TDF20 [part 1]

764 50 1
                                    

-Flashback time-

"Sepa yg buat smua ni??? Wae dia nk bnuh kta smua?? Wae??" soal Jk teresak2..

"Aku pn xtaw apa motif dia....Kookie...yg pntg skrang ni kta msti kluar dari hutan ni skrang jgak." jwab Jimin sraya bdiri. Dia pn trut brdiri.

"Jim-Ergghh" kta2 Jk trhnti dn badannya trdorong ke depan. Dia tunduk kmudian mmandang hyungnya blik. Stu ccair.kluar mleleh tepi bibirnya. Cecair merah.

DARAH..

"Kookie?!...wa-" Jimin trpaku saat trpandang bhgian prut JK. Stu bnda yg tjam mnembusi prutnya...JK mmgang prutnya itu. Darah mula mngalir dri celah2 jarinya.

"H-hyung....lar-ri cpat..." suaranya trsekat2 mnyuruh Jimin lari. Jimin mnggeleng laju.

"No....hyung xkan tnggalkn kookie!" Jimin mula teresak.

"wowowo....sdihnya drama korang ni...tssk huh!" llki brtopeng tu brsuara smbil mnuju ke arah mereka berdua. Tombak yg mnusuk d blkg Jk  dicabut oleh Jimin mnyebbkn dia merengis ksakitan. Jimin mnghalakn tombk tu dkat llaki tu smbl mmikul lngan Jk brundur ke blakang setapak dmi setapak. Llaki tu hnya ktawa sinis.

Jimin menolak Jk perlahan ke belakang.

"Lari...." Ucapnya perlahan cukup untuk JK dengari.

"T-tapi...I can't make it..my wound--"

"Larii..I know you can. Hyung akan cuba lengah²kn dia. JK prgi kluar dri hutan ni mnta prtolongan. Cepatt!!" Arah Jimin lagi. JK prlahan² berundur beberapa langkah ke belakang sambil memegang perutnya. Langkahnya semakin besar ke belakang namun terhenti apabila lelaki tu bersuara.

"Nak lari??? Jangan harap. Takkan ada sesiapa yg akan keluar hidup² dari hutan ni." Dia mengambil sesuatu dari poketnya. Pisau lipat. Saat dia cuba menerpa ke arah JK, Jimin segera memukulnya dengan dahan reput yg sempat dia capai.

"Jungkookk lariii!!!" Jerit Jimin sambil menoleh ke arah Jk. Dan dengan sekuat hati Jk berlari meninggalkan tempat itu dan menuju ke mana saja kakinya tujui.

Jimin yg perasan lelaki tu cuba bangun segera merempu ke arahnya. Pergelutan berlanjutan sehingga pisau lipat itu menembusi kulit Jimin. Tepat di pinggang kirinya. Darah mengalir keluar. Saat dia ternampak lelaki tu cuba mnjejaki JK..dia dengan cepat berpaut pada kaki lelaki itu.

Geram dengan tindakan Jimin, dia menendang² Jimin untuk melepaskan diri dan mengejar JK. Tapi tidak lama selepas akhirnya Jimin diam tidak berkutik. Lelaki itu segera berlari mengekori JK yg sdh jauh ke depan. Kakinya berhenti melangkah pabila samar² cahaya dan juga sayup² kedengaran suara² tidak jauh dari tempat dia berdiri.

"Tuannnn!! Ada seorang lelaki cedera pengsan kat sini!!!" Laung salah seorang anggota pasukan penyelamat itu. Dia yg pada mulanya menyangka binatang buas datang dari arah rimbunan semak terkejut apabila tiba² saja JK keluar dari situ. Dia segera menyambut JK yg berjalan longlai sambil memegang perutnya itu dan pengsan saat dia baru saja ingin membuka mulut menyampaikn sesuatu. Semua anggota segera mengelilingi mereka berdua dan berangkat keluar dari hutan itu pabila malam semakin larut.

Rupanya kehilangan 7 remaja tersebut telah dilaporkan oleh ahli kluarga masing². Dan dengan bantuan lelaki penjaga hutan ni yg mengatakan ada dikunjungi oleh sekumpulan remajah. Mereka beranggapan bahawa BTS telah curi² masuk ke dalam hutan walaupun telah dilarang. Dan anggapan mereka benar apabila satu² mayat BTS ditemui di dalam hutan tersebut. Cuma tinggal dua org saja yg mereka rasa still hidup dan diburu oleh 'seseorang'.

Dari kejauhan..lelaki tu memerhati semua anggota pasukan serta mangsanya pergi. Tangan dikepal dan disasarkan dipokok berdekatan.

"Tak guna!!! Tak pa. Kau ingat senang² aku lepaskan kau..huh jangan harap!" Dia berpaling dan menuju ke arah tempat pergelutannya dengan Jimin. Setibanya dia di situ Jimin masih di tempat asalnya pengsan. Dia cepat² mengangkat Jimin dan di bawa ke rumah usang itu dan merawat Jimin. Topeng dibuka.

*****

"A-aku xkan ssekali lpaskan kau h-----arrghh!!!!" buat ksekian klinya dia mnjerit ksakitan. Besi panas yg dicucuh pda bhgian dadanya mninggalkan kesan merah dan ssekali mngalirkn darah.

"kau yg buat aku mcm ni!!! Kau yg buat aku seksa kau mcm ni!!!! Ni smua dsebabkn kau!!! Aku xkan ssekali maafkn kau!!! TAKKAN!!" besi yg msih dicucuh lagi di dadanya. Pantulan cermin dipandang tajam. Pantulan seorang perempuan yg tidak terurus. Buat sekian kalinya personalitinya berubah. Dari seorang perempuan yg polos berubah menjadi yg evil.

"knapa kau seksa aku mcm ni...lbih baik kau bunuh je aku!!!"

"Bunuh kau??? Blum sampai msanya lgi...aku masih xpuas seksa kau!!!" esakan kcil mula kdengaran. Smakin lma brtukar mnjadi tngisan hiba.

"aku sayangkan dia...t-tapi kau!!! Gara2 kau d-dia....Arghhhh kau mmg xguna!!!" dia mrenung pantulan dirinya dngn pndangn tajam. Muka yg sedih kmbali brtukar riak. Senyuman sinis mnghiasi bibir si pmilik.

Besi yg panas itu dibuang ke tepi. Kain lusuh yg trdampar di lntai kayu rumah itu diambil. Darah yg mngalir dari luka akibt dicucuh besi di lap prlahan.

"Kau brehat lah dulu. Msti sakitkn besi pns tu trkena pda dada kau. Aku pn nk rehat ni. Pnat jgak sbb trpaksa siksa kau." dan dia pn brlalu dari situ. Stiap ank tngga didaki stu prsatu, mnuju ke tngkt atas.

Perlahan2 kakinya mlangkah ke sebuah bilik di tngkt itu. Tombol pntu dipulas prlahan. Dengn lngkah yg snyap dia mndekati sekujur tubuh yg trbaring lemah tdak sedarkn dri. Air mata mngalir lesuh mnuruni pipinya mlihatkn keadaan Jimin.

"m-mianhae...disbbkan a-aku kau jdi bgini...dsbbkn aku jgk k-ka---..." ungkpn sterusnya xsanggup dia luahkn. Sperti ayt trsbut tdak mahu kluar dari mlutnya.

"T-tpi jngn risau...a-aku akn jga kau. Aku akn jga kau slama2nya...aku akn pastikn xde sape yg akn sakitkn kau lgi...a-aku jnji!!" luahnya sungguh2 smbl mngangkat tngn sprti org brikrar.

Diusap pipi Jimin tu prlhn. Takut akn mngganggu lenanya. Perlahn2 dia mlangkah kluar dari bilik trsebut. Dikuncinya pntu trsebut sblum mnapak ke biliknya.

Jimin mmbuka matanya prlahn. Dia cuba bngun dri pmbaringnnya yg brpura2 tdur. Kdua belah tngnnya diikat pda hjung ktil kayu itu. Keluhn kcil trlepas dri bibirnya.

'apa motif perempuan ni???'

Akhirnya dia bring smula apbla sgala prsoalnnya mnemui jln bntu. Terlelap.

Percubaannya membunuh JK di hospital gagal. Dan kedua² personalitinya tidak terkawal terutamanya yg evil. Jimin hanya memandang pelik ke arah Hara yg seperti gila. Sebentar tadi dia terima tamparan daripada Hara dan sejurus itu Hara sendiri yg meminta maaf. Dan dari situ Jimin menyimpulkan yg Hara mempunyai dua personaliti yg berbeza. Manakala Hara segera berlari ke bawa, menuju ke dapur dan memotong daging. Daging MANUSIA. Melihatkan daging tu dia terpikir macam mana rasanya daging Jimin sebelum dia menggeleng kepalanya berulang kali. Menghilangkannya dari terus²an memikirkannya.

Dan beberapa hari selepas itu. Kawasan rumah itu dikepung. Dan di situ lah pengakhirannya bagi Hara sebelum dia pengsan selepas tak sedar Jimin menusuk pisau dilehernya.


-End Flashback-

The Death ForestWhere stories live. Discover now