Η Αγάπη Είναι Περιττή (Μέρος Α)

203 9 0
                                    


Σήμερα ήταν η μέρα που έκλεινα ένα χρόνο του γαμου μου και ήταν η πιο παράξενη μήνες που πέρασα μετά την μέρα που μου δήλωσε ο πατέρας μου ότι θα παντρευομουν κάποιον που δεν ήξερα σε 15 μέρες και πως ήταν δικιά του επιλογή γιατί αυτό έχει τες περισσότερες μετοχές της εταιρίας μας και πως δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά, η φήμη του πατέρα μου εξαρτόταν από μένα να μην καταστραφεί αυτό και η οικογένια μου έτσι δέχτηκα αυτό το γάμο αλλά με μερικούς όρους.

Βασικά Τρεις βασικούς όρους:
Πρώτον Ο γάμος θα ήταν λευκός.
Δεύτερον Ζωή μου ζωή του
Τρίτον Ο γάμος θα ακυρωθεί αν μας προδώσει με οποίο τρόπο.

Μέχρι που όλα άλλαξαν όλα όμως.

Ένας χρόνος πρίν

Φέτος τελείωσα της σπουδές μου έχω τελείωση Διοίκηση επιχειρήσεων & μάρκετινγκ για να δουλέψω στην επιχείριση του πατέρα μου, τώρα είναι τέλος του καλοκαιριού και σε ένα μήνα από τώρα θα δουλέψω στην επιχείρηση στο κλάδο του μάρκετινγκ σαν διευθυνρια στο τμήματα, ήμουν στο δωμάτιο μου μαζί με τον αδελφό μου όταν μπήκε ο πατέρας μου μέσα
" Παιδιά τη κάνετε"
"Καλά ήμαστε, υπάρχει κανένα πρόβλημα"
"Ναι Άρη πρέπει να μιλήσω με την Ηλιάνα"
"Εντάξει πάω"
"Τι έγινε είσαι καλά"
"Ναι απλα"
"Τι πες μου"
"Πρέπει να παντρευτείς σε δεκαπέντε μέρες"
"ΤΊ, ορίστε"
"Ναι σε 15 μέρες"
"Με ποιον, με κάποιαν που δεν ξέρω"
"Με τον μεγαλύτερο συνέταιρο που έχουμε στην εταιρεία"
"Ορίστε αυτόν ούτε κάναν"
"Σε παρακαλώ κορίτσι μου εξαρτωμαι από σένα"
"Εξαρτασε"
"Ναι την φήμη μου, εταιρία μας, τα πάντα μας"
"Όχι αυτό ο τύπος είναι απαίσιος με όλου και ιδικά με της γυναίκες πιάνει την μια και αφήνει την άλλη είναι απαίσιο όχι δεν δέχομαι"
"Σε παρακαλώ κόρη μου για μένα για την εταιρία μας θα μείνουμε στον δρόμο σε παρακαλώ"
"Αχουυυ καλά εντάξει δέχομαι αλλά μόνο για την οικογένια μας" λέω με αποφασιστικότητα αλλα δεν θα τα άφηνα έτσι τα πράγματα για να παντρευτώ εκείνο τον τύπο θα πρέπει να του βάλω μερικού όρους για αυτόν τον υποτιθέμενο γάμο " Αλλά έχω μερικούς όρους πρώτα για αυτόν γάμο"
"Εντάξει Ευχάριστο παιδί μου και πει είναι αυτή η όροι"
"Είναι τρείς
Πρώτον ο γάμος θα είναι λευκός.
Δεύτερον ή ζωή μου ή ζωή του
Τρίτον ο γάμος θα ακυρωθεί αν μας προδώσει με όποιο τρόπο".
"Εντάξει θα τα αναφέρω"
"Όχι δεν θα τα αναφέρεις θα υπογράψει με δικηγόρους αυτού του όρους και με μαρτυρίες"
"Εντάξει παιδί μου αύριο κι ολας θα φέρω τον δικηγόρο μας να υπογράψετε"
"Εντάξει αύριο αλλά μπορεί να υπάρχουν κι άλλη όροι όμως"
"Καλά" και έφυγε από το δωμάτιο μου ήμουν σε μια κατάσταση σοκ με αυτά που αποφάσισα να κανω χαρείς της οικογένεια μου.

Μικρές Ιστορίες Μ.ΣNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ