12/1

5.3K 368 4
                                    

- Daniellel mi van? - kérdezte Tim, mikor leült.

- Szakítottak - válaszolt helyettem anya.

- Aha. És akkor, ti most... - mutatott rám és Jessere

- Nem, nem. Mi csak barátok vagyunk. Egyébként Jesse Williams vagyok - felállt, és illedelmesen Tim felé nyújtotta a kezét.

- Tim vagyok. Steph apja - az apa szót félve, szinte kérdezve ejtetette ki, majd felém fordult. Mosolyogva bólintottam, mire kicsit megnyugodott.

- Tényleg. Én még be sem mutatkoztak. Jennifer Harris vagyok.

- Örvendek - anyával is kezet fogtak, majd hozzá kezdtünk a vacsorához.

A hangulat nagyon feszült volt. Anyu feszültségoldásként feltett néhány alap kérdést. Pl.: milyen volt a napunk, hogy alakul a suli. Kérdezett aztán Jessetől is néhány kérdést. Aztán belement olyan dolgokba is amibe talán nem kellett volna...

- Jesse, mesélj a családodról - anya légyszi ne...

- Hát apámat sosem ismertem. Anyám pedig néhány éve halt meg.

- Sajnálom - magyarázkodott anya, én meg legszívesebben a levesbe nyomtam volna a fejem.

- Nem gond, nem tudhatta.

- És kivel élsz most? - tette fel anya újabb nagyszerű kérdését. Nagyon szeretem őt, de az lenne most a legjobb ha egy földrésszel arrébb lenne.

- Nem akarok neveletlennek tűnni, de erről nem beszélnék - Jesse kezdett egyre feszültebb lenni. Nyugtatásképp az asztal alatt megfogtam a kezét, amit Nelly észre is vett.

- Intézet - tátogtam anyának, aki miután megértette bólintott.

- Nagyon sajnálom, hogy felhoztam neked ezeket.

- Nem probléma. Meséljenek maguk egy kicsit. Steph nem sok mindent mondott a gyerekkoráról. Biztos akad egy-két kínos kiskori sztori - mosolyodott el, mire én is megnyugodtam kicsit. Viszont tudtam, anya szívesen sztorizgat ilyenekről, így előre is elsüllyedtem.

- Drágám, tegezz nyugodtan. Ha már úgy is a családhoz fogsz tartozni - kacsintott anyu egy hatalmas vigyor kíséretében. Gyerekek, lőjetek le, de azonnal!

Tim félrenyelt és köhögni kezdett, mire mindenki ijedten fordult felé.

- Szívem, minden rendben? - kérdezte anya aggódva.

- Igen, igen, most már jobb.

- Mi történt?

- Csak meglepődtem azon amit mondtál.

- Jajj, nem úgy értettem - mentegetőzött anya nevetve - Nincs szó még itt házasságról. Még csak alakul a dolog.

- Anyu! - szóltam közbe.

- Jajj, ne már. Elég rátok nézni.

Inkább nem reagáltam erre semmit. Nelly viszont kuncogni kezdett mellettem. Hogy ők ketten mit össze nem kombinálnak...

- Nyugi, nem kell aggódni - fordultam Timhez - Legyél a laza apa. Nincs köztünk semmi.

- Még! - mondták kórusban a lányok.

- Nem is arról van szó, hogy ellenezném ha lenne - mondta apu és ő is észrevette a kezünket.

- Hát akkor miről?

- Mondanom kell valamit - vett egy mély levegőt, majd kifújta és hozzákezdett...

MostohatesókWhere stories live. Discover now