Ok...chp ni maybe mngelirukn skit sbb author flashbck psl Jk yg bkurun xdtrang kan XD...btw slmt mmbaca ^^...
------------------------------------------------
#flashback#
-no one pov-
"Hyung...aku nk buang air kecil lah." jawab JK smbil tersengih.
"aishh kw ni arr...Hahh pgi lah cepat! aku tnggu kw." V mnolak JK. Dia hnya mnahan snyum mlht mka V yg gram dngn skpnya.
Dngn cpat dia pgi ke blkg stu pokok bsar. Dia mneliti skliling. Mna lah taw kot2 ada pompuan bnian cba mngintai dia kn -.-
Bush!!bush!!
'nah!! Aku bru je ckp dah ada bnyi bush bush apa ntah bnyi tu' leter Jk.
Bush!!bush!!
Bnyi tu kdngaran lgi.
'Aishh bnyi apa plak tu!' Luahnya xpuas hti. Dia mngalihkn pndngn ke arah semak d dpannya.
"Anyeong!! Ada sape2 ke kat dlm semak tu? Klo ada kluar lah! Sya kat luar smak ni." Pnggl Jk brani smbl mlmbai tangannya. Well maknae pling brni d dnia lah ktakn -.- brni tgur2 dlm htn blntara tu. siap pnggl2 lgi. (Lol mrepek ntah pe bnda)
Tiba-tiba....
"Kalo dlm hutan jngn smbarangn nak tgur apa2!! Jngn nk gatal mulut sngt nk tgur smua bnda kat dlm htan tu!! Ada faham?!!"
Byangan eomma Jin a.k.a Jin smbl brcekak pinggang mnasihatinya brmain d matanya.
'Msti itu yg eomma Jin ckp klo dngr aku tgur bnyi tu.' Gummnya dlm hti.
'Hmm xjadi lah nk truskn apa yg aku nk buat tadi.' Smbgnya lagi.
Bush!!bush!!
srentak dngn bnyi tu...ssuatu mlompat ke arah Jk. Jk yg hmpir mnjerit sbb tkejut mnutup mlutnya dngn ke2 tngannya apbla mnyedari yg mlompt tdi tu ialah seekor arnb.
"Bunny my tooth friend!" Pnggil Jk smbl mndakap arnb htan tu. (LOL ><)....
Srta merta arnb yg ddakapnya tdi mlompat dri plukannya kmudian lari ke semak blik. Jk apa lgi...kjar lah. V yg mnunggunya dlupakn kmudian brlari ntuk mndptkan blik arnb tdi tu.
"Bunny~...Bunny~..." pnggil Jk. 'Aishh mna plak haiwn sekor ni lri' bebel Jk dlm hti. Scra xsngja dia trnampk jam d tangnnya.
"Goshhh!! V hyung!! Asal aku bleh lpa dia tnggu aku? Siap tnggalkn dia dblkang lgi." Jk trus brlari ke tmpt V tnggu dia.
'Eh jap!' Jk brhnti brlari. 'Aku lalu mna tdi erk?' Soalnya dlm hti. Dia mnggaru2 kplanya yg xgatal. (Msti Jk cmel buat gya tu ><)
Dia diam sjenak sbelum mlangkah mngikut kata hatinya. Slpas bbrapa ktika dia jalan...
ZAPPP!!
Dia trdengr ssuatu. Selang bbrapa saat kmudian bnyi org ktawa brdekah2 pulak brgema d dlam hutan tu. Jk dngn rsa takut yg mula mnular dlm drinya mndkati tmpt dtangnya suara trsbut.
'Hyung!!!!' Jrit Jk dlm hti smbl mnekup mulutnya. Air mta mla mngalir dngn deras. Tdak jauh dri tmpt dia smbunyi...sseorg yg mmbelakanginya ktawa brdekah2 dngn kpak pnuh drah dtngnnya. Stu bdn tnpa kpla dlm psisi dduk trsandar dipkok. kplanya kini btul2 d sblahnya. Dan....
Itu adlh V!!!! hyung!!! Wae dia bnuh hyung?? Wae???
Jk msih lgi brsembunyi. Wlaupn dirinya dkuasai dngn kmrhn kat llki tu..tpi dia ttp tkut untk mnyerng hndap llaki tu. Lgipn dia xnak nyawanya plak yg mlayang.
'Aku msti cri yg lain...aku msti bgitaw drang smua psl ni..aku msti..' dn bnyak lgi msti. Tkad Jk.
Stlah lma brsmbunyi...Jk dngn kaki bdn yg longlai mnuju ke arh V. Tu pn slepas llaki brtopeng tu prgi. Ntah ke mna llki tu pgi pn Jk xtaw. Dia pn skit kdapatn apbla llki tu mnoleh ke blkang slps Jk scra xsngja trpijk rnting. Dia trus trduduk lmah d depn V.
"Hyung!!" Ratap Jk smbl mndakap kpla ngn bdan V. Air mtanya mngalir xhnti. Bjunya kini pnuh dngn darah V. Jk mngambil kputusn untk mmbawa myt V tu.
------------------------------------------------
Jk mngeret bdn V smntra kplanya dia balut dngn bjunya.Dia jln dan trus jln tnpa arah tujuan sbb dia lpa jln yg mreka lalu ntuk ke rumah Hara.
'Hara!'
Nma tu trdetik d hatinya mmbuatkn lngkahnya brhenti.
'Mcmna keadaan dia arr?' Mnolognya dlm hati.
Dia geleng kpla bbrapa kli cba untk mlupakn tntg Hara. Skrg yg pntg dia kna cri yg lain. Hri pn sdah glp mnyebbkan keadaan skitar brtambh seram. Bunyi sgala jnis bntg mnyebbkn bulu romanya mngembang.
BUKK!!
JK trtndang ssuatu mnyebabkn bdn srta kpla V trlpas dri pgangn. Dirinya jgk jatuh ke atas bnda tu. Bau bsuk trus mnusuk ke hdungnya. Tngannya sprti trpegang suatu ccair yg pekat dan mlekit. Dia cuba mngamati apa yg dia hempap tadi dngn bntuan chya bln ngn jamnya. dan.....
"Argghhh!!!!" JK trus trjatuh ke blkang dngn kdua2 tngnnya mnhan drinya dri trbaring ke tnh.
Dngn rsa trkejut+takut Jk trus brdiri dn mninggalkan tmpat tu. Dia brlari skuat hati tnpa mnghiraukn hla tuju lariannya. Dia xkesah sdah psl myt V yg trtinggl dblakang brsama bnda tu.
Air matanya mngalir xhnti dri empangn mtanya. Pnglihtannya mulai kbur dngn air mtanya tpi dia ttap mrentas hutan tu.
'Waee?? Huh ini xmungkin!!! Xmungkinn!!!' Raungnya dlm hti smbl mngesat air mtanya dngn blkg tpak tngnnya.
Dia lari dan trus lari tnpa mnghiraukn luka2 kcil dbadannya akbat duri2 yg dia lnggar jk. Sampai lah......
Brsambung...hah bnyk sngt author mrapu kat chap ni >< mianh....btw klo nk taw apa jdi strusnya...keep readg ok reader2 skalian ^^...n jngn lpa vote n campak comment korang k...daaa
love u guys ^3^!!
YOU ARE READING
The Death Forest
HorrorCuti semester adalah saat yg pling dnanti²kan oleh sekumpulan remaja yang popular yg dikenali sbagai BTS. Mereka yg sngt minat akn pngembaraan merancang untuk menerokai sebuah hutan larangn yg digelar The Death Forest. Pengembaraan yg mnyeronokkn be...