Ez a bejegyzés most nem kapcsolódik a Barátságosokhoz, sőt, annyira az életemhez sem, de úgy éreztem erről most beszélni kell.
Szóval, arra jöttem rá, hogy mostanában a Wattpad egy nagyszerű és szörnyű hely is. Azt látom, hogy az emberek kiállnak egymásért és megvédik egymást, no de pocsék az ok, amiért ezt teszik. Arról beszélek. Igen, arról a borzasztó könyvről beszélek. TruthCampion könyvéről.
Először is, tisztázzunk valamit: én utálok veszekedni. Nem szeretem a vitát, még akkor sem, ha konkrétan semmi közöm sincs hozzá. Mégis, úgy érzem magam, mint amikor a húgom akárkivel vitázik. Tudom, hogy ki kellene maradnom belőle, mégis belekeveredek.
Mikor először megláttam azt a könyvet akkor így az volt a reakcióm, hogy: NOPE, én ebből nem kérek. De aztán láttam, hogy sok ember, akit követek reagál rá és még mindig nem akartam belekeveredni. Miért? Mert azt láttam, hogy egyszerűen nem éri meg, az író nem válaszol és valószínűleg nem is érdekli. Tehát teljesen értelmetlennek láttam.
Persze én ilyen téren nagyon passzív vagyok, de nem kell rólam példát venni. Nem olvastam senki könyvét, akit kritizált, nem is akartam utána, hogy ne álljak egyik oldalon sem.
Ez a poszt a legtöbb, amit szánni fogok rá, mert nem éri meg többet, a kritikái nem állják meg helyüket mint kritika, mint ember pedig nem lehet nagyra tartani.
FannyBrandyWise kritikája róla nagyon fair volt, amivel még nagyobbra nőttél a szememben, már ha ez lehetséges. Én is abban vagyok, hogy kezeljük hasonlóképpen mint ő és kB. úgy mindennel egyetértettem vele a kritikájában.
Minden esetre, én megállapítottam pár dolgot, amik nektek is biztos leestek:
● Utálkozók MINDIG lesznek. Ez is csak egy közülük, de Dunát lehet velük rekeszteni így is, annyi van
● A könyv írójának magával van baja és nem veled, talán bántották régen és azért ilyen
● Addig fogja ezt csinálni, amíg valaki figyelni fog rá, szóval a legjobb mód, hogy leállítsuk, hogy nem törődünk vele
● Ez nem a világ vége. KOMOLYAN.
Ennyit akartam csak írni róla, semmi többet. Még mindig nem kell vita, ami csak egy kis zavaroság a Wattpad tiszta tavában. A témát ennyivel magamban lezártam, de azért feltevődött bennem a kérdés, hogy vajon ennyien állnának ki mellettem is ha abba a könyvbe kerülnék. No, mindegy.
További szép napot és jó suli kezdést!
YOU ARE READING
Kézikönyv Szociálisan Érzékeny Embereknek
HumorEz a könyv a szociálisan érzékeny emberek világát taglalja, persze mérő hülyeség az egész. Csak ebben a könyvben megtanulhatod az aszociális lét fortélyait, attól kezdve hogy igazán kellemetlenül érezd magam egy közösségben egészen míg már a saját...