TDF19

672 56 1
                                    

TSSKK...

1 saat...

2 saat...

3 saat...

Darah mngalir deras. Pisau yg berada dekat leher Jimin terlepas dari genggaman.

"Ergghh!! Huu!! K-ka..!" Perlahan2 llaki tu berundur beberapa langkah ke belakang sambil memegang pisau yg trbenam di lehernya. Darah keluar membuak2 sebaik pisau lipat dilehernya ditarik keluar. Pandangannya mula kabur.

Ahli psukan trsebut mngambil kesempatan menerpa ke arah llaki trsebut. En Kim segera mndapatkan Jimin yg rebah ke tanah smbil memegang lehernya yg trluka sdikit akbat pisau yg dletakkan dlehernya tadi.

"Jiminn!!!" En Kim memapah Jimin untk brdiri.

Jimin menunjuk ke arah llaki yg sedang dipegang oleh ahli pasukan pnyelamat trsebut.

"Ap-pa...t-to..urghh!!! T-top-eng..!!" Jimin bersuara dengan payah. Lehernya yg luka mnyebabkan dia susah untuk brsuara. Pedih yg teramat dan darah keluar setiap kali dia brsuara.

"Topeng??..maksu--...hah!!!encik!! Buka topeng llaki tu!!" Cepat saja En Kim mngarah ahli psukan pnyelamat itu sbaik dia dapat mnangkap mksud Jimin.

Salah seorang drpd mereka segera mmbuka hood llaki trsebut yg seakan2 pengsan itu.

"Tapi En Kim...topeng apa yg enck-.."

"Tuan tngk ni!" Celah seorang lagi. Dia mnunjukkan ke arah leher llaki itu. Terdapat seperti lipatan kulit d sekitar leher llaki itu. Berbalas anggukan. Seorang drpd mereka mula menarik lipatan.

"Topenglah tuan!!"

"Cepat buka.!!"

Sebaik topeng muka trsebut ditarik ke atas, menampakkan kseluruhan wajah sbenar llaki itu, semua yg berada di situ terkejut.

"P-perempuan..!??"

'Ya...perempuan....dn dia adalah Hara. Org yg langsung xdisangka.'

Jimin yg mula brpinar² penglihatannya hanya mendiamkan diri dn menahan pedih dilehernya. Dia memang tahu sejak awl lagi. Pada mulanya memang dia xpasti sama ada Hara ada sembunyikan sesuatu atau tiada berkenaan pasal kehilangan Jhope pda mlm tu. Tapi sebaik saja dia bangun dari pengsan slepas kejadian dia dengan Jungkook tu, muka pertama yg dia nampak adalah prempuan psycho tu. Tapi sampai saat ini dia xtaw kenapa dan mengapa dorang yg jadi mangsa pmbunuhan perempuan tu.

"Lekas kita kluar dari hutan ni sbelum makin gelap!!" Arah p/ktua psukan trsebut. Bberapa anggota d arahkan memapah ktua pasukan mreka yg sdh tidak sedarkan diri. Setiap saat amat pnting bagi mnyelamatkan mereka yg trcedera. Jimin, ktua pasukan itu dan juga...prempuan trsebut.

*****

"Hara...cuti sekolah ni jom masuk hutan. Kan hari tu kita xjadi sbb ada extraclass, so apa kata hujung minggu kita pegi." Ajak Hyerin.

"Ermm tengok lah dlu ye girls. Aku tak pasti lah parents aku kasih atau tak. Haritu tu pun rayu punya rayu baru green light. Tapi xjadi lah pulak. Nanti aku conformkan k!" Balas Hara.

"Alah²!!! Tak best lah kalau kau tak ada. Bolehlah." Giliran Hye In  pulak, kembar tak seiras Hyerin.

"Okok! Aku akan usahakan aku dapat join. Tapi jangan berharap btul k. Eh jap...budak brtiga tu mana?? Dorang join tak??" Soal Hara. Baru dia perasan In Ah, So Hyun dan Eunji takde dengan dorang.

"Ofcoz lah join. Tapi harini dorang xdapat ikut kita outing sebab...alah kau taw² je lah dorang tu. Temankan c So Hyun tu dating dengan Shin Ho." Balas Hye In.

Berbual² dan jalan². Itu lah rutin mingguan dorang berenam. Hari berganti hari, akhirnya hari yg ditunggu tiba. Hara pun turut serta slepas mndapat kbenaran drpd ibubapanya.

"K jom!!!! Semua dah adakan. Aku pun dah book bilik sewa kat sna. So kita akan kat sna 2 hari 1 mlm. Kan tak best klo sehari je." Umum Hyerin selaku ketua.

2 jam kemudian...

"Finally..so selamat datang ke TDF!! Actually aku pun tak taw apa mksud TDF ni. Tapi aku taw hutan ni pun dari cousin aku. So.."

"Stop!! Dah lah takyah trangkan. Kitorang penat ni. Kau tak penat ke bcakap je dari tadi." Celah c kembar, Hye In. Hyerin hnya mncebik.

Check in. Dan hari seterusnya menjelang.

"Ok jom!!" Sorak mereka serentak. Mereka mula memasuki hutan trsebut ditemani seorang llaki yg ditugaskan mnjaga mereka.

Sepanjang prjalann Hara rasa xsedap hati.

"Eunji...kau tak rasa pelik ke dengan llki tu? Macam lain je. Btopeng bagai."
Soalnya.

"Alah..mana taw dia tu trlebih HANDSOME. Xnak muka jdi buruk kna gigit seranggakn!?" Blas Eunji brgurau. Hara hnya mncebik. Org serius dia main² pulak.

Jalan, jalan dan jalan sehingga mereka tak sedar semakin jauh ke dalam hutan. Dan masa tu juga. Seorang demi seorang hilang tanpa dorang sedar. Sehingga..

"So hyu-...Arhhhhhhh!!!!" Jeritan Hara bergema didalam hutan. Matanya trbelik saat melihat llaki itu tngah mmegang pisau yg sudah jauh trbenam dlam leher So Hyun. Pandang kiri kanan. Eunji, c pasangn kembar dan In Ah sdh tiada.

Llaki tu menolak ke tepi So Hyun yg sdh xsedarkan diri dan mula mndekati Hara.

Hara berundur ke belakang sbelum trsadung akar pokok dan jatuh trduduk.

"T-tol-long jangn ap-a² kan sya." Rayunya. Llaki tu mbuka topengnya yg mnampakkan parut d mukanya.

"Aku takkan bunuh kau. Sebab...kau hmpir sma dngn anak aku yg mati dlm hutan ni." Ujar llaki itu.

Lengan Hara ditarik kasar untk brdiri dn mngikut langkahnya sampai di hadapan sebuah rumah usang. Dan mulai dari saat itu lah dia melalui semua trauma. Diseksa walaupn pda mulanya dilayan dngn baik. Tapi akibat bbrapa kali trtangkap sbb cuba mlrikan diri akhirnya laynn baik diganti dngn siksaan. Mknn yg pda mulanya buah²an lama-kelamaan brganti daging yg dia sendiri pun tak pasti daging apa. Tapi apa yg dia taw itulah daging yg paling sedap dia prnah makan.

    (@  @)
  ={   ∆   }=

Taktau lah apa sya buat ni....btw nahh chapter yg dinantikn...knon lah..sory sbb lama xupdte..dn smestinya jnji tnggl jnji...mianh ok readers..tnggl 1 chap lagi dah tmat...dn 1 chap ni akn pnjg bjelah smpai marikh sbb bnyk flashback psl jk n jimin dan psl pompuan psycho tu...msti korang pun dah agakkn hara yg pmbunuh...dan mungkin ada jgak yg kliru skjap pompuan skjap llki..takpe nnti kita rngkaikn chap akn dtg..dn TDF ni akan abis sblum jumaat ni..yahoo T~T

Keep votment...n Love ya<3

#tdi pagi dah pblish..ni asl lak ttba unpblish

The Death ForestWhere stories live. Discover now