A szerelem olyan nagyon tabu téma, hogy sok Barátságos nem is hajlandó bevallani senkinek, főleg nem a kedvelt fiúnak/ lánynak. Mi Barátságosok nem dobálózunk csak úgy a szavakkal, emlékszel? És főleg nem szerelmi vallomásokkal. Mi szeretjük ezt rejtegetni, sőt még utalni sem rá, maximum a Barátságos társadnak.
Na, de a Barátságosok nem lesznek szerelmesek akárkibe (már megszokhattad, hogy mi semmit sem teszünk úgy mint az átlagember), általában Barátságosok más Barátságosba esnek bele, nagyon ritkán lesznek csak szerelmesek más szociális csoportba tartozó emberekbe. És most jön az, hogy még pár fogalmat vezetünk be:
Hulladék tároló ( him nemű főnév )- köznapi néven: szemétláda; ez egy mély metafora azokra az emberekre akik sportként űzik mások lelkébe tiporást, a szemetet szó szerint tartják, csak a belsőjükben; viselkedésük sértő a tisztességes papír tároló szemetes ládákat nézően; hasonló metafora a szociális hovatartozásra még a fából készült: bunkó; ehhez még egy üres, levegővel teli koponya is társul, ezért fiziológiailag nem várhatunk el tőlük komplex agyi tevékenységet.
Rádió ( hím nemű főnév) - az osztály bohóca, feltűnést kereső ember; szófosásban szenvedő egyén, aki valamiért szeret megállás nélkül beszélni és magára hívni a figyelmet; legtöbbször gyerekes, infantilis viselkedést tanúsít, szintén nem várható el tőle sem komplexebb agyi tevékenység, csak az, hogy szónokoljon.
Elég valószínűtlen, hogy egy rendes, Barátságos leányka is valamiért lelki társának tekintené eme két fajt, de megesik, ám e kapcsolat úgy ahogy van halálra van ítélve.
Ne aggódj, ha még úgy érzed nem találtad meg a Barátságos lélektársad, nem sokára biztosan megtalálod. Igazából, furcsa, hogy milyen rendezett a Barátságosok mindennapi élete, a szerelem pedig annyira spontán beleszól a dologba, hiszen az valami ilyesmi:
Ivó nyugodtan bámul maga elé és Barátságos társaival, Fejér Porccal, Zöld Számológéppel (stb. a többiek kitalált nevét is képzeljétek oda)
együtt tartózkodik az osztályban és szünetben egyszer csak megpillant egy szőke Barátságos fiút az osztály másik sarkában. És akkor minden elsötétül és csak a fiú marad fókuszban. Ivó érzi, hogy furcsa melegség megy végig a testén, mint amikor véletlenül begyújtotta a felsőjét a görög tüzzel.Csak a fiút látja.
És megszületik az elhatározás, hogy megszerzi valami úton-módon.Bizonyára neked sem idegen az érzés, mármint olvasol egy könyvet/ nézel egy sorozatot és meglátsz egy szereplőt és úgy megfogalmazódik benned: That one. I want that one. És aztán már csak rá tudsz fókuszálni.
Jellemző viselkedés
1) Hosszú ideig bámulod
Ami már magában furcsa, hiszen a Barátságosok nem szoktak különösebb indoklás nélkül más emberi lényeket bámulni.
! Bámulod, viszont a világért sem akarsz szemkontaktust vele, még a végén oda jön hozzád és pánikba esel.
2) Utálod mindazokat a potenciális ellenfeleket akik
-csak ránéznek
-sokáig vele egy levegőt szívnak
-beszélgetést kezdeményeznek vele3) Mindenben egyetértesz vele még ha nem is mondod ki
- pl. Ha magyar elemzésnél azt mondja, hogy a költő egy pszichopata, te kötelezően egyetértesz vele: Igen, XY szerintem is pszichopata volt, teljesen egyetértek.4) Egyszerűen mindent tudsz róla, anélkül, hogy ő ezt sejtené/tudná
Tehát stalkolod rendesen
(Ige: to stalk)-Hol lakik
-családtagjai
-Mit hoz uzsonnára
-Mikor jár a busza/villamosa/ stb.
- kivel van hol és mikor
-Kiismered a ruhatárát, ( minden nap feljegyzed mi van rajta, de lehet más módszer is például hogy bebújsz a szekrényébe)
- hogy milyen könyveket olvas és milyen filmeket néz szinte alapból tudod5) Nem tudatod vele, hogy tetszik neked csak specifikus módszerekkel
-stalkolás (ige: to stalk)
-levelet dobsz táskájába/ küldesz neki iskola postán, de itt sem akármilyet mondjuk fenyegető, creepy levél megfelel a célnak
-ha meglátod legszívesebben elfutnál, hogy egy rejtett helyről figyelnéd
-Folyton dédelgetnéd pl. megsimogatnád az okos fejét
-feljegyzed egy-egy frappáns mondatát
-írj róla fanfictiont és nyomtasd ki mert miért ne(?), de neki a világért se mutatsd meg6) Ha egy kicsit is interakcionáltok, te életképtelennek látszol (koordinálatlanul neki mész mindennek, hebegsz össze- vissza)
Remélem ezzel a fejezettel segítettem minden Barátságosnak kezelni ezt a helyzetet ;)
YOU ARE READING
Kézikönyv Szociálisan Érzékeny Embereknek
HumorEz a könyv a szociálisan érzékeny emberek világát taglalja, persze mérő hülyeség az egész. Csak ebben a könyvben megtanulhatod az aszociális lét fortélyait, attól kezdve hogy igazán kellemetlenül érezd magam egy közösségben egészen míg már a saját...