Personal Stuff/11/Mazsola hozzászokik a nagyok életéhez

310 40 52
                                    

Egyetemet látogattunk nyílt napokon, megint :) Ha voltál a Debreceni nyílt napokon és láttál egy piros dzsekis (ez igen megkülönböztető), fekete (borzos) hajú lányt aki fura grimaszokat vág és próbál egy teát meginni lassan, az én voltam. De bizonyára nem vettél észre.  

Nos, szokom az egyetemisták életét, most Debrecen volt a cél, noha többnyire az osztályból olyasvalakik mentek, akik céltudatosan oda akartak menni és aztán ott voltam én, meg Fózsu meg Kicsi Fruska, akik csupán azért mentünk, hogy nézelődjünk és mert olyan pocsék órák vannak szerdán most na. Komoly képpel ültük végig a keddet, hogy mi nem ellógunk, de a német tanárnő már akkor átlátott rajtunk és megállapította, hogy lógás-szagunk van. Dehogy, csak új parfüm, becsszóra. 

Tehát felszálltunk a buszra, hogy menjünk Debrecenbe, de én már úgy tűnt elaludni fogok az első pár percben. Viszonylag csend, senki sem zörögtet kajás zacsit ( erre félő felkelek), Fózsu is lehunyja a szemeit, ám ekkor megérzem az előttünk ülő lányok kávéjának illatát és mégis felébredek. Ha nem kaja, akkor kávé, az élet nincs akadályok nélkül. 

Megérkezünk tehát, az egyetem magasztos épületéhez, megcsodáljuk a büszkeséggel felruházott szobrokat (mert mással nincsenek felruházva, mondjuk, ruhával talán, sebaj, városképi jelentőségük van), majd belépünk az osztályfőnökünket követve. A bejáratnál kedves emberek leragasztották a bőröm a karszalaggal, hogy le ne essen már. Aztán mentünk megnézni a karok bemutatóját. 

Megálltunk egy stand mellett az osztályfőnökkel, aki csak úgy elkezdett nekünk beszélni egy orvosi egyetemről és hogy ott miként zajlanak a dolgok, mire megállt pár nézelődő is megállt és nézte ahogyan az oszi magyaráz. Mire mi elkezdtünk nevetni, mert hát azt hitték, hogy az oszi valami előadást tart.   

Mindent megnéztünk és semmit sem kérdeztünk. Jobb híján lestük a pultok mögötti pogácsákat, amiket az orvosi és fogorvosi kar élelmesen megtartott magának. (Nem baj, szeressük az orvosokat!) Pedig nagyon kinéztük a szájukból, de őket nem zavarta. Néha azért elismerem éhes vagyok, ha tömeg vesz körül, de Fózsuval megvitattam, hogy egyek-e:

- Szerinted az most mennyire lenne gáz ha én most ennék..

- Gáz lenne. 

Ok.  Vita lerendezve. Mikor meghallottuk, hogy a harmadik emeleten teát osztanak, stimulálódtunk és képesek voltunk lépcsőzni érte. 

Megjegyzés: Barátságosok stimulálása: 

- kaja

- csoki

- tea

- ingyen cucc

Szóval, nyugodjon meg mindenki, kaptam teát. Kaptam. Yess. Én, Kicsi Fruska, Fózsu és Rolando (F. férje) tehát a bejáratnál szürcsölgettük a teát, ami így első húzásra egy foltban leégette az ízlelőbimbóim, sőt, második kóstolásra sem smakkolt. Mindenki bírta inni, mondjuk Fózsun nem csodálkoztam, ő kemény buszos élményeket vészel át, mi az a tűzforró tea? Gyengének éreztem magam, túlbecsültem magam, így összeszedtem magam és habár utolsóként, de megittam a teát. Bizsergett a nyelvem, de megérte. :)) 

Az oszi annyira élelmes volt, hogy ismeretség alapon egy idegenvezetőt is szerzett nekünk, a sulink volt diákját, aki kicsit körbevezetett az orvosi egyetemen. Út közben hozzánk csapódott egy tényleg random lány, aki azt hitte ez valami hivatalos körbevezetés, a körbevezetőnk meg biztosan azt hitte velünk van, mindegy, befogadtuk. Út közben még csapódtak volna hozzánk emberek, de a csaj mondta, hogy ez nem ilyen hivatalos körbevezetés, csak ilyen 'ismeretségalapú' , mire aztán csalódottan távoztak.  

Aztán a TKK-ra mentünk, ami tudományos bemutatókból állt. Itt megjegyezendő, hogy kaja gyanánt zsíros kenyér volt vöröshagymával :D én szeretem, csak akkor nem ettem, szóval nem volt vele bajom. A fiúk pedig egyenesen imádták, nem is kellett nekik több ennél. Mondjuk nem tudom ez tőlük mennyire volt jó megoldás is és nem csak gazdaságos, mert a fiúk hagymái szétszóródtak a padlón evés közben :))

Az utunk  a sok okosság után a Fórumba vezetett, ahol pár könyv a Libriből meg ebéd még belefért... :D Végül pedig a hazaút. A kiránduláson két osztály volt, mi a D és a C-sek, nekünk pedig a másik osztállyal ellentétben másnap dolgozatunk volt biológiából (és én szerdáig egy szót nem tanultam) és az oszi megjegyezte, hogy tanulhatunk a buszon is, ha annyira akarunk. Én nagy okosan elő is vettem a füzetem, amit elhoztam arra az esetre ha esetleg lesz időm rá. Kinyitottam az ölemben és elkezdtem olvasni, mire mondja Fózsu, hogy a C-s fiú jól lenézett miatta. 

Megvontam a vállam, hogy úgysem érdekel. De aztán ez megtörtént még párszor. A fiú öt percenkén lenézett engem és a füzetem, majd drámaian elfordult és kinézett az ablakon. De ezt úgy jó sokszor csinálta meg. Nem volt elég egyszer lenézni és jóéccakát? Hát nem. Már csak az lett volna kínosabb és feszélyezőbb, ha megkérdezi mit tanulok. Szaporodást tanultam, oké? Azt is meg kell valamikor tanulni. Azért sem lapoztam a férfi szaporító szervekhez mer' na, azért én sem vagyok annyira izé, nem akarom feszélyezni itten :))  

Most pedig, zárásképpen lenne kérdésem hozzátok, törzsgyökeres magyarországiakhoz ! :D Mit jelentenek ezek a szavak? 

- Felnőttnevelő

- Csekő

- Művészellátó

Mik ezek? Megmagyarázza nekem valaki? 

Válaszokat vagy válaszpróbálkozásokat várok :D Köszönöööm! 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Válaszokat vagy válaszpróbálkozásokat várok :D Köszönöööm! 

Válaszokat vagy válaszpróbálkozásokat várok :D Köszönöööm! 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kézikönyv Szociálisan Érzékeny EmbereknekWhere stories live. Discover now