Mint Barátságos és (enyhén csóró) gyorsan ki kell tapasztalni hogyan is kell itt létezni.
Ételek "Auschwitz van, semmit nem lökünk el"
- mindent lehet enni mindennel, néha csak úgy látom, hogy mindenki kitalált kajákat eszik
Az egyik lány ma például pizzát evett nyers uborkával. Elkezdtem nevetni, mire nagy nehezen kinyögte:
- Itt semmi sem szégyen!
És igaza volt, itt inkább az a szégyen, ha meg sem próbálsz főzni valami és csak előveszed anyuci előre megfőzött kajáját. Nekem, mivel messze lakom, nincs otthoni kajám és folyton nekem kell főznöm, ami néha elég érdekes.
De nyugtat, hogy más is bénácska. Néha csak úgy együtt nevetek mással,aki random dolgokat zuttyant bele a serpenyőbe. Én is olyan leveseket főzök, hogy Isten ments :)) de "Megesszük, Auschwitz van." Ez és a másik idézet nagyon jellemzi a koleszos étkezési szokásaim.
Csak hogy felsoroljak néhányat a nagyszerű ételek közül ( amik mellesleg ehetőek): lecsós spagetti (néha baconnel, de nincs mindig az is itthon) káposztás melegszendvics, krumplis rántotta, mustáros pástétomos kenyér ... És egyéb cifra ételek :)) Nincs olyan dolog, amit én még nem ettem spagetti tésztával szerintem :))
Ma a másik szobából mikrós pizzát akartak csinálni, de sehogy se sikerült nekik mert az egyik pizza kőkemény lett, a másik meg nyers. Ez a két véglet volt. Én a konyhában sütöttem krumplit és nem álltam ki, nevettem rajtuk. Ők is nevettek és végül megették a nyers tésztát és a keménnyel nem tudták mit kezdjenek. Ide fordul hozzám az egyik:
- Ezt neked adom, megölhetsz valakit vele, olyan kemény. A szívébe döfheted.
Ez a legkedvesebb dolog, amit eddig tettek értem. :))
Ital kínálat " a koleszban nem iszunk. Vizet. "
- legolcsóbb csapvizet tudom ajánlani.
- de ihatsz bort is, mert ebben a bentlakásban nem szabad inni, viszont mindenkinek van egy flakon bor csak úgy ni
- a szobatársaim már első héten vettek bort és a szobában (dugóhúzó híján) késsel vért izzadva kinyitották egy óra alatt. Kaptam én is :))
De olyan szinten nem iszik senki ebben a bentlakásban; hogy nem volt sör nyitóm és a szomszéd szobán mentem koldulni egyet és "véletlenül volt". De mi nem iszunk, nem.
- a borom egy átlátszó, narancsos címkés flakonban tartom, ahol a vörös színe miatt biztosan azt hiszed, hogy narancslé #nemgyanús
Hogy miért rejteni? Hogy ne kelljen adni a többieknek :))
Nektek van extrém kaja receptetek és ha van mi az? :)) hátha megcsinálom
YOU ARE READING
Kézikönyv Szociálisan Érzékeny Embereknek
HumorEz a könyv a szociálisan érzékeny emberek világát taglalja, persze mérő hülyeség az egész. Csak ebben a könyvben megtanulhatod az aszociális lét fortélyait, attól kezdve hogy igazán kellemetlenül érezd magam egy közösségben egészen míg már a saját...