Nazywam się Carly. Mieszkam wraz z moją najlepszą przyjaciółką Cassie w dosyć sporym domu na obrzeżach małego miasta w Ameryce Północnej. Pewnego dnia Cassie wróciła do domu cała w skowronkach.
- Carly, nie uwierzysz co znalazłam w necie! - zapiszczała moja przyjaciółka.
- Co? - zapytałam, nie odrywając wzroku od książki, którą aktualnie czytałam i pociągając łyk herbaty.
- Zico organizuje przesłuchanie raperów z całego świata. - wyjaśniła uradowana brunetka, a ja omało nie udusiłam się herbatą.
- Chyba nie chcesz jechać na drugi koniec świata? - zapytałam. - To dla mnie jedyna szansa! Tutaj ciężko będzie mi się wybić, a tam spełnię swoje dwa największe marzenia!
Cassie miała rację, mówiąc, że tam ma większe szanse na zostanie docenioną i na wybicie się. Szczerze mówiąc, niegdy nie słyszałam lepszej raperki od niej. - Mam zamiar tam polecieć z tobą, albo sama. - odparła pewnie Cassie.
- To kiedy jest przesłuchanie? - zapytałam.
- Za równe sześć miesięcy. - odpowiedziała jeszcze bardziej rozweselona Cassie.
- W takim razie Koreo, szykuj się na nasz przylot.
- Dziękuję!!! - pisknęła brunetka i rzuciła się na mnie, aby po chwili mnie przytulić.
- Przecież nie puszczę cię samej na drugi koniec świata.
CZYTASZ
BTS
FanfictionTak jak informuje tytuł, fanfic jest o koreańskim zespole BTS, jednak niektóre informacje o nich zostały zmienione na potrzeby ff. Zapraszam do czytania ^^