Ωκεανικός Έρωτας

681 13 2
                                    


Στον ωκεανό υπήρχε ένα πολύ όμορφο παλάτι στα βάθη του υπάρχει ένας υπέροχος βασιλιάς που είχε πέντε κόρες όλες ήταν η αγαπημένες τους αλλά η μικρότερη ήταν η πιο αγαπημένη του γιατί έμοιαζε πολύ στην μητέρα της που την έχασε όταν η μικρή ήταν κάπου στα πέντε και η άλλες ήταν ένα χρόνο πιο μεγάλη από την άλλη και όλες ήταν όμορφες και πολύ καλές σε ότι έκαναν.

Όταν μια κόρη έκλεινε τα δεκαοχτώ της ο πατέρας τους, τους έκανε ένα δώρο της επιλογής τους γιατί ήθελε η κάθε κόρη του να ήταν ευτυχισμένη έτσι έδωσε υπόσχεση πως στα 18 της κάθε μιας θα έκανε το δώρο της επιλογής της και να της έβλεπε όλες χαρούμενες και ευτυχισμένες σε ολοι τους την ζωή.

Η πρώτη κόρη όταν έκλεισε τα δεκαοχτώ της το δώρο που ζήτησε ήταν να επισκεφθεί την κρυμμένη πόλη του βυθού έτσι στα γενέθλια της έκανε το έτοιμα της πραγματικότητα και είδε το όνειρο της στα αλήθεια.

Μετά ήταν η δεύτερης κόρη έκλεινε και αυτή τα δεκαοχτώ της το δώρο που ήθελε ήταν ένα μαργαριτάρι που ήταν στο καταραμένο καράβι στα άδυτα του ωκεανού και την ημέρα τον γενεθλίων της το έτοιμα της έγινε και το έκανε ενα ωραίο κολιέ και θα το φορούσε την ημέρα του γάμου της.

Μετά ήταν η Τρίτη που στα δεκαοχτώ της πήρε ένα πολύ σπάνιο θαλάσσιο ζωάκι και μετά η Τετάρτη που ζήτησε μια Βιβλιοθήκη με τα πιο σπάνια και ρομαντικά βιβλία του θαλάσσιου κόσμου που υπήρχαν σε όλο το βυθό και οι δύο το έτοιμα του έγιναν την ημέρα τον γενεθλίων τους.

Όμως η τελευταία και πιο αγαπημένη του είχε ακόμα δύο χρόνια οσπου να κλίση τα δεκαοχτώ της και έτσι ο βασιλιά ήταν ήσυχος αλλά και πιο αγχωμένος γιατί η μικρή του, δεν ήταν σίγουρος τη δώρα θα ήθελε για τα γενέθλια της και ήλπιζε να ήταν κάτι που θα μπορούσε να της προσθέρει και να της κάνεις τα όνειρο της αλήθεια αλλά μόνο αν ήταν κάτι απλό που θα μπορούσε στα αλήθεια να της προσφέρει το έτοιμα της.

Αυτά τα δύο χρόνια πέρασαν πολύ ήρεμα και αρμονικά είχαν γάμο και χαρές γιατί η μεγάλη του κόρη παντρευόταν τον πρίγκιπα του δυτικού κάστρου και είχαν χαρές γιατί και σήμερα ήταν η πιο ξεχωριστή μερα γιατί ήταν τα γενέθλια της πιο αγαπημένης κόρης του.

Το πάρτι ήταν πολύ ωραίο και κοσμικό αλλά πήγαν όπως ήταν σχεδιαζόμενα όμως έφτασε η στιγμή που η κόρη του η Κρανιά πιο αγαπημένη θα ζητούσε το δώρο της επιλογής της και ήλπιζε ο βασιλιάς να ήταν κάτι που θα μπορούσε στα αλήθεια να της προσφέρει αυτό που θα ζητούσε.

Μικρές Ιστορίες Μ.ΣDove le storie prendono vita. Scoprilo ora