu menyentakkannya.

"D..dah t..tuan" balasnya sambil menghidangkan makanan di atas meja.

"Huh lembap!! Kau tunggu apa lagi?? Duduk lah makan.!" arahnya.

"err..t-tak apa t..tuan..sya tak l..lapar lgi." usai menuturkan kata. Rambutnya direntap dari belakang.

"kau ingat sikit hah!! Kalau aku suruh kau buat apa2. Jangan bantah!! Kau faham ke??" amuknya tanpa melepaskan cengkaman pada rambut budak itu.

"T..tapi saya dah tak s..sanggup nak makan d..daging tu..." luahnya tersekat-sekat.

"Heiii!! Kau mau mati kebulur ke?? Macam kau tak biasa makan daging tu?? Heii sedarlah selama aku bagi kau hidup ni...daging ni lah yg kau makan!!"

"t..tapi...sya dah tak s..sanggup..tu da..ging manu-" dia tak mampu habiskan ayat. Ya selama ni...daging yg dia selalu jamah adalah daging manusia. Manusia yg diburuh oleh lelaki cannibal itu kalau ada yg masuk ke hutan ni. Dan antara mangsa2nya adalah kawan2nya....



Haipp^^...sorry sbb lama xupdate...author mkin bz skarang ni...mna nak siapkn assigment yg brlambak lgi..adoiiyaii!!! Penat den Xp..

Nak ckp pnjg2..mls plak nk membebel...btw stay tune ok my lovely readers...jngn lupa votcom skli ye^^ inshaallah lepas ni author akan updte stiap hri sbtu or ahd k ^^ klo author lupa tlg ingtkan taw ;)...dadaaaa :)

Don't forget to check their story k^^
HardZee
mizehop
song_mael

The Death ForestWhere stories live. Discover now