#4 Lecke - Barátok

768 95 18
                                    

E néhány nap alatt,  Ivó élete gyökeresen megváltozott, remélem közben a tiéd is. Nos, ha megszabadultunk a "barátságtalan" ruháktól, elsajátitottuk a köszönés és hallgatás aranyszabályait akkor máris következő szintre emelkedhetünk ami garantált megújulást hoz az életben.

Barátok.

A régi barátaid már bizányára lemondtak rólad miútán nem köszöntél nekik, görögtüzet gyújtottál a szobádban és órákig magad elé bámultál mintha azt se tudnád melyik világon vagy. Szóval, kellenek új barátok!

Ez tabu téma a Barátságosok körében, viszont elfogadott tény, hogy 4-5 barát egy Barátságosnak bőven elég. De minden Barátságosnak kell egy Barátságos társ. Neked is kell, mert igy könnyebb túlélned ezt a barátságtalan világot. A Barátságosok összetartanak, mert egy a fajtájuk, még akkor is ha az egyik született, másik tanult Barátságos. A Barátságosok általában ''Csipi-Csopik''ba rendeződnek, ám más természetes előfordulása is van: ''Brigát'', ami domináló számú Barátságosok és kisebb számú Barátságos beütésű (de nem beavatott Barátságos!) emberek szociális csoportja.

Az eddigi leckék anyagát felhasználva magad is meg tudod keresni az egyéneket akik nagy valószinűséggel Barátságosok. De hogy megkönnyitsem a dolgod (te lusta!), röviden összefoglalom a jellemvonásokat:

-Keveset beszél

-Egyedi stilusa van

-Láthatatlan barikádot von maga köré a Keselyűk ellen

-A köszönést úgy fogyasztja mint más az alkoholt,  csak mértékkel

-Szarkasztikus 

-Nem üres fejű

-Kevés ember van a közelében vagy éppen ellenkezőleg, pár hasonló Barátságosnak tűnő ember veszi körül

Az utóbbival vigyázni kell, mert ez egy Csipi-Csopi is lehet, ahova egy Keselyűnek lehetetlen, egy Másnak nehéz, de egy Barátságosnak nagy esélye van bejutni. Ez már egy létező, önálló csoport, amibe nem lehet csak úgy beszállni, a Csipi-Csopi bandavezére (aki feltétlenül Barátságos) tesztek alá fog vetni, hogy lássa, valóban Barátságos vagy-e.

Ha megtaláltad a Barátságos társad vagy Csipi-Csopid, akkor már van egy biztos helyed a világban.

Nos, Ivó, induljon a vadászat!


Kézikönyv Szociálisan Érzékeny EmbereknekWhere stories live. Discover now