Amikor egy Barátságos gyerekekre kell vigyázzon:
* a kicsi gyerekekkel nagyon jól boldogul, mert olyan kis aranyosak.
Példázat:
- Hány éves vagy? -kérdezi az egyik gyerek tőlem.
- 19.
- Akkor te felnőtt vagy. Ha játszunk kalózosat akkor te leszel Andival a rossz kalóz, mert a felnőttek a rossz kalózok.
Hát köszi.
* a középső csoportosok már elég nagyok, hogy lehessen rekt-elni ha nem hallgatnak rá;
Példázat:
* gyűjtöm a kézimunka után a papírokat*- Mindenki ide tegye be a papírszemetet. Beletennénk Rolit is, de ő nem fér bele.
* kell egy másik beszéd értelmező software
Példázat: jön az egyik gyerek ( aki mellesleg egy másik rokonom; vicces, hogy a fél csoport ágról-végről rokon) és igy hadar valamit, amiből annyi jön le nekem, hogy valami traktor.
Erre így Andi, az anyja:
- És ez még a lassított változat volt.
Úgy elszégyelltem magam, de nem értettem, olyan gyorsan beszélt szegénykém :))
* felhagy a racionális dolgokkal: a kicsi gyerekek úgyis ugy festik ki, ahogyan ők akarják
Példázat: színezünk és az ovisok nem tudnak annyit kifesteni, ezért segítek nekik.
Én: - Milyen színűre fessük a szakállát?
Kis gyerek: - Kékre.
Oké. Akkor legyen kék a szakálla, rajtam ne múljék. Modernek már ezek a mai gyerekek :)) azt mondja a másik csoportvezető:
- Még jó, hogy csináltunk egy modellt hogy kell kifesteni, mert így egy sem csinálta úgy.
~How to be owned by ovisokNa, semmi baj, hagyni kell hadd bontakozzanak ki :))
Én:- És a bőre milyen legyen?
Válasz:- Zöld.
A fiúk mind ezt a kék-zöld párosítást akarták, az égnek sem akartak más színt használni. Az unokatesvérem még csak na, szivárvány színű szakállat festett. De az én öcsém sem volt különb, neki is kék volt a szakáll, de legalább a bőre volt egészséges színű: narancssárga. Olyan festett embereket színeztek, hogy a Keselyűk harci festése simán elbújhat mellette.
Várj, lehet, hogy ezek a festett emberek valójában egy burkolt társadalom-kritika óvodás szemmel. Hmmm.
* amikor actually csinálni kell valamit a kezével az már nem megy.
Story time: az ovisok nagy része szebben hegyezett mint én. Szégyellem magam. Az unokatestvérem azt mondta megtanít majd szépen hegyezni. I've got owned. Édes, aranyos gyerek, aki kékre festi a szakállat.
* átvált altruistába
Példázat: Nem ettem ebédkor csak két darab szendvicset, hogy másnak jusson, pedig szeretem a hasam :))
Azt mondja az egyik kislány:
- Én hatot megettem.
Azt sem tudom hol fért el hat szendvics abban a gyerekben?!
Most egész héten gyerekekkel leszek úgyhogy lehet lesz még hasonló poszt :)) Ha nem bánjátok, így leckével összekötve.
Amúgy azt bírtam, amikor délután mielőtt hazamentünk, az egyik szervező megkérdezte az öcsémtől:
- Na gyönyörűm, jössz holnap is?
Én így nézek rá, hogy biztosan nemet fog mondani, mert kétszer majdnem sírt meg többször csokoládé hiánya volt, de erre így Máté, hogy:
- Jövök holnap.
Be brave, be like Máté :))
YOU ARE READING
Kézikönyv Szociálisan Érzékeny Embereknek
HumorEz a könyv a szociálisan érzékeny emberek világát taglalja, persze mérő hülyeség az egész. Csak ebben a könyvben megtanulhatod az aszociális lét fortélyait, attól kezdve hogy igazán kellemetlenül érezd magam egy közösségben egészen míg már a saját...