A nappaliba lépve Kimmel találtuk szembe magunkat. A hamarosan érkező Nate meg is magyarázta, hogy miért.
- Lányok, ő a húgom, Kim. Kim, ő itt Nelly a barátnőm, és Steph, Chris barátnője.
- Igen, már ismerjük egymást - mondta Kim halkan.
- Na, az szuper. Akkor jó buli lesz ez a hét.
- Abban biztos vagyok - nevettem kicsit erőltetetten.
Kim most valahogy olyan furcsa volt. Visszahúzódóbb. Lehet, hogy most nincsenek itt a kis követői, és így nincs olyan nagy szája.
- Nekünk még van egy adag táska a kocsiban. Josh segítesz?
A számomra ismeretlen srác, aki kizárásos alapon csakis Josh lehet, kiment a fiúkkal. Így mi hárman bent maradtunk.
- Csodás hétnek nézünk elébe - vigyorogtam gúnyosan, majd ledobtam magam a kanapéra.
- Nate mondhatta volna, hogy te vagy a húga - szólt oda Nelly is.
- Sajnálom - hangzott halkan Kimtől.
- Hogy nem tudtuk, hogy itt leszel? Azt én is. Akkor nem jövök...
- Nem, én az eddigi éveket sajnálom.
Na ez váratlanul ért. Most azért mondja, mert nem akarja elrontani a hetet vagy komolyan gondolja?
- Mire gondolsz konrkétan? - kérdeztem vissza.
- A viselkedésemre. Nem akartalak téged bántani. Én csak Annet utálom.
- Na látod, találtunk egy közös pontot - próbáltam kedvesen mosolyogni. Őszintének tűnt, és nem volt kedvem szemétkedni.
- Sajnálom azt is ahogy Daniellel vége lett. Azért találtam ki a zsarolást, hogy te szakíts vele. Ő azt tervezte, hogy megaláz a suli előtt, azzal hogy nyilvánosan megjelenik Anne-el.
- Tudod mióta voltak együtt?
- Majdnem azóta, hogy ti összejöttetek.
- Hallgatnom kellett volna rád, mikor figyelmeztettél... - elgondolkodtató amit mond. Nem is tűnik hülyeségnek, úgyhogy még igazis lehet.
- Nem akartam, hogy veled is ezt csinálja.
- Velem is?
- Osztálytársak voltunk általánosban - kezdett bele a mesélésbe - Volt egy srác, akibe 10 éves korom óta bele voltam zúgva. Utolsó évünkbe összejöttünk, és én voltam a legboldogabb ember a világon. Aztán Anne lenyúlta. Teljesen össze voltam törve, hisz szinte legjobb barátnők voltunk, tudta, hogy milyen fontos nekem az a srác. Nagy nehezen kibírtam év végéig, és végre leballagtunk. Azt hittem nem kell többet találkoznom az osztálytársakkal, akik csak erre emlékeztetnek. Aztán kiderült, hogy Anne-el egy gimibe megyünk tovább. Mikor megtudtam szó szerint végig sírtam a hetet. Jött a suli első napja, és én nagyon izgultam. Az aulában megláttalak téged, te is olyan kis csendes és visszahúzódó voltál, mint én. Oda akartam menni, de Anne megelőzött. Elsőben még próbáltam sokszor odamenni hozzád, de Anne mindig megakadályozta, így fel is adtam. Azon a nyáron kerültem be egy társaságba. Folyton bulikba jártunk, pasiztunk, jól éreztük magunkat. Egy darabig. Ott ismertem meg a "barátnőimet". Jófejek, meg bírom őket, de valami hiányzik. Nem tudunk semmi komolyról beszélni. Nekik csak a bulik, shoppingolás, és dögös pasik lehetnek a téma. De néha jól esne egy kis hülyéskedés is. Vagy valami komolyabb témák. Ezért irigyellek titeket. Mindig olyan jól el tudtok hülyéskedni, mindig jókedvetek van. Nekem ilyen barátságban nincs részem...
Tátva maradt a szám. Nem tudtam mit mondani. Egyszerűen egy értelmes mondatot nem tudtam kinyögni.
- Annyira sajnálom - magamhoz húztam.
Sokáig csak ültünk, egymást ölelve. Nem tudom Nelly mikor ment ki, valószínűleg érezte, hogy ez a kettőnk dolga.
- Na máris összebarátkoztatok? - lépett be Nate.
- Igen. Beszélgettünk egy kicsit - mosolyogtam, miközben a könnyeimet törölgettem.
Kim is elnevette magát, közben ő is a könnyeit törölte.
- Valami csajos beszélgetést zavartunk meg? Ha folytatni akarjátok, akkor abból kimaradnék - Chris sietősen a konyhába ment. A fiúk és Nelly pedig követték.
- És mi újság Joshsal? - kérdeztem.
- Ő a srác általánosból.
- Komolyan?
- Igen. Néhány hónapja találkoztunk újra. Három év után újra láttam őt. Még mindig különleges érzés volt. Elmondta, hogy mennyire sajnálja, hogy akkor összejött Anne-el. Aztán eljezdtünk dumálni, egyre többet találkoztunk, majd elhívott randira. Most pedig itt vagyunk.
- Ez olyan aranyooos - hirtelen teljesen megváltozott a kapcsolatunk.
Úgy érzem, még Anne-el sem tudtam így beszélgetni. Nem is láttam még Kimnek ezt az oldalát. Minden esetre eddig tetszik.