- Csajoook! - Kim hangja ébresztett.
Amint kicsit magamhoz tértem, kimásztam az ágyból és lementem a nappaliba, ahonnan a hang jött. Nelly akkor ért le, amikor leültem a kanapéra.
- Most kaptam a hírt, hogy este buli lesz - kezdte Kim - Amolyan nyárindító. Az egyik régi haverom házában lesz. Itt lakik a közelben. Úgyhogy arra gondoltam elmehetnénk, előtte pedig shoppingolhatnánk. Mit szóltok hozzá?
- Én benne vagyok - vigyorgott Nelly.
Alapjáraton nem szeretek shoppingolni, de nem akartam elrontani a lányok kedvét, és végülis nem halok bele.
- Menjünk - mosolyogtam.
- Oké, akkor csinálok reggelit, addig készüljetek el.
Kim már el is indult a konyhába, mi Nellyvel pedig vissza a szobánkba. Chris már ébren volt és a telefonját nyomkodta. Akkor tette félre, amikor a szekrényhez léptem.
- Hová készülsz?
- Elmegyünk a csajokkal vásárolni. Este buli - vigyorogva fordultam felé, ő pedig már mögöttem állt.
Adtam egy puszit a szájára, a szekrényből kikaptam egy ruhát. Felöltöztem, majd lementem a konyhába. Megreggelizett a társaság, a csajok pedig elindultak vásárolni.
Délelőtt végig ruhákat vásároltunk. Mikor már az összes boltot végigjártuk elmentünk megvenni a hozzávalókat az ebédhez, amit miután hazaértünk, meg is csináltunk. Ebéd után leültünk beszélgetni egy kicsit, majd mindenki ment készülődni.
Én az új barack virág színű ruhámat vettem fel. Hozzá egy bőrszínű magassarkút. A hajamat kissé begöndörítettem, sminken pedig csak szempillaspirált használtam.
A fiúk laza póló-farmer összeállítást választottak. Kim vörös ruhát vett fel, fekete cipővel. Sminknek a ruhához hasonló vörös rúzst és szemhéjtust használt, a haját pedig kiegyenesítette. El kell ismernem, hogy tényleg csinos.
Nelly egy fehér ruhát vett fel, fehér magassarkúval. A haját kontyba fogta, és halvány rózsaszín rúzst használt. Amikor mindenki késznek nyilvánította magát, elindultunk. Gyalog mentünk, a helyszín két utcával arrébb volt. Az úton végig hülyéskedtünk, majd rövid idő múlva meg is érkeztünk.
Eleinte csak szétnéztünk, a tömegben felfedeztem néhány ismerős arcot. Egyszercsak Nelly elkapta a csuklóm és a táncoló tömeg felé húzott. Egy ideje már táncoltunk, mikor ismét húzni kezdett.
- Hová megyünk? - hajoltam közel hozzá.
- Inni.
- De én nem vagyok szomjas - tiltakoztam.
- Majd az leszel - kacsintott.
Végülis azért jöttünk, hogy bulizzunk, így nem is tiltakoztam tovább. Hamar megtaláltuk a konyhát, ahol a pulton végig pia volt. Még végig sem futtatam rajtuk a szemem, mikor Nelly ismét elkapta a kezem.
- Hé, még nem is ittam.
- De én már igen, és most pisilnem kell. Gyere velem.
- Jó, de utána már csinálhatok azt amit akarok?
- Majd meglátjuk.
Az egyik folyosó végén meg is találtuk a mosdót, ahová Nelly be is ment. Én kint megálltam, és vártam. Nem értem a viselkedését, rángat ide, rángat oda. Oké, hogy legjobb barátnők vagyunk, de ennyire nem kell egymás nyakán lógnunk.
Míg vártam nem tudtam mit csináljak, így szétnéztem a folyosón is. A falon látható néhány kiskori kép a házigazdáról. Egész aranyos kisfiú volt.
Elmosolyodtam ezen a gondolaton, viszont ahogy a folyosó végére néztem elszállt minden jó kedvem. Teljesen ledöbbentem. Jesse állt velem szemben.
6 hónap!
Szoooval, Sziasztok!
Bizony, fél éves a story. Ennek örömére gondoltam írok egy részt. Nem is akármilyet.
Végre visszakaptuk a mi kis Jessenket.
Szerintetek hogyan fognak reagálni a szereplők?
Steph esetleg még érez valamit a dühön kívül?
Jesse megpróbálja őt visszaszerezni vagy újra eltűnik?
Egyszer minden kiderül😉
~Reb😘