"Arghh!! Appo!! Appo!!! Mianhae....saya janji takkan lari lagi..tsk tsk...arghh!!" libasan tali pinggang itu mengenai kulitnya lagi. Bekas2 libasan itu mula berbirat dan berdarah. Namun lelaki tu langsung tak peduli. Dia macam dirasuk setan terus-terusan melibas tali pinggang itu pada badan kecil itu.
"Aku dah pernah bagi amaran kat kau kan? Jangan sesekali lari dari rumah ni kalau kau tak nak mati? Tapi asal kau ni degil sangat hah!! Kau memang nak sangat mati kan?? Kalau tak sabar nak mati tu bagitaw aku!! Aku kasi mati kau terus!!" tengkingnya.
Dia merenung tajam budak perempuan. Tali pinggang yg dipegang dibuang ke tepi sebelum berlalu ke dapur. Budak perempuan itu semakin takut. Kesakitan pada badannya dibiarkan. Dia gagahi jugak badannya untuk berdiri. Dia segera berlari ke tingkat atas sebelum masuk ke sebuah bilik dan mengunci bilik itu. Sejurus itu terdengar tendangan pada pintu itu.
"Haraa!!!! Lebih baik kau buka pintu ni sebelum aku pecahkan. Buka pintu ni setan!!! Arghh Kalau aku dapat kau memang aku cincang kau hidup-hidup. Kau tunggu jer!!" tendangan dan tumbukan pada pintu itu semakin kuat. Hara yg duduk memeluk lutut sambil menangis di sudut bilik itu menggigil ketakutan. Mata diliarkan untuk mencari sesuatu untuk mempertahankan dirinya. Matanya tertancap pada satu benda. Gunting. Dia segera mengambil gunting tersebut dan pada masa yg sama pintu bilik tu pecah. Tidak semena-mena dia terus menoleh ke belakang tapi tak sempat apabila sepasang tangan pantas sahaja memeluknya dari belakang. Tangannya yg memegang gunting itu cepat saja menikam perut lelaki itu dari belakang.
"Argh!! Tak guna punya budak!! Aku bunuh kau!!" lelaki itu cuba untuk menerpa ke arah Hara sambil sebelah tangannya memegang luka pada perutnya. Namun terbatas apabila luka di perutnya semakin sakit.
Melihat keadaan itu, Hara terus bertindak dengan menendang lelaki itu sehingga dia terduduk. Tangan yg memegang gunting dihayun menikam tepat-tepat pada jantung lelaki tersebut.
"ARGHH!!" jeritan dihiraukan. Tangan berkali-kali menikam tempat yg sama sehingga jeritan tersebut berhenti. Mata tajam memandang jasad yg tidak bernyawa itu. Sebelum beralih ke tangannya yg memegang gunting yang penuh dengan darah.
"mianh" sepatah perkataan keluar dari bibir kecil itu. Pandangan yg pada mulanya tajam menikam sekujur tubuh itu perlahan2 mengalirkan airmata.
"Mianh...Hara minta maaf s-sebab...sebab Hara terpaksa b-bunuh Tuan..." dia berhenti sebelum menggeleng kepalanya berulang kali.
"Arghh!! Tuan?!! kau bukan Tuan aku!! kau pembunuh!!! Binatanggg!!! kau bunuh kawan2 aku..kau bunuh diorang semua!! kau pembunuh..HAHAHAHAH!!! perut lelaki yg sdah tidak bernyawa itu jadi sasaran gunting ditangannya. Disiat2 sepuas hati hingga usus2nya hampir terkeluar.
Berhenti.
Perlahan2 dia bangun sambil mata xlari drpd memandang mayat itu. Senyuman terukir. Kaki mayat lelaki itu dicapai sebelum ditarik keluar drpd bilik itu. Bunyi hentakan kepala kedengaran setiap kali dia menuruni anak tangga satu persatu. Tombol pintu belakang rumah dipulas sebelum pintu ditolak. Keadaan yg mulai gelap itu direnung sili ganti dengan mayat yg diheretnya. Kayu tajam yg terletak di sebelah pintu di ambil sebelum..
TSSK..
Daun2 dan ranting2 kering di kutip dan dilonggokkan di suatu tempat. Dia masuk ke dapur sebelum keluar balik dengan membawa kayu yg sudah dbakar. Dia menghampiri longgokan daun itu dan menyalakannya. Mayat yg sudah dicucuk dengan kayu tajam itu tadi diheret dan ditolak ke arah nyalaan api tersebut......
Hye :)....mianh sebb lma xupdte TDF ni :(...fon author rsak dah dkat sbln, author mls nk updte gna lptop sbb ntah sbb apa Xp...lgipun skrg ni author tersangat-sngt lah busy...mna nk siapkn sgla assigment, tutorial lgi...lgipun xlma lgi trial stpm so trpksa ops bkn trpaksa tpi author kna buat rvision lah...but jngn plak readers smpai remove n xbca plak gra2 lmbt updte...nnti author usahakn updte scpat yg mngkin..
jngn lpa votcom ye readers2 skalian...hehe...btw korang pn jngn lpa study...FIGHTING! LOVE YOU ALL XD..
YOU ARE READING
The Death Forest
HorrorCuti semester adalah saat yg pling dnanti²kan oleh sekumpulan remaja yang popular yg dikenali sbagai BTS. Mereka yg sngt minat akn pngembaraan merancang untuk menerokai sebuah hutan larangn yg digelar The Death Forest. Pengembaraan yg mnyeronokkn be...